VincentC
|
Bij de Intersport hebben ze Lycra's, maar waar je mss beter voor kunt kijken zijn titaniumvestjes, die zijn wat dikker en meer geaimt op het warmhouden van je lichaam dan gewone lycra's.
|
|
|
-Mark-
|
euro fun in ooatvooren hebben ze het zeker nog
|
|
|
RonnieRotonde
|
ohja, oostvoorne zal idd nog wel .. Dat kan haast niet anders
|
|
|
Lex
|
heb een tijdje terug met veel korting een prolimit chill-top gekocht, van 70 voor 30, met titanium enzo
|
|
|
VincentC
|
heb een tijdje terug met veel korting een prolimit chill-top gekocht, van 70 voor 30, met titanium enzo Waar?
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Heey, Ik heb voor mijn verjaardag (twee dagen gelden) een lyrca gekregen. Me ma had hem bij de telstar gekocht in hardewijk...ze zei dat ze afgeprijst waren mzzsl
|
|
|
WaZuP
|
je kunt veel beter een windstopper over je pak dragen dan een lycra onder je pak geft veel meer warmte
|
|
|
Idefixe
|
Een lycra onder je pak heeft geen zin. Lycra is in principe voor bescherming tegen de zon en heeft ook ( niet al teveel) een beschermende functie voor je pak en geeft wat meer kleur /herkenning.Een Lycra houdt namelijk geen warmte vast. Als je iets onder je pak gaat dragen kun je beter een shorty ( houd warmte vast) of iets met titanium ( houd warmte vast en reflecteerd deze) nemen.
|
|
|
Tom Kite
|
Ik had ook ergens gehoord / gelezen dat een lycra onder je suit net minder warmte geeft. Ik zou inderdaad zo een titaniumvestje onder je wetsuit doen ofzo?
|
|
|
robkitetop
Gast
|
Bij Natural high op de brouwersdam hebben ze super veel lycra's en shorts etc. Met onno of jurgen valt altijd wel te praten over een mooie prijs . Succes ermee laterzzz Robkitetop
|
|
|
Tom
|
watersport scheveningen heeft ook genoeg shizzle liggen (hand)schoentjes lycra's vestje etc
|
|
|
Ethicus
|
Morgen hebben ze bij Watersport Scheveningen dikke kortingen. Hoogst waarschijnlijk ook lycra's voor een leuk prijsje.
|
|
|
RonnieRotonde
|
Ke, dat moet wel te doen zijn.. thx iig! En kneem aan dat ze bv op de brouwersdam ook wel impact vesten verkopen? Kga daar denk ik es ff kijken! Thx Gr!
|
|
|
Lex
|
heb een tijdje terug met veel korting een prolimit chill-top gekocht, van 70 voor 30, met titanium enzo Waar? Eurofun Oostvoorne, maar ik denk dat ze nu al wel op zijn
|
|
|