|
MEGALOOPBEUN
|
ik heb een slinghshot link 12 mtr en word er helemaal gek van vandaag ook op muiderstrand genoeg wind en toch achterovervallen en op de grond vallen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Het schijnt dus te zijn dat je stuurlijnen dan te strak staan, dus wat depoweren schijnt te helpen. Moet dit zelf ook nog ff uittesten. Ik had er gisteren ook last van...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
alles geprobeerd maar niets hielp ga morgen naar v.d.berg die mogen het oplossen was goed afgesteld zeiden ze maar hij vliegt niet
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hij vouwt als het ware bijna dubbel en valt als een blad van een boom naar beneden
|
|
|
VincentC
|
1. Kite vliegt over je heen/kite duikelt naar voren, komt doordat je de powerlijnen te strak hebt staan, dus te kort zijn. 2. Je kite vliegt achteruit terug omlaag (stallen), achterlijnen (stuurlijnen te strak)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
is dit dan een kwestie van enkele centimeters ?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
bij van den berg hadden ze gezegd stuurlijnen op de eerste knoop en voorlijnen op de derde knoop vijfde lijn ook op derde knoopje
|
|
|
Harm
|
Gewoon even langs je shop gaan, volgens mij hebben een aantal links de verkeerde bridel.
|
|
|
SebaSS
Gast
|
Zie slingshot site voor details over afstellen van de SS Link
|
|
|
godfather
|
Hoi man, ik was er gisteren ook en heb je zien rommelen met je kite setup. Lijkt me wel een afstellingsprobleem maar wel was het super vlagerig aan-uit de hele tijd. Wellicht vergrootte dit de niet optimale afstelling ? Ik moest mijn kite ook blijven sturen anders viel ie ook uit de lucht. Succes met je kite !
Albert
|
|
|
lkajkj
Gast
|
heb je de update al uitgevoerd? Link wordt standaard niet goed geleverd. Staat op de site van slingshot.
|
|
|
AntiSS
Gast
|
De link! Dat is de reden ... troep ding
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hou toch eens op met dat afzeiken van andermans spullen. Kom met iets nuttigs of houdt gewoon je bek dicht! Zo triest man....
|
|
|
Peter--
|
Ik heb de slingshot link gevaren 9m en heb hier hellemaal geen last van gehad, stuur en power lijnen allebei op het middelste knoopje, en het voer perfect
|
|
|
naish rider
Gast
|
als ie als het ware dubbel vouwd is ie volgens mij gewoon niet hard genoeg opgepomt
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
even over de slinghshot link en het uit de lucht vallen ben naar van de berg gegaan ben samen met eric naar de waterkant bij schellinkhout geweest en nog een andere link meegenomen deze bleef meteen in de lucht wat bleek de 5 e lijn was 10 cm te kort vandaar het uit de lucht vallen heb de andere nieuwe kite meteen gehouden en reageerd goed wat een verschil goede service van eric van van der berg goede gozer wist ook niet van die 10 cm dus probleem opgelost nou maar wachten op goede wind
|
|
|
Rowin
|
De link! Dat is de reden ... troep ding
En anders log je gewoon ff in. weten we ook wie je eigenlijk bent :
|
|
|
wouterb
|
even over de slinghshot link en het uit de lucht vallen ben naar van de berg gegaan ben samen met eric naar de waterkant bij schellinkhout geweest en nog een andere link meegenomen deze bleef meteen in de lucht wat bleek de 5 e lijn was 10 cm te kort vandaar het uit de lucht vallen heb de andere nieuwe kite meteen gehouden en reageerd goed wat een verschil goede service van eric van van der berg goede gozer wist ook niet van die 10 cm dus probleem opgelost nou maar wachten op goede wind
zou niet anders moeten gaan, maar idd; dat is service.
|
|
|