dowiej
Gast
|
Die gast is NIET normaal:D
|
|
|
D.D
|
Haha vet
|
|
|
|
robin..
|
omdat het niet kan
|
|
|
¦Tim¦
|
kolere zeg ik dacht dat het nooit geraden werd :
jongens...
het is nep
|
|
|
|
Arnie26736
|
Dat is nep , da kan niet anders.
Ze hem maar eens op pauze na zijn 1ste jump. Dan kan je het goed zien dattie nep is ,
MAar hij is wel orgineel (H)
|
|
|
Kevin
|
Hij is vet en Nep maarja je moet toch iets posten hier
|
|
|
lennart
|
ik was even bang dat het een ander filmpje was
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Hij is vet en Nep maarja je moet toch iets posten hier +1 he omhoog met die postcount ^^ ik hoop serieus dat niemand echt dacht dat ik niet wist dat het nep was! ik heb er nog voor de zekerheid zon smiley acter gezet maarja. Zou wel door mijn onnozel kippetje als avatar komen
|
|
|
Coen2000
|
hij is eg niet nep jo, ik was eg bij toen die mini-docu/reclame werd opgenome , toen was ik toevallig daar op vakantie, die racer was vroeger een rallydriver en is nu dus wat nieuws aan het proberen
|
|
|
robin..
|
ik geloof het nu wel. je kan wel met een auto zo veel vaart maken op een stukje van 10 meter en dan ook nog een draai maken en even uitstappen oom je benen te strekken
|
|
|
|
|
Coen2000
|
ja..je moet ook wel omdraaien in de lucht he anders kom je idd verkeerd terecht
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
ja..je moet ook wel omdraaien in de lucht he anders kom je idd verkeerd terecht neuh gewoon in zen reverse, geen probleem
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
wat hij doet bij zijn deur heb ik al eens via de kattebak gedaan, noobie dat het is
|
|
|
kiterrr
Gast
|
hij is eg niet nep jo, ik was eg bij toen die mini-docu/reclame werd opgenome , toen was ik toevallig daar op vakantie, die racer was vroeger een rallydriver en is nu dus wat nieuws aan het proberen
Dude gelloof er egt helemaal niks van, dat kan echt niet pfft
|
|
|
robin..
|
Dude gelloof er egt helemaal niks van, dat kan echt niet pfft ja hehe
|
|
|
FunkyoneNL
|
lukt niet de halfpipe kan hij noot normaal door met die auto......
|
|
|
kiterrr
Gast
|
Neeeeeeeeeuh
|
|
|
|
Roellie