Kevin

|
Ik woon in zutphen hellas zit ik nog op school dus veel plezier anders was ik wel mee gereden heb je meschien msn ?? mijne is zie profiel
Groet kevin
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Nee, helaas geen MSN. Volgende keer beter. Succes op school.
|
|
|
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
|
Nee, helaas geen MSN. Volgende keer beter. Succes op school.
dan ben je lid van een reeds uitstervende soort
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
ik kom uit zutphen en wil wel gaan maandag!!! ik moet alleen eerst werken!!ben om 2uur klaar!!!in apeldoorn!kom je toch langs! als je af wilt spreken??? stuurje toch 'n pb-tje
|
|
|
Kevin

|
Uhh wist nooit dat er zoveel kiters in zutphen woonde dacht dat ik en 4 andere vrienden de enigste waren. Niet dus altijd leuk om zo achter te komen
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
kevin,kerel wij waren samen in elburg achter riviera aan het kiten!!! samen met bart maljers en joost of martijn!!!
|
|
|
Kevin

|
Oja weet weer maar wist niet dat jij dat was 
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Thnx voor de reacties, ik heb net guru gechecked maar die heeft z`n voorspelling voor maandagmiddag bijgesteld. Was 17 Knts, nu nog maar 12...Dus ik ben bang dat het niets wordt horst maandag. Mirns schijnt wel goed te zijn maandag, dus ik denk dat ik daar maar heen ga.. Als ik naar Mirns ga is 14 uur een beetje laat Melvin. Is nog een flink uurtje rijden vanaf apeldoorn en dan kunnen we nog maar een half uurtje knallen voor het donker wordt.. Dus als iemand mee wil naar mirns hoor ik het wel. Ennehh leuk om te horen dat er zo veel kiters in Zutphen rondlopen. Als ik ga zal ik standaard een berichtje het forum op gooien zodat we een beetje kunnen carpoolen. Grtzz..
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Oh ja, wie van jullie kite er op Riviera?? Hoe is het daar en is het daar net zo ondiep als op Horst?
Schijnt met Z-wind prima lokatie te zijn maar ben er nog nooit geweest.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
is echt goed te doen!!!de vaargeul is wil redelijk dicht bij maar als je daar eenmaal over bent is het prima!!! wij gaan er ma di wel ns naar toe!!! omdat ik dan eerst moet werken is het niet zo ver rijden!!!
|
|
|
|
Kevin

|
Thnx voor de reacties, ik heb net guru gechecked maar die heeft z`n voorspelling voor maandagmiddag bijgesteld. Was 17 Knts, nu nog maar 12...Dus ik ben bang dat het niets wordt horst maandag. Mirns schijnt wel goed te zijn maandag, dus ik denk dat ik daar maar heen ga.. Als ik naar Mirns ga is 14 uur een beetje laat Melvin. Is nog een flink uurtje rijden vanaf apeldoorn en dan kunnen we nog maar een half uurtje knallen voor het donker wordt.. Dus als iemand mee wil naar mirns hoor ik het wel. Ennehh leuk om te horen dat er zo veel kiters in Zutphen rondlopen. Als ik ga zal ik standaard een berichtje het forum op gooien zodat we een beetje kunnen carpoolen. Grtzz..
Is goed blijf ik kijken ontmoet ik nog eens wat kiters uit zutphen  Oh ja, wie van jullie kite er op Riviera?? Hoe is het daar en is het daar net zo ondiep als op Horst?
Schijnt met Z-wind prima lokatie te zijn maar ben er nog nooit geweest.
Is top lokatie je kan daar staan moet je wel eerst de vaargeul over varen das wel 10 keer minder maar als je eenmaal aan de overkant bent is het overal middel diepte dus tot je middel kan je wel keer laten zien als ik een keer mee mag  haha mzzl Kevin
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Mirns is idd ver rijden. Helemaal als je pijger weer 1.5 uur terug moet rijden. Meld ff als jullie een keer naar riviera gaan, kom ik ook even kijken..
|
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Je mag altijd mee!! Ik ben niet zo`n held met die vaargeul overigens..Is niet echt m`n hobby..Maargoed, ik ben benieuwd.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
het valt heel erg mee hoor de vaargeul is ongeveer 80 mtr uit de kant hij is ook ongeveer zo breed en dan heb je n heel lekker stuk ondiep!!!je kunt het wel zien!! kijk maar bij guru onder details dan inzoemen met sateliet!!!
|
|
|
|
Kevin

|
Volgens mij melvin moet jij een meten wat 80 meter is !!!! maak er maar van 50 meter naar de vaargeul en de vaargeul iets van 25 meter en voordat je dan dus kan staan volgens Marvin 160 meter maar mijn berekening 80 want loop nog beetje af en op de vaargeukl dus als je 80 meter gewoon kan varen kom je er wel over heen!!!
mzzl Kevin oja het heet er eigenlijk polsmaten is mij verteld daar staat hij ook onder bij windguru!!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
nee sorry kevin!!heet toch echt riviera en ach n paar meter meer of minder!!!! wie is er aan het tellen!!!
|
|
|
Kevin

|
haha paar meter is 2 meter dat verschil van ons is 80 meter en anders komt er straks niemand meer en oke is dus toch gewoon Riviera
Mzzl Kevin
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Misschien ben ik maandag omstreeks 12.00 uur op Horst.. Ik laat wel even weten hoe weer is.... Kan helaas niet naar Mirns want moet aan het einde van de middag weer terug zijn  voorspelling is 15/16 knp Z-W
|
|
|
Kevin

|
zekerzzz 
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Hey Mini-me, ben jij die Die-hard Horst kiter? Als ik zeker weet dat je er bent kom ik ook. Kijken we wel hoe het is rond 12 uur. Kan altijd nog met m`n 15 varen als de wind inkakt. Ik moet ook weer op tijd terug zijn dus komt goed uit
|
|
|