|
Ricardo
|
Ik ben er ook wel weer vroeg dude! Geen 8 uur maar 9 ofzo Ik moet ook om 1600 alweer thuis zijn, dus daarom maar vroeg vertrekken.
|
|
|
KiteDemon
|
Ik probeer er ook rond 9 te zijn.
|
|
|
|
|
GenesiZ
|
Misschien dat ik nog even foto's kom maken, maar dat ligt een beetje aan het weer. KNMI geeft 90% kans op regen, maar weet niet of dat ook voor de kust is.
|
|
|
harryCab
|
Ga ook 's lekker vroeg, uurtje of 9 moet lukken
|
|
|
Ricardo
|
s'ochtend is het trouwens ook nog laag volgens mij!!
|
|
|
KiteDemon
|
Na 5:00 afgaand en om 10:30 helemaal laag. ......en 16 graden.....vooral in de ochtend. Dikke wind (25 knopen), dus dat gaat weer een lekker dagje worden. Ik probeer om 9:00 op het water te staan. Tegen een uurtje of 14:00 zal ik er wel weer helemaal doorheen zitten. Ricardo, zaterdag wil ik wel ff aan je 9 hangen....de wind is in ieder geval top voor een testride.
|
|
|
Ricardo
|
Komt goed dude!!
|
|
|
xray
|
Ben er ook!
|
|
|
KiteDemon
|
Hoe doe je dat Ray? Vorige week lag je schouder nog uit de kom!!
|
|
|
|
xray
|
Fer, dat was vorige week....;-)
|
|
|
Jeks one
|
ik ben er natuurlijk ook weer vroeg bij.......... kiten met opkomende zon is heeeeeeel apart.
|
|
|
SHIT
Gast
|
DEN VANDAAG VOOR HET EERST OP OOSTVOORNSE MEER WEZEN KIJKEN MAAR HOE KOM IK BIJ DE SLUFTER ??????ZE ZIJN AAN HET OPBREKEN VOLG DAN HET BORD NR 3 ENNE IS HET VOOR ZATERDAG TE DOEN MET EEN ZUIDERWINSKE ALVAST BEDANKT
|
|
|
GenesiZ
|
Je capslock knoppie blijft hangen
|
|
|
Elevation
|
nou menno, dan mag je wel erg vroeg weg, tering, zaterdag om 8 uur was het 20 minuten licht.. dat trek ik niet hoor, nog eerder weg..
|
|
|
|
JorritPi
|
Zaterdag trekt er een storing langzaam van west naar oost over ons land. Er is dan veel bewolking, soms wat zon en het regent van tijd tot tijd. Bovendien wordt het bijzonder zacht. De temperatuur loopt op tot rond de 15 graden. De zuidelijke vlagerige wind is langs de kust hard of stormachtig, 7 of 8, landinwaarts vrij krachtig, 5. vrijdag 24 november 2006 18.56 uur
|
|
|
(R)Ikke
|
Zaterdag trekt er een storing langzaam van west naar oost over ons land. Er is dan veel bewolking, soms wat zon en het regent van tijd tot tijd. Bovendien wordt het bijzonder zacht. De temperatuur loopt op tot rond de 15 graden. De zuidelijke vlagerige wind is langs de kust hard of stormachtig, 7 of 8, landinwaarts vrij krachtig, 5. vrijdag 24 november 2006 18.56 uur Kerel, dat hoef je de slufterhufters echt niet te zeggen, die worden helemaal wild van deze wind verwachtingen ;-)
|
|
|
GenesiZ
|
Ook kiteloops en dat soort shit? Zo ja, dan probeer ik morgen zekers wel op het strand te staan met me cam
|
|
|
Bodhi
|
Ik kan ook weer eens een keertje!!!!!! Ben helemaal blij voor mezelf, werken zuigt!!!!!!!!! Probeer er zo vroeg mogelijk te zijn, drink nu nog een kleine werk-frustratie weg en dan ga ik tukken, morgen lekker vvvvvvvllllllllllliiiiiiiiiieeeeeeeeeee ggggggggeeeeeeeeeeeennnnnnn!!!!!!!!!!!
|
|
|
|