e_surf

|
Zal ik nu, na al deze vulgaire ranzigheid, het juiste antwoord maar geven. Een vrouw wordt door een man het aantrekkelijkst gevonden, wanneer ze in haar vruchtbare periode zit. Da's zo'n beetje het tijdstip wanneer ze haar eisprong heeft. Er wordt dan een bepaalde lichaamsgeur afgegeven, waar een man mischien onbewust op reageert. De man wordt hierdoor een beetje hitsig en vindt op dat moment deze vrouw dan ook zeer aantrekkelijk. (Wij mensen, zijn en blijven beesten) Nu nog hopen dat ze jou ook aantrekkelijk vindt en de daad kan gebeuren. 
|
|
|
Micky

|
Zal ik nu, na al deze vulgaire ranzigheid, het juiste antwoord maar geven. Een vrouw wordt door een man het aantrekkelijkst gevonden, wanneer ze in haar vruchtbare periode zit. Da's zo'n beetje het tijdstip wanneer ze haar eisprong heeft. Er wordt dan een bepaalde lichaamsgeur afgegeven, waar een man mischien onbewust op reageert. De man wordt hierdoor een beetje hitsig en vindt op dat moment deze vrouw dan ook zeer aantrekkelijk. (Wij mensen, zijn en blijven beesten) Nu nog hopen dat ze jou ook aantrekkelijk vindt en de daad kan gebeuren.  Wat een romantiek op het einde....  (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Heey margrietje 24 uur is voorbij!!!!!!!  Je heb een pyromaan die steekt alles in de fik je heb een kleptomaan die steelt van alles hoe heet nou iemand die het allebei doet??? mzzsl
|
|
|
Hessel

|
VMBO'er? (grinnik_kitesmiley)
nee, das flauw, sorry, maar ik kon het ff niet laten
Een klyromaan?
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Nee hij is een beetje flauw... EEN MAROKAAN  Maar goed...een nieuwe: Je hebt drie bordelen. Bordeel A Bordeel B Bordeel C
Welke prostituee is jarig????mzzsl
|
|
|
Lex

|
A
|
|
|
Lex

|
B
|
|
|
Lex

|
C
|
|
|
roelvdgun

|
er is er een jarig hoer A hoer A dat kun je wel zien dt is zei....
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
er is n afgesloten kamer met 1 deur voor de rest kun je dus niet naar binnen kijken! er zitten 3 schakelaars buiten die kamer en in de kamer hangt 1 lamp!!! je mag de schakelaars zoveel aan en uit doen als je maar wil maar je mag de deur maar 1x open doen en dan mag je niet meer aan de schakelaars zitten!!! rara hoe kom je er achter welke schakelaar bij de lamp in de kamer hoord????
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Oeh lex speelt vasl....  er is er een jarig hoer A hoer A dat kun je wel zien dt is zei....  goed zo Voeg citaat toe er is n afgesloten kamer met 1 deur voor de rest kun je dus niet naar binnen kijken! er zitten 3 schakelaars buiten die kamer en in de kamer hangt 1 lamp!!! je mag de schakelaars zoveel aan en uit doen als je maar wil maar als je de deur eenmaal open hebt gedaan mag je er nog maar 1x 1aan zetten!!!! rara hoe kom je er achter welke schakelaar bij de lamp in de kamer hoord???? Ohohoh voor je beurt...maar ik heb geen idee..  mzsl
|
|
|
Vinni

|
er is n afgesloten kamer met 1 deur voor de rest kun je dus niet naar binnen kijken! er zitten 3 schakelaars buiten die kamer en in de kamer hangt 1 lamp!!! je mag de schakelaars zoveel aan en uit doen als je maar wil maar als je de deur eenmaal open hebt gedaan mag je er nog maar 1x 1aan zetten!!!! rara hoe kom je er achter welke schakelaar bij de lamp in de kamer hoord????
Dat is lullig! Je moet vragen stellen die ik als VMBO leerling ook kan begrijpen (tong_kitesmiley)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
er is n afgesloten kamer met 1 deur voor de rest kun je dus niet naar binnen kijken! er zitten 3 schakelaars buiten die kamer en in de kamer hangt 1 lamp!!! je mag de schakelaars zoveel aan en uit doen als je maar wil maar als je de deur eenmaal open hebt gedaan mag je er nog maar 1x 1aan zetten!!!! rara hoe kom je er achter welke schakelaar bij de lamp in de kamer hoort????
Dat is lullig! Je moet vragen stellen die ik als VMBO leerling ook kan begrijpen (tong_kitesmiley) normaal had ik gezegt vraag het aan je leraar maar bij het vmbo zal dat ook wel moeilijk worden!!!!
|
|
|
Vinni

|
Ja, daarom. Nu heb ik geen kans (cry_kitesmiley) En daar komt nog bij dat het vakantie is 
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
Als je de deur open hebt gedaan mag je er nog 1 aan doen. Wel zoveel als je wilt uit zetten dus. Je doet ze allemaal aan. Doet de deur open en kijkt of de lamp idd brandt. Daarna doe je 1 voor 1 de schakelaars uit zetten en kijk je telkens wanneer de lamp uit gaat. Als de lamp uit gaat heb je de schakelaar gevonden.  Hoef je nog niet eens de lamp weer aan te doen 
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
sorry ik heb kennerlijk n foutje gemaakt!!!! want dat is niet het andwoord!!! als de deur open is mag je niet aan de schakelaars zitten en je mag de deur maar 1x open doen!!! sorry btje sullig!!! maar ja ik heb het vmbo dan ook nooit afgemaakt!!!kun je na gaan!!!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
er is n afgesloten kamer met 1 deur voor de rest kun je dus niet naar binnen kijken! er zitten 3 schakelaars buiten die kamer en in de kamer hangt 1 lamp!!! je mag de schakelaars zoveel aan en uit doen als je maar wil maar je mag de deur maar 1x open doen en dan mag je niet meer aan de schakelaars zitten!!! rara hoe kom je er achter welke schakelaar bij de lamp in de kamer hoord????
zo klopt i
|
|
|
Leander

|
zet schakelaar 1 aan en wacht 5 minuten. Zet daarna schakelaar 2 aan. Ga dan meteen naar binnen en kijk of het licht brand. Brand het licht is het 1 of 2 anders is het 3. Brand de lamp en is de lamp warm dan is het 1, anders 2.
Next!!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
sorry je heb het wel door hoe het moet alleen heb je het nog niet helemaal goed opgeschreven!!! je zet 1 aan w8 5min dan zet je 2 aan en 1 uit je gaat naar binnen brand het licht is het 2 brand het licht niet maar is i wel warm is het 1 brand het licht niet en is de lamp niet warm is het 3!!! zo klopt i
NEXT
|
|
|
Leander

|
volgens mij geeft mijn manier hetzelfde effect. Want als de lamp brand is het 1 of 2. Issie warm is het 1, issie koud dan is het 2.  Is de lamp uit dan is het sowieso 3
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
klopt!!!je moet zoals je zelf al zei wel heel snel naar de lamp lopen!!!anders is i al warm!!!! en weet je het nog niet zeker!!!! gaat trouwens heel snel met n gloeilamp!!!
|
|
|
|
|
|