Wat spullen getest vandaag, erg korte reviews

xray

Berichten: 3688
Oktober 30, 2006, 05:29:49
edit2Rapporteer  
Vandaag bij de testdag van Telstar op Horst ff lekker veel kunnen testen/vergelijken.

Was erg gezellig en leuk om zoveel bekenden bij elkaar te zien. Perfect geregelddat de spullen getest konden worden. Thanks Jeroen, Pep en Guido!!!

Ik heb de volgende spullen geprobeerd en geef er in het kort mijn mening over. Let wel 90kg, 5-6 jaar kite-ervaring,gewend aan achterop rijden en normaal gesproken met Raven 2 varend.

North Sky Pro, North Phantom M, RRD 5x limited, Nobile 666, Naish Haze

Raven 3 12, Raven 2 12, Torch 3 14 en Vegas 07 14

Beste board? Nobile, nog steeds... De nieuwe 666.Op de voet gevolgd door de RRD. Dat board voelde heel smooth aan met een prima pop.Was iets minder snel en snel in plane dan de 666.Verrassing was de Haze. Uitstekende pop en supersmooth door de kabbel. Voelde wel af en toe aan alsof hij de druk niet zou houden wat hij dan toch wel deed! Sky is prima board met veel grip en heel stabiel. Ik vond hem net wat te groot. Wel makkelijk landen. Uitstekend voor zwaardere riders en ook prima voor beginners door zijn stabiliteit en goede planneer eigenschappen. De Phantom is een board dat zelfs bij mach 10 nog stabiel en te controlleren is. 58,8 heb ik op de meter gehaald!

Beste kite? Voor mij Raven 3 hands down.....
Vegas is een uitstekende kite voor een grote groep mensen. Makkelijk (bijna om zijn tip)draaien, gemoedelijk,erg veel depower en je maakt er bijna geen fouten mee. Stopper op 07 bar zou iets beter mogen blijven zitten, dikker touwtje schijnt goed te werken. Niet helemaal mijn kite omdat hij wat soft aanvoelt. Net wat te weinig feedback. Torch 3 is best een powerhouse maar wel een met veel depower en goed te houden. Lift en hangtime is meer dan goed en kite is erg stabiel, perfect voor newschool. Raven 3, tja als liefhebber van dit soort kites zit je dit jaar perfect. Verschrikkelijk snelle kite, je jakkert geheid sneller dan wie ook over het water (speedrecord bij de dames is met een Raven gevaren). Hij loopt absoluut makkelijke hoogte dan de Torch en de lift en hangtime zijn absoluut grof. Hoog en lang krijgt wat mij betreft een nieuwe definitie. En dan te bedenken dat ik hem nog maar met 24 meter lijnen heb gevaren.....De kite stuurt snel en voelt heerlijk licht en snel aan!

Heerlijk dagje zo!

WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #1 Oktober 30, 2006, 16:59:17
edit2Rapporteer  
Damn klinkt goed,

Hoe zit het met de vergevingsgezindheid van de raven 3?

Ik hb namelijk de raven 2 12 zeer overpowerd getest met stroming die knalhard tegen de wind in liep dus alleen maar spingen maar het gevoel wat ik daamee kreeg is relaxed cruisen en belachelijk hoog en ver springen maar wel een gevoel dat je niet moet proberen een loopje te draaien met veel wind.

ben ook benieuwd aar nieuwe rhino7
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #2 Oktober 30, 2006, 18:45:57
edit2Rapporteer  
Binnenkort ook de 2007 666 en RavenIII 14 in huis.
De ultime genotsmiddelen!!!
Mark1970

Berichten: 194
Antwoord #3 Oktober 30, 2006, 20:10:27
edit2Rapporteer  
Hey Ray, heb je nog wel tijd om te snowboarden met het uittesten van al dat moooie speelgoed...:-)
Weet je al of Peppijn de nieuwe Rhino 7 al binnen heeft?
Daar ben ik héél benieuwd naar...
xray

Berichten: 3688
Antwoord #4 Oktober 30, 2006, 20:18:55
edit2Rapporteer  
De Raven 3 is erg eenvoudig te houden, makkelijker dan de 2 wat mij betreft. 2007 666 loopt erg hard. Ik was op de GPS structureel sneller met dit setje dan de andere kites waar ik mee heb gevaren die dag.
jurrr

Berichten: 345
Antwoord #5 Oktober 30, 2006, 22:30:19
edit2Rapporteer  
hee hadden jullie zondag gele met groen naish raven 3?? volgens mij had ik jullie dan gezien had
ik was die jongen met die boxer sle paars met groen
maar had nog ff vraagje?
weet jij waar je de naish raven 3 en naish torch 3 kan kopen??
 
Vandaag bij de testdag van Telstar op Horst ff lekker veel kunnen testen/vergelijken.

Was erg gezellig en leuk om zoveel bekenden bij elkaar te zien. Perfect geregelddat de spullen getest konden worden. Thanks Jeroen, Pep en Guido!!!

Ik heb de volgende spullen geprobeerd en geef er in het kort mijn mening over. Let wel 90kg, 5-6 jaar kite-ervaring,gewend aan achterop rijden en normaal gesproken met Raven 2 varend.

North Sky Pro, North Phantom M, RRD 5x limited, Nobile 666, Naish Haze

Raven 3 12, Raven 2 12, Torch 3 14 en Vegas 07 14

Beste board? Nobile, nog steeds... De nieuwe 666.Op de voet gevolgd door de RRD. Dat board voelde heel smooth aan met een prima pop.Was iets minder snel en snel in plane dan de 666.Verrassing was de Haze. Uitstekende pop en supersmooth door de kabbel. Voelde wel af en toe aan alsof hij de druk niet zou houden wat hij dan toch wel deed! Sky is prima board met veel grip en heel stabiel. Ik vond hem net wat te groot. Wel makkelijk landen. Uitstekend voor zwaardere riders en ook prima voor beginners door zijn stabiliteit en goede planneer eigenschappen. De Phantom is een board dat zelfs bij mach 10 nog stabiel en te controlleren is. 58,8 heb ik op de meter gehaald!

Beste kite? Voor mij Raven 3 hands down.....
Vegas is een uitstekende kite voor een grote groep mensen. Makkelijk (bijna om zijn tip)draaien, gemoedelijk,erg veel depower en je maakt er bijna geen fouten mee. Stopper op 07 bar zou iets beter mogen blijven zitten, dikker touwtje schijnt goed te werken. Niet helemaal mijn kite omdat hij wat soft aanvoelt. Net wat te weinig feedback. Torch 3 is best een powerhouse maar wel een met veel depower en goed te houden. Lift en hangtime is meer dan goed en kite is erg stabiel, perfect voor newschool. Raven 3, tja als liefhebber van dit soort kites zit je dit jaar perfect. Verschrikkelijk snelle kite, je jakkert geheid sneller dan wie ook over het water (speedrecord bij de dames is met een Raven gevaren). Hij loopt absoluut makkelijke hoogte dan de Torch en de lift en hangtime zijn absoluut grof. Hoog en lang krijgt wat mij betreft een nieuwe definitie. En dan te bedenken dat ik hem nog maar met 24 meter lijnen heb gevaren.....De kite stuurt snel en voelt heerlijk licht en snel aan!

Heerlijk dagje zo!


Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #6 Oktober 30, 2006, 23:19:35
edit2Rapporteer  
eurofun www.eurofun.nl
Telstar www.telstarshop.nl

en vast nog heel wat meer shops Wink maar die 2 kwamen zo in mij op
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #7 Oktober 31, 2006, 02:29:49
edit2Rapporteer  
Heb je nog aan de Hyper gehangen  Huh
xray

Berichten: 3688
Antwoord #8 Oktober 31, 2006, 06:05:28
edit2Rapporteer  
Had ik al in 12 en 15, wat mij betreft dik voor elkaar. Low end van de 15 is uitstekend. Ze stonden met 7,6m windurfrace spullen te dobberen terwijl ik aan het varen was!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.