plaaggeest
|
ik zou naar een duikshop gaan..gewoon van die duikhandschoenen pakken zijn super warm! Wind en kitesurf handschoenen zijn 3 keer niks...
|
|
|
Olaf Pasker
|
ik heb ook oude duikhandschoenen die zitten lekker warm
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik heb ze bij de lidl en zitten lekker alleen nog niet getest met de kou..... duurd niet lang meer volgende me nieuwe kites en dan winter doorvaren hoop ik
|
|
|
Nino
|
..tip van Flip: neem kitewanten van Neilpryde. Je krijgt veel minder koude vingers doordat ze niet afgekneld worden. De handpalm is open, maar is toch warm genoeg, omdat je handen het meest aan de bovenkant afkoelen door de wind. Hierdoor kan je wel bij je lijnen en heb je beter contact met je bar. Ik ben er erg tevreden over.
|
|
|
Passie
|
nino. die dingen zijn waardeloooooooooos.. die gebruik je zeker totdat 't onder de 10 graden wordt. want dan vliegen je fikken 'r gewoon af.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
hoe duur zijn die kite/duikhandschoentjes
|
|
|
Brenkie
|
Sjezus wat een mietjes hier.. Het is net herfst joh, kan je niet beter gaan schaken? (grinnik_kitesmiley) Als je dan toch koude handen krijgt, een beetje vaseline erop smeren. Dan rolt het water er zo vanaf en blijven ze beter beschermd tegen de wind. Handschoentjes zijn pas toegestaan na de uittrede van de goedheiligman in ons land. Het water is nog wel zo ontzettend warm voor deze tijd van het jaar. Daar heb ik me zondag nog zo over verbaasd. Succes ermee, maar ik raad het je af. Dan maar koude handen na 2 uur kiten, das beter dan dat geklooi met wantjes en handschoenen.
|
|
|
VincentC
|
Zondag was het water nog PRIMA te doen, maar Andijk was vandaag echt VEEL te koud!
|
|
|
danielvandrunen
Geen avatar
|
heel goedkoop en makkelijk duikwanten! ik heb ze gekocht bij een duikwinkel op de singel in amsterdam. handschoenen hebben geen zin , wanten helpen wel, en echt niet meer dan 25 euro
|
|
|
adrenalin
|
Vorig seizoen ook met duikhandschoenen 5mm gevaren. Zijn inderdaad lekker warm, maar binnen no time kramp in je vingertjes (tong_kitesmiley)!!!!!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Ben paar 4 dagen geleden in me shorty op het water geweest, mensen?
|
|
|
Luko
|
ik heb net een paar o'neil psycho glove 1,5mm FLX handschoenen gekocht waarbij je handen niet nat worden. ik heb van horen en zeggen dat dit DE handschoenen zijn, 39.95 groeten
|
|
|
|
WIM
Geen avatar
|
Dunne fleece handschoenen, vervolgens dunne keukenhandschoenen van de blokker, lekker rose, en vervolgens je pak. Beter dan duikhandschoenen of kite handschoenen.
|
|
|
xxedguyxx
|
pro-limit handschoentjes, zijn voorgevormd, dus je kunt je bar goed vasthouden. kosten? 25 euries
|
|
|
Merc
Gast
|
Ik heb voor 30 eurie handschoenen gekocht van ripcurle
|
|
|
Guest
Gast
|
pro-limit handschoentjes, zijn voorgevormd, dus je kunt je bar goed vasthouden. kosten? 25 euries
duidelijk dat jij gisteren NIET bent wezen varen!
|
|
|
guest
Gast
|
\ Excuses voor bovenstaande, reactie was op DIT bericht...
|
|
|
Morres
|
Sjezus wat een mietjes hier.. Het is net herfst joh, kan je niet beter gaan schaken? (grinnik_kitesmiley) Als je dan toch koude handen krijgt, een beetje vaseline erop smeren. Dan rolt het water er zo vanaf en blijven ze beter beschermd tegen de wind. Handschoentjes zijn pas toegestaan na de uittrede van de goedheiligman in ons land. Het water is nog wel zo ontzettend warm voor deze tijd van het jaar. Daar heb ik me zondag nog zo over verbaasd. Succes ermee, maar ik raad het je af. Dan maar koude handen na 2 uur kiten, das beter dan dat geklooi met wantjes en handschoenen. /signed!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
sure..... show me pictures dude.
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik had die van Aldi of Lidl ook willen halen..waren zo goedkoop..alleen jammer dat het maar tijdelijke aanbiedingen zijn...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Even weer terug komend op het TOPIC.... Volgens mij woon je ergens in Almere dus zou ik een x naar DECATLON (of zo iets) bij de Amsterdam ARENA kijken... Heb daar mijn handschoen en termohemd gekocht.. Is een hele grote zaak met watersport/duiksport artikelen. Zit naast de MEDIAMARKT onder de Arena.. Is een grote winkel met LIDDL prijzen... Succes
|
|
|