Donor???? ja/nee

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #25 December 06, 2006, 22:05:19
edit2Rapporteer  
Citaat


@ zoomy hehehe voor mij wel maar kan dit eigenlijk in nederland?? Ennuh zou je er geld voor krijgen... Joepie

mzzsl

Hoe denk je dan grazykevin aan ze nieuwe boardje komt, de sint heeft gewoon een donorbezoek aan ze sterretje gemaakt schater schater

Dat is nu geen sterretje meer, maar een rondje ThumpsUp
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #26 December 06, 2006, 22:09:39
edit2Rapporteer  
ik ben donor als ik een klapper maak trek al het bruikbare mar uit me als je daarmee mischien een ander zijn leven spaart
rickclaus

Berichten: 112
Antwoord #27 December 07, 2006, 04:56:10
edit2Rapporteer  
Ja ik ben ook volledig donor.
Maar nu ben ik sinds een maand ook bloed donor, ik krijg volgende week de uitslag of ik allemaal raare ziektes heb Maar het heeft ook voordelen je word wel 5 x per jaar gecontroleerd op allerlei ziektes: Aids, HIV, syfilus, geelzucht en nog een paar anderen.
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #28 December 07, 2006, 05:10:27
edit2Rapporteer  
Waarom geen donor?
Als je toch dood bent heb je er niks meer aan, en kan je het net zo goed aan andere mensen geven.

Als je zelf een nieuw lever ofzoiets nodig hebt, dan heb je toch ook graag zo snel mogelijk een andere.

En als je zelf geen donor bent, vind ik dat je geen recht hebt op organen van anderen.
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #29 December 07, 2006, 22:28:02
edit2Rapporteer  
Ik weet niet...het is toch een raaar idee dat ze iets uit je lichaam halen...

mzzsl
soulkiter

Geen avatar

Berichten: 106
Antwoord #30 December 10, 2006, 01:59:00
edit2Rapporteer  
ja, van mij mogen ze ook alles hebben  Joepie dood heb ik idd niets meer aan.
maar enkel voor anderen te helpen, niet voor dat wetenschap gedoe  loser
reinout

Berichten: 554
Antwoord #31 December 10, 2006, 21:47:45
edit2Rapporteer  
tuurlijk is het niet echt een fijn idee dat je ff leeg wordt geroofd, maar je voelt het tog niet meer en als jij iemands anders leven ermee red.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.