Haha, geweldig! Vooral die laatste is echt mooi. Wat werden we gezandstraald met opruimen.... Ook jullie bedankt voor de leuke dag. Naam van die andere jongen is Bart(nickless). Misschien dat ik jullie vrijdag weer zie. Heb Ellen ook een bptje gestuurd over het testen. mzzl ps: stuur je nog wat foto's door naar mijn mail thx
« Laatste verandering: December 14, 2006, 06:07:49 door micky »
leuke foto's man...jammer dat je morgen moet werken...Weet je of flygirl of mini-me nog gaan? ALs ik me weer wat beter voel ga ik t morgen ook ff wagen hopelijk, ben ik iig niet alleen (cry_kitesmiley)
Autoplaya is zeker voor herhaling vatbaar!!! Dat knallen met een 7 in 30 Knts is een soort SM. Had nog nooit met deze wind en kitemaat gevaren Na een salto voorover en salto achterover (onbedoeld) ging het als een speer. Wat waanzinnig lekker. Kite stuurt super snel en springen gaat super (landen nog iets minder..) Was gewoon een superdag!! Thnx iedereen en tot snel.
Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.