north bar van 2006

Ponk

Geen avatar

Oktober 21, 2006, 00:41:33
edit2Rapporteer  

Hoor dat de north bar van 2006 beroerd is. Is dat echt zo?
en hoe weet ik nu of het de verkeerde is of de goede. heb wel plannen om een serie vegas van 2006 te kopen.
Was mij allemaal niet zo duidelijk bij de diverse topics over dit onderwerp.

dank ponk
globe

Antwoord #1 Oktober 21, 2006, 03:14:39
edit2Rapporteer  
De North bar van 2006 is heus niet beroerd hoor.
De eerste versie was beroerd inderdaad

De cleat pakte niet goed, de QR loopkon in je trapezehaak blijven hangen. Deze zaken zijn allemaal opgelost en al met al is het best een prima barretje met veel verstelmogelijkheden.

Ik vaar zelf Vegas 2006 icm 5th element 2006 barretje en heb nog geen problemen gehad.

[naishmode]

Kom maar op met het commentaar: Naishbar is de beste.

[/naishmode]
deltomaso

Antwoord #2 Oktober 21, 2006, 03:16:51
edit2Rapporteer  
ook hier geen problemen, superbar en max depower
Roni-Size

Antwoord #3 Oktober 21, 2006, 03:58:33
edit2Rapporteer  
Je kan ook de nieuwe bar van 2007 op de 2006 kites zetten.
Schijnt erg goed te werken.

Die 2007 North bar is echt geweldig... ThumpsUp
MFKITE

Antwoord #4 Oktober 21, 2006, 07:44:02
edit2Rapporteer  
Heb ook de North 2006 Bar en bevalt goed!
Dangerfield

Antwoord #5 Oktober 22, 2006, 02:21:24
edit2Rapporteer  
Heb sinds een maand of 2 ook een 2006 barretje, achteraf gezien was ik met een shift-bar misschien toch beter af geweest.

1. De Cleat hakt in mn bar en daartussen zit de 5th klem. Het rubertje waarmee hij werd geleverd was na 2 keer varen aan flarden. heb er nu zelf maar een stopperball tussengezet.

2. De cleat pakt niet goed. Vandaag echt iedere keer met 2 handen de depower moeten regelen; 1 voor het koort, 2e op het koort tussen de tanden te persen.

Iemand misschien een idee over hoe ik kan zorgen dat de cleat beter pakt? heb nog ff geen zin om een andere (slingshot) cleat te gaan halen.

Zonnetje

Geen avatar

Antwoord #6 Oktober 22, 2006, 03:30:20
edit2Rapporteer  
Iceberg, ik had precies hetzelfde als jij beschrijft: met 2 handen proberen dat touw tussen die tanden te klemmen, en even later schiet ie toch weer helemaal door en staat ie full power zonder dat je dat wilt..  (angry_kitesmiley)
Ik ben ermee terug gegaan naar de shop, en heb onder garantie een nieuwe cleat gekregen.
Wat bleek nou als je die ouwe en nieuwe cleat naast elkaar hield: bij de oude is de ruimte waar 't touw in moet klemmen een stuk wijder! Daar kan ie gewoon niet in klemmen!
En die nieuwe is nog niet de cleat van de 2007 bar (die hebben ze nog niet los). Daarbij zijn de tandjes nog een stuk groffer.
Maar het is niet zo dat alle 2006 bars dat hebben. Ik ken mensen waarbij het prima werkt en mensen die exact het zelfde probleem hadden als wij.
Waarschijnlijk is er een partijtje B-keus cleats tussen geraakt. Dat was ook wat de shop zei.

Maar tis geen beroerde bar, nu de cleat werkt!  (grinnik_kitesmiley)
Mitchel_12000

Antwoord #7 Oktober 22, 2006, 03:35:11
edit2Rapporteer  
Inderdaad gewoon even een nieuwe cleat halen. Ik heb vernomen dat de 2007 cleat inmiddels wel leverbaar is. Je  kan ook even een mailtje naar North sturen en je verhaal doen. Je hebt kans dat ze het gewoon onder garantie gooien en je een nieuwe cleat sturen.

Succes
Dangerfield

Antwoord #8 Oktober 22, 2006, 03:48:22
edit2Rapporteer  
Iceberg, ik had precies hetzelfde als jij beschrijft: met 2 handen proberen dat touw tussen die tanden te klemmen, en even later schiet ie toch weer helemaal door en staat ie full power zonder dat je dat wilt..  (angry_kitesmiley)
Ik ben ermee terug gegaan naar de shop, en heb onder garantie een nieuwe cleat gekregen.
Wat bleek nou als je die ouwe en nieuwe cleat naast elkaar hield: bij de oude is de ruimte waar 't touw in moet klemmen een stuk wijder! Daar kan ie gewoon niet in klemmen!
En die nieuwe is nog niet de cleat van de 2007 bar (die hebben ze nog niet los). Daarbij zijn de tandjes nog een stuk groffer.
Maar het is niet zo dat alle 2006 bars dat hebben. Ik ken mensen waarbij het prima werkt en mensen die exact het zelfde probleem hadden als wij.
Waarschijnlijk is er een partijtje B-keus cleats tussen geraakt. Dat was ook wat de shop zei.

Maar tis geen beroerde bar, nu de cleat werkt!  (grinnik_kitesmiley)

Welke shop ben jij geweest?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.