ruben weer.......

SjA
Gast
Antwoord #50 November 04, 2006, 04:00:24
edit2Rapporteer  
weet mss iemand hoe je mp5 omzet naar wmv? kent iemand gratisse converter ?
mickey house

Geen avatar

Antwoord #51 November 04, 2006, 11:09:42
edit2Rapporteer  
ruben lenten kan wel lekker kiten, maar hij mist de soul en de grezelligheid, hij kan beter gaan dammen, of hockyen, absoluut hoor

blonde tering idioot

toch ben je lief
Jarno

Geen avatar

Antwoord #52 November 04, 2006, 15:02:50
edit2Rapporteer  
sja, ik gebruik total video converter om dingen om te zetten, gebruik t om videos die ik van youtube haal om te zetten naar avi of mov om ze zo te kunnen bewerken met premiere
SjA
Gast
Antwoord #53 November 04, 2006, 16:58:11
edit2Rapporteer  
ok bedankt Jarno, ga ik eens proberen
-DAVE-

Antwoord #54 November 05, 2006, 00:07:04
edit2Rapporteer  
"weet mss iemand hoe je mp5 omzet naar wmv? kent iemand gratisse converter ?"

waarom zou je van Megakwaliteit een filmpje willen converten naar poepkwaliteit WMV?

Het is gewoon een MP4  dames en heren , dat kan je overal op spelen ook op windowsmedia centre , pocketpc , vlc  pc  Qt  mac  qt,  realplayer met quicktime codec , windows mediaplayer met qt codec  etc. ect.

converten naar poep is doodzonde! en een klap in me gezicht als je het mij vraagt , doe veel moeite om het zo HDV mogelijk via web gratis bij jullie allen te krijgen.

Doe dan ook moeite om even een goed playertje te downen , dan kan je alle GOED bekijken en zit je nooit te kloten of hoeven vragen hoe en wat...
zonde
DaanD

Antwoord #55 November 05, 2006, 00:39:38
edit2Rapporteer  
"weet mss iemand hoe je mp5 omzet naar wmv? kent iemand gratisse converter ?"

waarom zou je van Megakwaliteit een filmpje willen converten naar poepkwaliteit WMV?

Het is gewoon een MP4 dames en heren , dat kan je overal op spelen ook op windowsmedia centre , pocketpc , vlc pc Qt mac qt, realplayer met quicktime codec , windows mediaplayer met qt codec etc. ect.

converten naar poep is doodzonde! en een klap in me gezicht als je het mij vraagt , doe veel moeite om het zo HDV mogelijk via web gratis bij jullie allen te krijgen.

Doe dan ook moeite om even een goed playertje te downen , dan kan je alle GOED bekijken en zit je nooit te kloten of hoeven vragen hoe en wat...
zonde

Waarschijnlijk wil hij het filmpje op ze telefoon zetten, ik kan alleen maar 3GP op me tel afspelen. Daarvoor moet ik eerst een MP4 converten naar WMV met "WinAVIVideoConverter" om vervolgens met "ImToo 3GP Video Converter" de WMV-file om te zetten naar 3GP.
-DAVE--0-
Gast
Antwoord #56 November 05, 2006, 02:28:06
edit2Rapporteer  
oh ja, dat kan ook natuurlijk

maar voor pocketpc,  mobiel 3gp  en ipod  moet ik nog een manier vinden om dat automatisch te laten verlopen. maar dat moet handmatig allemaal , dus dat duurt.  Itunes met de vodcast versie lukt wel goed en geautomseerd voor ipodders als je gesunscribed ben
Roebenmovies zin nog niet ge-ipodreaded..  maar dat komt in orde.
kost tijd..
Molliebollie

Antwoord #57 November 06, 2006, 01:32:31
edit2Rapporteer  
Ruben was eergister aan het oefenen op de Flowboard-baan in Zoetermeer, waar ik aan het bodyboarden was....kiten gaat em iets beter af dan flowboarden Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.