Maurits
|
Hm harde shit, Deze gooz heeft geluk gehad, het had veel slechter af kunnen lopen. Denk dat we hier allemaal wel rillingen van krijgen als je het nagaat wat voor harde klappen deze gooz heeft gemaakt. Suc6 met het herstel.
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Wel ballen om je fouten toe te geven!!! Veel sterkte met het herstel.
|
|
|
Erik de Berik
|
Mooi verhaal.Veel sterkte met je herstel .Je hebt de ballen om je fouten toe te geven en daardoor krijg je denk ik toch wel t respect.
|
|
|
chico
|
Suc6 met herstel aan de snackbar kiter.
|
|
|
TH3-HUNT3R
|
Ik vind het super knap dat je toe durft te geven dat je fout zat. ik hoop dat je snel hersteld dit wens ik niemand toe.
|
|
|
-Mark-
|
ik hoop dat je egt weer snel het water op gaat succes ermee
|
|
|
|
Jacob 81.
Geen avatar
|
''Snackbarkiter''sterkte en een spoedig herstel toegewenst. .KITE ON.
|
|
|
BasO
|
Op zulke momenten denk je niet altijd aan je safty ofzo.. Maar je geeft je fouten teminste toe Nouw veel beterschap!
|
|
|
|
henkie132
Gast
|
Nieuw woord in de van dale: Snackbar kiter. En inderdaad respect voor hem. Klote dat het je overkomt, maar laat het een ervaring zijn waar wij weer van kunnen leren
|
|
|
Micky
|
Hoi,
was al erg benieuwd naar jouw eigen verhaal. Verduidelijkt het een en ander. Ben blij dat het "redelijk" goed met je gaat. Hoop dat buiten jijzelf ook anderen hier wat van hebben opgestoken. Heel veel beterschap toegewenst.
gr. Michael
|
|
|
FLYGIRLS
Gast
|
Heel veel sterkte, goed rusten en volgend seizoen weer knallen...
|
|
|
Lex
|
Sterkte met je herstel kerel!
|
|
|
robin..
|
goed dat je het post top
|
|
|
Dutch_windmill
|
rustig aan man voor de komende tijd. pak een paar relaxte dvdtjes en geniet lekkur op de bank.... Jah L
|
|
|
Erik de Berik
|
Ja ,verander je naam van haring Harrie naar snackbar kiter.Je bent beroemd man!Iedereen kent de Snackbar Kiter
|
|
|
roeb
Gast
|
Harin Harrie is niet de snackbar kiter, hij heeft dit bericht alleen op Hanglos gezien
Maar beter voor de gozer dat het, zoals het er nu uitziet, weer helemaal goed gaat komen..
|
|
|
RonnieRotonde
|
Zo! Geluk gehad kerel.. en dat is je gegund! Hopen dat je er snel weer bovenop komt en snel weer kan kiteh .
|
|
|
Micky
|
Zo! Geluk gehad kerel.. en dat is je gegund! Hopen dat je er snel weer bovenop komt en snel weer kan kiteh . Nog een keertje bovenop...... Sorry, was een beetje in inkoppertje... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Erik de Berik
|
Sorrie ,te snel gelezen hahahaha. De snackbar-kiter
|
|
|
|
WaZuP
|
He "snackbarkiter" goed dat je je fouten toegeeft, echter is het nu te hopen dat voor eens een keer andere mensen ook gaan nadenken voor dat ze hetzelfde doen.
En succes met je herstel.
Tip, voornamelijk het naarja en dan aangegeven meer dan windkracht 4 moe je zoieso er NIET over NADENKEN om op binnenwater te gaan en spots met weinig ruimte is een no-go. Voor die pleken heb je het ene moment een 16 nodig en dan weer een 8 gewoon te extreem vlagerg.
|
|
|
Psychotic
|
Tip, voornamelijk het naarja en dan aangegeven meer dan windkracht 4 moe je zoieso er NIET over NADENKEN om op binnenwater te gaan
Kom kom, beetje voorzichtigheid kan geen kwaad, maar daar wegblijven. Tja. Zet gewoon een maatje kleiner op en als het echt raar weer is dan idd niet gaan, maar ik zou toch al een heel aantal verschrikkelijk mooie sessie gemist hebben door deze stelling.....
|
|
|