Switchblade 2 of Slingshot link

marco78

Geen avatar

Berichten: 17
November 01, 2006, 02:55:38
edit2Rapporteer  
Hallo gasten,

Afgelopen zondag samen met een maat de takoon nova en de slingshot link getest vond de link een perfecte kite vaart echt super. Alleen over de bar ben ik niet helemaal tevreden.
Nu zou ik ook nog de switchblade 2 willen testen, weet misschien iemand waar je deze kite kan testen of huren??
Wat zouden jullie voor keuze maken link of switchblade 2??

groeten, Marco
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #1 November 01, 2006, 02:57:18
edit2Rapporteer  
SB2 owns Grin vooral die bar Grin tja..testen..bij de cabrinha dealers?? kijk even op www.cabrinhakites.nl dan
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #2 November 01, 2006, 03:39:24
edit2Rapporteer  
Ik heb met de SB2 12 gevaren met een lekkere wind.
Vaart lekker met lichte bardruk. Toch voel je precies aan waar je kite zit. Stuurt veel meer als een C-kite. De SB kun je ook veel beter ''sheeted in'' varen (bar aangetrokken) en dus ook uitgehaakt, net als een C-kite. Bij een echte bow kite gaat dat stukje minder. Dan zul je echt je kite goed moeten trimmen met de strap.
Verder kan ik met meer snelheid varen,  hoger aan de wind heb ik het idee. En natuurlijk makkelijker en veiliger in het gebruik. t.o.v nitro
Springen voelt goed, kan daar nog weinig over zeggen, het was te choppy.

Bar is lekker met goede grip. Rubber over de depowerlijn. Waardoor je heel makkelijk de depowerline tussen je vingers kan pakken, ook ingehaakt. Zal niet schuren.
Er zit een swivel boven je loop. Kun je de slagen in je voorlijnen makkelijk en meteen mee uitdraaien.

Deze kite is, ondanks dezelfde bowshape, behoorlijk anders dan de crossbow. Wat ik wel apart vind. Zal wel iets met die bridle te maken hebben.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.