Jarno
Geen avatar
|
Humor is persoonlijk en dus is het moeilijk humor goed of slecht te noemen.
maar wat erg mooi is is als je verstand, begrip, geduld en inlevingsvermogen genoeg hebt om te kunnen lachen om de humor van een andere cultuur.... (nadenkertje)
Humor heeft verschillende vlakken
droog, nat, vies, ranzig, kinderlijk, druk, rustig etc
ik denk :
goede humor bestaat niet... het is de ontvanger die het grappig maakt.
|
|
|
e_surf
|
Humor moet ingrijpen in het denkproces van de ontvanger, voorbeeld: Ik praat poep: Mijn niet zo nozele collega roept hahahahaha en valt bijkans van zijn stoel Ik praat poep: Mijn werkgever kijkt mij aan , tikt 2x met zijn vinger en begint over het werk. Conclusie: Humor is goed wanneer in de ontvanger een lach kan worden waargenomen.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
uhm was dat niet ongeveer hetzelfde als wat ik zei, maar dan vanuit een ander perspectief?
|
|
|
kitestertje
|
meisjes vinden dat een jongen humor heeft als zij om zijn grapjes kan lachen... een jongen vindt dat een meisje humor heeft als zij om zijn grapjes lacht, ze mag zelf niet al te grappig doen...
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
dat zie je verkeerd kitesetertje
Ik vind dat meisjes zeker wel grappig mogen zijn ! vind het juist suf als ze dat niet zijn...
maar waar blijft het antwoord???
|
|
|
margriet
Gast
|
komt eraan.. ben ff n dagje ertussenuit geweest.... maar ehh ja humor is goed, niet alleen als de ontvanger er de humor van in ziet maar.. ook als de verteller er zelf om kan lachen! (binnenpretjes)
zo goed?
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Braaf....VOLGENDE!!!! mzzsl nja een in koppertje en super oud..maar omdat het bijna kerst is ....(vincent (vinnie) muil houwe)Waarom is Jezus van nazareth niet in belgie geboren???
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
omdattie water in wijn heeft veranderd en niet in bier??
|
|
|
Hessel
|
daar konden ze geen 3 wijzen vinden
|
|
|
slufterhufters.com
|
wat heeft 13 poten 3 staarten en 48 ogen......
Een liegbeest, want dat kan helemaal niet...
|
|
|
|
Lex
|
wat is een drol naast de wc
|
|
|
|
Vinni
|
Een misdruk
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Druk fout......!!!!!!
maaruh wat zijn dan 10 wc's naast elkaar??
mzzsl
spank spank! nog geen goedkeuring gegeven daar! op je beurt wachten matjas
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
hehehe sorry...maar iedereen weet dat toch...toch, TOCH!!!!????? en jarno auw, wil je niet meer met die zweep slaan.... mzzsl
|
|
|
Lex
|
ja is goed matjas
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
oke oke...thnxs...niet allemaal tegelijk... maar wat zijn 10 wc's naast elkaar???? (inkoppertje) mzzsl
|
|
|
Micky
|
Een hele grote ruimte met plee's en een doos gevuld met een kite en een schaar waar je als je nodig moet eventueel ook nog kan plassen ......... (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
|
|
Vinni
|
Een toilet...
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
hehe oke ik zal het zeggen... 1 drol naast de WC was een druk fout... dus tien WC's naast elkaar is een DRUKKERRIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mzzsl
|
|
|