Lost & Found

RFKite

November 01, 2006, 23:58:33
edit2Rapporteer  
Hey mensen,

heb goed systeem gevonden voor het vinden en terugbrengen van gevonden voorwerpen.

RedDog is een instantie waar je voor gem. 2 tientjes een abonnement kunt afsluiten, je krijgt dan een aantal stickersetjes en kaartjes thuisgestuurd met een code en tel. nummer van RedDog erop. Dit plak/hang/knoop je opvallend aan je kitesurf equipment. als je iets vergeet kwijtraakt en iemand anders vindt het kan diegene het vermelde nummer gratis bellen en de code invoeren. Je krijgt dan bericht van RedDog en zo kom je met de vinder in contact, je kunt dan kiezen om het op te laten halen door de RedDog koerier of je haalt het zelf op. Ook kun je beloningen uitreiken aan de vinders en nog veel meer extra functies.

Hier de URL http://www.reddog.nl

Belly ItW

Antwoord #1 November 02, 2006, 00:16:08
edit2Rapporteer  
afzetterij als je er zelf iets opplakt en DE VINDER ZOU ZO EERLIJK ZIJN OM TE BELLEN kan het ook zonder die sjit! maarja als die vinder dat nou eens niet wil houdt het op!
ze moeten gewoon een miniscuul chipje in de kite maken! net zo als je in een snowboardbroek hebt voor als je vermist word!
CHRIZZZZ

Antwoord #2 November 02, 2006, 00:17:10
edit2Rapporteer  
kan je net zo goed je eigen nummer eraan hangen  loser loser
diederik

Antwoord #3 November 02, 2006, 00:33:54
edit2Rapporteer  
commerciele onzin
Geronimo79

Antwoord #4 November 02, 2006, 00:36:03
edit2Rapporteer  
vind et ook wat zinloos... kun je net zo goed zelf een goede sticker maken.. en een hangertje aan je bar maken. klaar.
Silver Surfer

Antwoord #5 November 02, 2006, 00:41:04
edit2Rapporteer  
Het NKV levert gratis stickers voor op je boardje. Te krijgen bij regiovertegenwoordiger en in sommige shops.
Jolien.

Antwoord #6 November 02, 2006, 00:49:26
edit2Rapporteer  
idd zinloos. zelf je nummer erop plakken of weet ik veel hoe, scheelt je geld. en of de "eerlijke" vinder het dan terug brengt, moet je nog maar zien
RFKite

Antwoord #7 November 02, 2006, 01:12:09
edit2Rapporteer  
het voordeel is dat dit systeem over de hele wereld werkt dus niet alleen de landen waarvan je de landcode weet, maar oke aan de andere kant kun je net zo goed zelf stickers gaan bouwen maar mij lijkt dit handiger eerlijk gezegd, je wordt namelijk ook via email gewaarschuwd en omdat je niet altijd je mobiel bij de hand hebt (tenminste ik niet) is het een handige optie.
Merc
Gast
Antwoord #8 November 02, 2006, 15:43:37
edit2Rapporteer  
ahh mensen, zijn we niet een beetje jaloers dat we het niet zelf bedacht hebben??

Kom nou toch iedereen droomt ervan iets te bedenken waar je leuk geld mee kan verdienen.
kitaholic

Antwoord #9 November 02, 2006, 16:54:36
edit2Rapporteer  
ff nadenken en rondkijken of je alles hebt voordat je weg rijdt wil ook wel handig werken en kost niks
SUperfly

Geen avatar

Antwoord #10 November 06, 2006, 15:14:45
edit2Rapporteer  
Bij die gasten van reddog worden je spullen ook per koerier naar je gestuurd als je wil en dat krijg je niet als je zelf stickertjes maakt. Ik vind het wel een grappig systeem maar vraag me af hoeveel "eerlijke" vinders er zijn.
RFKite

Antwoord #11 November 06, 2006, 23:19:32
edit2Rapporteer  
das ook grootste issue algemeen gezien denk ik
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.