Haring High Richardt
|
Richard ik heb nog wel een mooie instructie DVD van "Fatsand" Progression Daarop worden veel Kite Moves goed en duidelijk uitgelegd Die zet ik er wel op.. Is goed, wanneer ben je op schell ????????
|
|
|
roeb
Gast
|
Richard ik heb nog wel een mooie instructie DVD van "Fatsand" Progression Daarop worden veel Kite Moves goed en duidelijk uitgelegd Die zet ik er wel op.. kijk maar even op : www.fatsand.com Was dat een hint
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik denk dat het komend weekend er weer goed uit ziet de temperatuur blijft ruim boven de 10 graden en nogsteeds een ZuidWesten wind ,Ik ben er zaterdag en zondag weer , Dan neem ik Die DVD wel mee, En ja ik denk dat Richard ook wel een paar goede tips kan gebruiken ,Hoog gaan kan hij al maar wat meer tricks oefenen moet een uitdaging voor hem zijn ... Voorspelling KMNI wo don vrij zat zon Zonneschijn (%) 40 30 30 20 20 Neerslagkans (%) 10 10 30 50 60 Neerslaghoeveelheid (mm) 0 0 0-1 1-3 0-5 Minimumtemperatuur (°C) 8 5/8 4/7 7/9 6/8 Middagtemperatuur (°C) 11 9/11 9/12 10/13 10/12 Windrichting ZW Z Z ZW Z Windsnelheid (bft) 4 3 4 4 5
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hee Richardt!
Als die "prive collectie" niet te prive is wil ik hem denk ook wel.. Ik heb anders ook nog wel wat leuke filmpjes op de pc staan.
Gr. Robert Je staat er zelf maar 4 sec op Ik heb anders ook nog wel wat leuke filmpjes op de pc staan . Zet ze maar op DVD dan ruilen we is dat goed ???
|
|
|
Emma
|
juk, wat heb je met je hand gedaan?
|
|
|
Haring High Richardt
|
juk, wat heb je met je hand gedaan? Geopereerd i.v.m DUPUTRYN (kromgroeiende vingers) (hangloose_kitesmiley) Ziekte komt terug maar er is mee te kiten. Wel wat minder kracht in de vingers zodat ik geen handel pass kan doen . (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Blijven nog zat andere leuke dingen over Als ik weer genezen ben komt het haringkje er weer Gr Richardt
|
|
|
Molliebollie
|
Toch niet een DLOWOA (Door Lucht Of Water Overdraagbare Aandoening) he ? Anders krijgt menig andere kiter er straks ook nog last van. Ik ben net gister aan mn enkel geopereerd, dus ik pas voor nog een operatie!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Zaterdag eerst zuidwest, in de middag west.
MET Z'N ALLE GEZELLIG NAAR WIJK AAN ZEE????????????????
|
|
|
Haring High Richardt
|
Toch niet een DLOWOA (Door Lucht Of Water Overdraagbare Aandoening) he ? Nee alleen erfelijk
|
|
|
roeb
Gast
|
Zaterdag eerst zuidwest, in de middag west.
MET Z'N ALLE GEZELLIG NAAR WIJK AAN ZEE????????????????
Gaan jullie allemaal daar maar heen, heb ik het lekker rustig op S'hout
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ben nu lekker 4 dagen vrij.... Morgen wordt waarschijnlijk niks met 12 knopen maar vanaf vrijdag....tatarataaaaaa
|
|
|
|
|
Molliebollie
|
hey ga ff iemand anders lastig vallen dan harrie en mijn persoon. (tong_kitesmiley) Wij zijn beiden net geopereerd, dus loop ons even niet zo lekker te maken met kiten, wind en dat soort zaken.
|
|
|
Haring High Richardt
|
hey ga ff iemand anders lastig vallen dan harrie en mijn persoon.
Wij zijn beiden net geopereerd, Shit Happens (shame_kitesmiley) (shame_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Poep gebeurt, indd. Ik zal wel aan jullie denken van het weekend.... NOT!!!!!!!!! WHAHAHAHHAHAHHAAHAHA Neej geintje, zeer klote voor jullie heren... sterkte ermee
|
|
|
|
Molliebollie
|
Harrie, wanneer mag jij weer kiten ? Ik moet nog 5,5 week wachten maar dan is t wel weer erg koud...dus wordt pas maart/april
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nog 2 a 3 weken als het mee zit Ik moet nog 5,5 week wachten maar dan is t wel weer erg koud...dus wordt pas maart/april Das mooi kl...te voor je, Beterschap
|
|
|
Molliebollie
|
Omdat Haring Harrie ook z'n zielige foto plaatst doe ik dat ook maar even. Vanmorgen genomen nadat mn drukverband eraf mocht
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Whhaaa daar gaat mijn eetlust. Thanks jeroen! ;-)))
|
|
|
|