GESTOLEN !!!!!montain board Scrub Silver Reef

Toyboy
Gast
November 21, 2006, 19:27:05
edit2Rapporteer  
hey

gister (zondag) morgen is vanaf de parkeerplaats bij paal 28 op TEXEL  mijn nieuwe  bij de auto vandaan gestolen. heeft iemand hem mischien gevonden of gezien??????????Er wordt de laatse tijd een beetje teveel gestolen !kwa kite spullen


Reacties op het forum of bel 06-51004803 / 0222-888225 of mail naar djtoy2005@gmail.com

Dus als je er wat van af weet laat het alsjeblieft weten ik heb dit board nog geen eens een maand.!

de VINDER OF DE GOUDEN TIP LEVERT GELD OP !!!!!!
http://www.kitestore.ch/images/boards/scrub-silverreef.jpg


Heel erg bedankt vast.


Toy imhoff(texel) Huh
Edwardo

Geen avatar

Berichten: 264
Antwoord #1 November 21, 2006, 19:31:52
edit2Rapporteer  
Wat een flip zeg.. sjeeeezus hey. Misschien moet er ook maar een aware team voor op het land komen om spullen in de gaten te houden. Succes verder. Hoop dat je hem terugvind.
jurrr

Berichten: 345
Antwoord #2 November 21, 2006, 20:42:00
edit2Rapporteer  
hee,
dat mindr dat je je board is gestolen ik heb ook wel eens gehad dat ik dingen kwijt ben geraakt met kitesurfen is echt vervelend ThumpDown

hij kan ook op marktplaats of een van die andere handel site gezet (bazuin_kitesmiley (grinnik_kitesmiley)

gr jurrr
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #3 November 21, 2006, 20:44:41
edit2Rapporteer  
Is 'ie dan gestolen terwijl jij ver bij je auto vandaan was?
Of is 'ie onder je neus vandaan gejat?

Ik vind het rot voor je maar ik vind het opmerkelijk dat je board zomaar bij je auto vandaan word gehaald....

MENSEN LET GEWOON OP JE SPULLEN EN LEG HET DIRECT IN DE AUTO!! ListenToMe

we zien te vaak van dit soort berichten..


Ik hoop voor je dat het board terecht komt.








-Mark-

Berichten: 451
Antwoord #4 November 21, 2006, 22:19:19
edit2Rapporteer  
eey toy das egt niks ik had het nog niet gehoord maar als ik er iets over hoor laat ik het je gelijk weeten groeten mark
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.