prijs Hyper Type

stijn depauw

November 03, 2006, 05:08:59
edit2Rapporteer  
Iemand een idee wat het prijskaartje wordt voor een 12 RRD Hyper Type ?
En wanneer deze beschikbaar worden ?

peterb

Antwoord #1 November 03, 2006, 05:53:13
edit2Rapporteer  
Adviesprijs 1349 in nl. maar je kan hem onder de 1100 wel krijgen met een beetje onderhandelen. Ik vaar er al een paar weken mee.
snip

Antwoord #2 November 03, 2006, 13:31:04
edit2Rapporteer  
en? tevreden
kitaholic

Antwoord #3 November 03, 2006, 17:04:59
edit2Rapporteer  
Kijk even rond op internet en je vind de vraagprijzen.

Ik vaar sinds 2 weken de 12 en 9. Heerlijke kites met veel power en lift, erg snel, en een enorme low-end. Ze houden goed druk overal in het venster. Lekker simpele 4 lijns set-up + one pump en je bent als eerste (nou ja, na de foils) op het water. Je kan met een bar alle kites varen omdat je de breedte kan verstellen, scheelt wel in de kosten (ik vaar de 12 trouwens nog op smalle setting). Je hebt trouwens wel wat meer rest-druk dan bij andere bows of hybrids.

Door die enorme low-end is de high end niet al te best in mijn opinie, ik had afgelopen dinsdag enorm moeite om mijn 9 in bedwang te houden in vlagerige wind (20-30 knopen) op schellinkhout. In constante wind is het prima te doen maar in 25+ knopen of vlagerige wind heb je je handen vol aan de 9. Mail me anders ff voor meer info. Heeft iemand trouwens dezelfde ervaring?

Oja, en pomp hem harder dan de aanbevolen 6 psi op, dan is ie beter in bedwang te houden in overpowerde omstandigheden.
kitaholic

Antwoord #4 November 03, 2006, 20:19:00
edit2Rapporteer  
Iemand een idee wat het prijskaartje wordt voor een 12 RRD Hyper Type ?
En wanneer deze beschikbaar worden ?

ps: ze zijn al beschikbaar, heb de mijne 2 weken geleden in HvH opgehaald
peterb

Antwoord #5 November 04, 2006, 01:22:31
edit2Rapporteer  
Met de highend van de 12m heb ik geen problemen (100kg) die heb ik vorige week makkelijk kunnen houden tussn 25 - 30 knopen. Wel moet je even een knoopje verstellen (onder die neoprene strap) zodat je meer depowerbereik hebt.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.