Ha meneertje heeft zelf al Jackass gespeelt, hm sterkte ermee.. moet je lang rusten?

Foei je taalgebruik.. dat kan toch niet

haha nee hoor mij maakt het niks uit.. als ik maar uit de informatie dingen leer, de taala kan ik altijd in mijn woorden aanpassen

Haha ja dacht ik ook, goed plan.. nee ik hoef mijn leven niet hier te eindigen. Haha kom net al uit 1 1/2 jaar ziekte en ziekenhuisopnamens

Haha daarom wil ik dan nu ook wat nieuws in mijn leven, en vind het wel een kick om te gaan kiten. vind het er zo gaaf uitzien. of het gaaf is zullen we dan wel merken als ik zelfstandig eens op het water kan beginnen

.
Nee ik heb helemaal nergens naar gekeken... eerst informatie opdoen en rondsnuffelen voor ik iets koop.. je blijft altijd nog een student he

.
In hoeverre zit er verschil in harnassen? Ik neem aan dat er iig een verschil zit in een model voor mannen en voor vrouwen, of zijn het unisexe dinges

? Heuptrappeze zat ik al aan te denken, niet dat ik wel ervaring heb met zittrapeze maar het idee alleen al lijkt me niet lekker zitten
Herstarten lijkt me wel zo slim dat die simpel is.. nee constand naar het strand zwemmen om te herstarten.. dan moet ik stoppen met werken eer ik dat steeds gedaan heb

.
Qua maten van die boardjes.. ik zag verschillen in lengte en breedte cominatie.. dus smaller en lang, kort en breed etc. En wat zijn een beetje de gewichtsschema's voor een beetje algemene beginnerboards. ik ben dan licht (55-60), vriend een stukje zwaarder (75-80).
Flex is gewoon een soort matriaal die dus erg flexibel is? Wat voor soorten heb je nog meer?
Ja ik gooi maar meteen al mijn vrouwelijke bruinblonde vragen eruit

.
Van doen leer je, dus dat zullen we zien in het voorjaar als ik er echt tegenaan ga

.
Ik zou het liefste morgen al beginnen, maar het idee alleen al brrr.. nee haha ik heb het al koud als ik niet in het water ben geweest laat staan dan.. dan ben ik helemaal niet zeker van mijn leven.. kan ik door het leven als ijsbeeld (wow misschien word dat mijn roeping)

.
Qua kites lees ik dat de meeste idd 2 kites hebben met een verschil van 3-4m2 (9-11m2 en wat jij noemt enz).
Gewoon even algemeen als je over kites hebt die ze voor beginners gebruiken bij een kiteschool. Wat voor maten zijn dat bij welke gemiddelde windkracht?
Uhh ik weet nou niet door al mijn geratel of ik vroeg wat ik wilde vragen, maarja anders komt dat dan nog wel.. internet is onbeperkt te gebruiken dus jullie zullen me nog wel zien.. en ach ik ben nu ook nog online en komen er zo nog wel meer vragen

Ja mijn vragenvuur, ik word lastig hahah

.
Exuses, of niet

, voor mijn aparte humor haha.