Molliebollie@loggedout
Gast
|
relaxe.....neem nog een hijs...
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
echt veel zeikerds heb ik niet gezien hier hoor bedoel je de mensen die op een duidelijke manier zeggen dat sommige dingen niet verantwoord zijn? Soms denk ik ook hier wel eens van: dat kun je ook op een normale manier zeggen, aan de andere kant snap ik ook wel dat ze er een beetje moe van worden als de zoveelste (beginnende) kiter weer moet worden gered bij aflandige wind maar das mijn mening...
|
|
|
|
je moet ook niet alles serieus nemen....
|
|
|
|
Flywoods
|
Grappig hoe Base d binnen 1 post zijn gelijk krijgt zonder dat ie daar verder iets voor hoeft te doen. Maar het begint langzamerhand ook ene beetje een open deur te worden. Als het je niet aan staat je er gewoon niet mee bemoeien lijkt me het devies. Wat nuttig is voor je pik je er uit. Anders kun je beter je lijnen gaan waxen of je zand uit je tubes gaan halen, dat heeft meer zin. Zeikerds hou je overal.
|
|
|
WaZuP
|
Ik ben het wel eens met je van de ene kant (stelling 3) maar van de andere kant als je elke keer lief en aardig blijft doen word de veiligheid helemaal ver te zoeken en word er binnen kort een algemeen kite verbod in nederland opgelegd en tja dat trek ik me aan ja aangezien ik deze sport nog lang wil doen. En over die neger, ga naar cabarete en daar zie je negrtjes van 14 die dingen doen waar jij niet eens over durft te dromen
|
|
|
KiteDemon
|
Tja.....definieer zeikert......is rekbaar. Het is tenslotte een discussieforum en niemand is verplicht het te lezen of erop te reageren.....
|
|
|
boardbas
|
Groot gelijk base d!! mag best eens gezegd worden!!!
|
|
|
|
D) die niet inlogd en een zinloze topic start
|
|
|
KiteGolfje
Gast
|
de reacties worden wel steeds diepzininger, gelukig ook:).
Ciao,
Cool Kite
|
|
|
boardbas
|
wten jullie eigenlijk waar het woord forum vandaan komt? van forencis, forum, het publieke plein in de oud romijnse stad, waar onderandere gerechtelijke discussies plaatsvonden. jaaaaa..... je kan het maar weten toch!!
|
|
|
Lex
|
leuk joh
|
|
|
Kondor 11
|
Ga met ze allen aan de pijp hangen, word je relaxed van
|
|
|
Lex
|
neem jij er dan 1 een keer mee naar oostvoorne ? (grinnik_kitesmiley) . Je ziet trouwens steeds gekker volk op oostvoorne, laatst een groep junks, vandaag een groep jongeren die eruit zagen alsof ze een week in de oostvoornse duinen hadden geleefd, en die waren hakenkruisen in het zand aan het tekenen en volgens mij hebben ze ook nog wat op de betonblokken bij de slagboom geschreven.
|
|
|
Kondor 11
|
Nee die van mij rouleert op en rond de kaloot (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Bodhi
|
Hou je lekker bezig op het water, iedereen is zoals ie is, moet ie bepaalde omgangsvormen (door jou opgelegd) op dit forum aan gaan nemen?? Of ben je zo emotioneel ingesteld dat sommige opmerkingen je echt "pijn" doen?... Wat een onzin. Er zijn niet voor niets moderators hier actief die teksten weghalen die net niet kunnen. Waar maak je je druk over?..
|
|
|
RFKite
|
beetje offtopic maar over het lessen: ze moeten gewoon cwo's of iets dergelijks invoeren, gewoon lessen, cwo's verdienen: Uiteindelijk zal het overgrote deel van alle kiters fase 1 tot 3 redelijk verantwoord kunnen varen op deze manier. sommige mensen kunnen het wel zonder lessen maar anderen denken dat ze dat ook kunnen terwijl ze er niks van bakken. op die manier hou je de sfeer een beetje op een relaxt niveau. dacht eerst ook zelf ff kite te kopen en lekker het water op te gaan maar ga toch maar eerst lessen voordat ik uberhaupt iets aanschaf. door adviezen van de derde groep;) ben ik toch iets helderder gaan denken over veiligheid e.d., het zou gewoon niks zijn als ze het kitesurfen zouden verbieden.
|
|
|