Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik vaar:
North Rebel 9m2 North Vegas 12m2 2004 (overbodig geworden door Rebel) North Vegas 16m2 2004
Jamie Pro S 2004
Beide Vegassen wil ik vervangen door een Rhino 12 of 14m2 (2007) of Rebel 14m2. Ook de Jamie wil ik vervangen door een 129x39cm Nobile 555 of 666
Deze thread loopt al lang. Inmiddels al: F-one Bandit 9m2 North Rhino7 12m2 Nobile'07 666 129x39cm Underground Tuflite 5"8' waveboard Ik weeg nu 71kg Ik wil er nog een Bandit 7.5m2 bijhebben voor de steeds harder wordende wind zo lijkt het wel.
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Nu nog: carved unit 8 en 12 m brunotti pro-x 128 x 38.5
Over een maandje als goed is: Liquid force hifi 9 en 12m Liquid force recoil
|
|
|
crahsdummie
Gast
|
9m 12 m 16m north rhino 05 fanatic sky solbach 135
|
|
|
spoetnik
|
Royal Era 8, 10 en 12 meter RRD ZH 10, 12 en 16 brunotti Pro-x 2006 128/37 Custom
jij hebt overlap!! Klopt, 'k moet wel zeggen dat die RRD's op zolder liggen en er niet vaak meer vandaan komen....... Veel overlap is ook veel sweetspots!!!
|
|
|
Stanley
|
met dank van een nederlandse shop nu al 5 weken niks wordt zeer waarschijnlijk bularoo 7,10 en 13 met jamie pro 2006 xl
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
met dank van een nederlandse shop nu al 5 weken niks wordt zeer waarschijnlijk bularoo 7,10 en 13 met jamie pro 2006 xl Is dat nog steeds niet opgelost? Dat duurt wel heel erg lang zeg. Je had het een tijdje geleden al vertelt. Wat was er nu precies aan de hand? Ging om overjarig, maar wel nieuw materiaal toch?
|
|
|
Hattori Hanzo
|
shockwave 9 (2006) en shockwave 12 (2007)... en sinds kort heb ik, ter vervanging van mijn jamie pro 2004 een Sol 2008....heerlijk boardje!
|
|
|
hendrik@zwin
|
rhino 2007 12 m² vegas 2008 9m²
carved imperator 126*38
|
|
|
Hessel
|
2006 waroo 9m
2007 Advance Omega XL (130*40)
|
|
|
Stanley
|
Is dat nog steeds niet opgelost? Dat duurt wel heel erg lang zeg. Je had het een tijdje geleden al vertelt. Wat was er nu precies aan de hand? Ging om overjarig, maar wel nieuw materiaal toch? TE was gescheurd op versteviging gezien het feit dat het hier om mijn stormkite gaat zag ik een reparatie niet zitten. Was nieuw materiaal 2 uur mee gevaren. Helaas laatste exemplaar shop zag het niet om 2008 materiaal te leveren. Waarop ik geld terug heb gevraagd daar wacht ik dus nu al een week op. Vanavond om uitleg bij bedrijfsleiding gevraagd wordt als het goed is morgen gebeld met de mededeling dat geld op rekening gestort is. Zaterdag de bularoo testen en als dat bevalt worden die aangeschaft. Wat ik tot nu toe heb gelezen is dat een heerlijke kite. Laat me verrassen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vreemd, of iets garantie is aan de importeur om te bepalen, en niet je shop. Geld terug is wel een goede oplossing, klopt ook precies volgens het Nederlands recht wat je als consument hebt. Maar wel vreemd dat het zo lang moest duren. Idd. wordt er goed over de Bularoo gesproken, en dan die prijzen voor een exemplaar compleet met bar, asociaal goedkoop gewoon!!!
|
|
|
Stanley
|
Vreemd, of iets garantie is aan de importeur om te bepalen, en niet je shop. Geld terug is wel een goede oplossing, klopt ook precies volgens het Nederlands recht wat je als consument hebt. Maar wel vreemd dat het zo lang moest duren. Idd. wordt er goed over de Bularoo gesproken, en dan die prijzen voor een exemplaar compleet met bar, asociaal goedkoop gewoon!!! Garantie heeft shop met importeur uit te vechten. Importeur is geen partij voor consument. Het is te gek voor worden dat de shops iedere keer verwijzen naar de importeur. Een shop is een onderneming wat inhoud dat je soms risico loopt. Ik had over superservice gesproken als er direct een oplossing was aangeboden Als men mij direct het voorstel had gedaan kleine bijbetaling voor 2008 was ik accoord gegaan. Daarkomt bij dat er geen vervangend materiaal is aangeboden. Had me een testkite meegegeven maar zelfs dat was kennelijk te veel moeite. Heb nu even een slechte smaak in de mond van de shop.
|
|
|
jurrr
|
naish torch 08 12m2 naish torch 07 7m2 naish boxer sle 9m2
naish thorn 07 128cm naish haze 06 135cm
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Garantie heeft shop met importeur uit te vechten. Importeur is geen partij voor consument. Het is te gek voor worden dat de shops iedere keer verwijzen naar de importeur. Een shop is een onderneming wat inhoud dat je soms risico loopt.
Ik had over superservice gesproken als er direct een oplossing was aangeboden Als men mij direct het voorstel had gedaan kleine bijbetaling voor 2008 was ik accoord gegaan. Daarkomt bij dat er geen vervangend materiaal is aangeboden. Had me een testkite meegegeven maar zelfs dat was kennelijk te veel moeite. Heb nu even een slechte smaak in de mond van de shop. Precies, dat is aan de shop om uit te vechten met de importeur. Hij koopt waar in die niet goed is, dus waarom zou hij er kosten aan hebben, behalve dan versturen? Dat is het risico van het ondernemen. Ik begrijp heel goed dat je een vieze smaak in je mond hebt van die shop. Helaas hoeven ze je geen leenkite aan te bieden, maar een fatsoenlijke termijn (en dat is 5wk toch niet echt) had wel gemoeten. Toevallig laatst dit allemaal lopen uitzoeken voor een vergelijkbaar geval, wat wel goed is opgelost door mijn shop uiteindelijk.
|
|
|
Mark1970
|
Hey Eltjo...vaar jij ondertussen niet met een hele mooie F-One Fifty-Pro??
|
|
|
D.D
|
Jurr, lekker setje heb jij:| Ik heb een torch 07 8m En een boardje van hoovah!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Naish Shockwave 06 9 en 16m Nobile 07 666 132x41 komt nog wel wat bij tussen die 2 kites in, beetje geen overlap vrees ik
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
komt nog wel wat bij tussen die 2 kites in, beetje geen overlap vrees ik WELNEEEEEEE!!!
|
|
|
Lukadukido
|
Best bularoo 7m + Best bar North Jaime
|
|
|
roeb
Gast
|
Anders trap je dit topic iedere keer, na 1 of 2 maanden weer omhoog... Ps. Luuk, heb je geen trapeze? Bikkel
|
|
|
Jordi_1990
|
f-one tribal 11 2007 f-one tribal 9 2006 spleene rip 22 2006
moet nog wat onder (zesje ofzo) haha
|
|
|
|
Jordi_1990