KiteChix on TV

Kiteja
Gast
Antwoord #25 November 27, 2006, 02:47:17
edit2Rapporteer  
he verdorie, mn internetverbinding is niet goed genoeg om het zelf te zien.  (angry_kitesmiley) jammer hoor, ben erg benieuwd hoe het geworden is. Stond idd dikke wind die dag zeg! Had mn handen vol aan mn 6 (nou ja,ook snel leeg toen mn powerlijn brak  (shame_kitesmiley))
Hier in Nieuw Zeeland is het helemaal top, zie www.protest.eu/blogs/katja
cheers
mijngatindelucht

Berichten: 408
Antwoord #26 November 27, 2006, 03:57:57
edit2Rapporteer  
Had wel meer beelden verwacht! Was lekker windje voor een tribal 8 Wink. Mis vooral de hele kitechix bende!
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #27 November 27, 2006, 04:23:02
edit2Rapporteer  
Toen ze over veiligheid aan het praten waren, zag je op dat moment op de achtergrond een gozer die half op zn plaat ging om zn kite in bedwang te houden met die knetterharde wind.... Was wel grappig op zich die timing...
in t begin zeiden ze dat dames ook de kitesport aardig vertegenwoordigen, ZELFS met windkracht 6?!?!? haha, volgens mij stond er echt een dikke 7....
Wel leuke beelden, alleen veeeeels te kort in vergelijking met die andere sporten die aan bod komen, shame on you, SBS6 loser
daan

Berichten: 426
Antwoord #28 November 27, 2006, 04:42:47
edit2Rapporteer  
ja dat viel me ook al op dat die gozer op de achtergrond op zijn .... ging
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #29 November 27, 2006, 04:49:55
edit2Rapporteer  
Ik geloof dat die gast ook later op het strand was geklapt, en een rib had gebroken. Maar dat weet ik niet zeker (ricardo jij had dat toch gezien?). Volgens de windstatistieken was het toen 7 a 8 bft, ik vaarde (de 1e sprongen die je ziet) met een 7 overpowered.
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #30 November 27, 2006, 04:59:00
edit2Rapporteer  
Ik geloof dat die gast ook later op het strand was geklapt, en een rib had gebroken. Maar dat weet ik niet zeker (ricardo jij had dat toch gezien?). Volgens de windstatistieken was het toen 7 a 8 bft, ik vaarde (de 1e sprongen die je ziet) met een 7 overpowered.

Dat bedoel ik, waar halen ze de windkracht 6 dan vandaan? Huh Dat ze ZELFS met windkracht 6 durven te varen?? Best wel denigrerend voor de dames, toch? Terwijl t allemaal toppers zijn...

Aardig hoog btw, Andy, die sprongen van je....respect
Emma

Berichten: 624
Antwoord #31 November 27, 2006, 05:03:04
edit2Rapporteer  
bwah, iedereen van't kitechix weekend eruitgemonteerd (including me), eigenlijk zowat iedereen behalve katja... dat stuk over ringsteken was veel langer, wat is er nou interessanter vraag ik me dan af......
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #32 November 27, 2006, 05:06:52
edit2Rapporteer  
bwah, iedereen van't kitechix weekend eruitgemonteerd (including me), eigenlijk zowat iedereen behalve katja... dat stuk over ringsteken was veel langer, wat is er nou interessanter vraag ik me dan af......

Idd, ringsteken....ik bedoel loser
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #33 November 27, 2006, 13:15:26
edit2Rapporteer  
dat van die kite was niet de schuld van de oplater de gene met de bar in de handen had hem niet oz ver in het windvenster moeten doen met deze wind gewoon kite buiten windvenster dan die lijnen strak dan tegen de wind inlopen tot hij wind vangt je kite en dan pas oplaten ik ben ook wel eens een paar keer op mijn snuffert gegaan op deze manier
Ricardo

Berichten: 1037
Antwoord #34 November 27, 2006, 13:52:18
edit2Rapporteer  
Volgens mij is dat wel die zwarte rhino ja die jeop de achtergrond ziet waar die kerel mee bezig was.
Freija
Gast
Antwoord #35 November 27, 2006, 15:43:50
edit2Rapporteer  
Die kite is van Rob inderdaad... niet zo heel positief om dat in beeld te hebben.

Waaide aardig hard... 8bft
Suzette en ik waren ook hard aan het beulen die dag YeSS
Wel 3 uurtjes gevaren, tja en mijn interviewtje is ook ergens bij die Victor van Sbs6 verdwenen...!!!

@ Emma: al helemaal kite verslaafd???
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #36 November 27, 2006, 22:18:29
edit2Rapporteer  
*zwaar offtopic* is het niet wat om ringsteken met kiten te combineren...?? */ off topic*

oja ik kan het filmpie niet zien... (huilen_kitesmiley) (cry_kitesmiley)

mzzsl Joepie
Emma

Berichten: 624
Antwoord #37 November 28, 2006, 00:34:53
edit2Rapporteer  
tuurlijk freija..... sta nu alleen nogal droog Sad..... ben bang dat het weer lente word voordat ik het water opga... heb wel waroo (zie avater) en naish sol gekocht =D =D.... maar eh volgend jaar word ik echt uber goed Smiley
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #38 November 28, 2006, 04:02:53
edit2Rapporteer  
ja mooi! winamp player (winamp.com) speelt het ook af

"Ruimte is je grootste vriend": groot gelijk, en daarmee moet niet alleen jij op letten maar ook de mensen die rond je varen!

xxedguyxx

Berichten: 443
Antwoord #39 November 28, 2006, 04:43:57
edit2Rapporteer  
try winamp! speelt alles!


bij ongeveer 23.20minuten begint het kitesurfen... voor de lousy kijkers onder ons;)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.