Vinni

|
Super mooie foto's (grinnik_kitesmiley) Vooral deze is cool  : 
|
|
|
GenesiZ

|
Nope, niet zelf gemaakt, maar wel naar mijn eigen hand aangepast. Als je op mijn site rechtsboven op de ? klikt, kom je bij de software-website uit.
|
|
|
R@bert

|
Uhm... heb jij die zelf gemaakt want dit is echt een uber photovieuwer
noem me een  , maar WTF is een uber photoviewer?????
|
|
|
globe @ home
Gast
|
G-damn Rutger, Kite-opa en dan nog zo vokking lenig!!! Kom volgend jaar zeker een keer naar de slufter! Als he mag van jullie kornuiten 
|
|
|
GenesiZ

|
Uhm... heb jij die zelf gemaakt want dit is echt een uber photovieuwer
noem me een  , maar WTF is een uber photoviewer????? Mijn website (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
GenesiZ

|
genesiz zijn dit alle foto's?
Nope, het waren er in totaal 250 stuks. Maar veel waren hetzelfde of niet helemaal scherp. Was jij er ook bij? Zoja, moet je even zeggen wat je aanhad, dan kijk ik vanaaf even of ik je erop hebt staan.
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
ik heb de hele tijd met de roze waroo pro gevaren. Naish Thorn 07 zwart paarse short Zou wel cool zijn iig. Thnx
|
|
|
GenesiZ

|
Zo eentje? Rutger vaarde daar voglends mij volgende plaatjes ook mee. 
|
|
|
|
Rutger
Founding Father

|
Ja ik vaar hetzelfde board.......
|
|
|
Nino

|
FAK wat een mooie foto's gast. Complimenten! 
|
|
|
GenesiZ

|
Bedankt  ik heb nu al in zin in de volgende keer, ik begin telkens wat bij te leren. Ik wil toch wel een keer op zoek naar een waterzak en een rubberbootje  een paar shots van onder lijkt me ook heel vet.
|
|
|
|
Vinni

|
Thnx, staat er bij mij op (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
GenesiZ

|
Dat doet me goed, wanneer kan ik weer foto's komen maken (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Passie

|
hij staat ook o mijn achtergronnndd
|
|
|
robin..

|
super mooie fototjes
|
|
|
kiter.raphael

Logs: 0 | 38 uur
|
GENESIZ waren echt top foto,s  hoop dat je vaker foto,s kan maken. was zaterdag ook op de slufter maar kan het nog niet zo goed als die andere jongens. maar vind het wel onwijs top. hoop dat je in het nieuwe seizoen weer eens komt foto,s maken afz kiter raphael 
|
|
|
Ricardo

|
Jeeeh Ricardo Wallpapers op internet!! Wat vet!
|
|
|
GenesiZ

|
GENESIZ waren echt top foto,s  hoop dat je vaker foto,s kan maken. was zaterdag ook op de slufter maar kan het nog niet zo goed als die andere jongens. maar vind het wel onwijs top. hoop dat je in het nieuwe seizoen weer eens komt foto,s maken afz kiter raphael  Komt voor de bakker  Jeeeh Ricardo Wallpapers op internet!! Wat vet!
Tmoet een keer gebeuren he Tenzij je het niet wil uiteraard, dan haal ik ze direct weg.
|
|
|
kiterr
Gast
|
Kom aankomend weekend ook maar weer foto's maken (grinnik_kitesmiley) 
|
|
|
GenesiZ

|
Zaterdag ga ik waarschijnlijk foto's maken in Den Haag, misschien volgende week. Ik wil de volgende keer ook een serie sequences gaan maken.
|
|
|
Jeks one

|
Dat doet me goed, wanneer kan ik weer foto's komen maken (grinnik_kitesmiley)
bijvoorbeeld zaterdag morgen of zondag morgen..... wat je wil er komt voldoende wind. wat zijn sequences ?
|
|
|