waarom nou niet ff sorry zeggen???

Maurits

Berichten: 1008
Antwoord #25 December 19, 2006, 01:00:03
edit2Rapporteer  
whahah vooral die dikke gast, in deventer whaha weetje nog lennart>? waar ik toen mot mee had. In denemarken romo moet je al helemaal niet met die gasten gaan ouwehoeren, ze hebben echt een eigen dunk en denken dan dat het gehele strand van hun is.
¦Tim¦

Berichten: 740
Antwoord #26 December 19, 2006, 01:09:49
edit2Rapporteer  
kolere wat een niveau hier zeg er zijn genoeg mensen die buggen die heel chill zijn julie zijn geen haar beter als hun op dat topic alemaal maar een beetje uitschelden...

en tuurlijk zijn er van die niks types bij want als ik dit lees:

Nou laat ik mijn zegje ook maar even doen want dat met die bugger was niet het enige...

Wat er echt gebeurt is (ik stond er nog geen 4 meter van vandaag toen het gebeurde  )

Een bugger met een rode buster (geloof 1.4 m2) reed met zo'n 20 km per uur een best yarga oid in. de buster flipte totaal en de bugger liet de kite schieten en de kite zat compleet in de knoop... Het was volgens mij een die hard beginner en dat zag je ook overal aan, hierdoor is ook het ongeluk gebeurt. De buggy heeft minstens een half uur stil gestaan dus hij is zeker niet door gereden. De kite was wel stuk maar dit kwam niet door het ongeluk, hij was al stuk. Als lennart deze informatie verknipt heeft door gekregen met het verhaal een beetje extremer gemaakt dat zou ik ook vlippen...

De buggers reden namelijk wel met 50 km per uur door de flyboarders heen, tegen de middag was het hele strand naar de klote door al het sliden van de flyboarders dus gingen sommige (oa. ik) naar de kust lijn. Toen was er geen buggy in zich. De wind nam aan dus ik stond redelijk overpowerd vervolgens komt er een buggy aan en probeer ik weg te daan... eerst ga ik naar achter maar daarvoor werdt ik uitgescholden terwijl ik bijna in de zee stond met m'n kite hoog.... Vervolgens speelde de zelfde sitatie af... nu ging ik naar voren en hiel me kite met moeite boven de grond, wordt ik weer uitgescholden... ik doe me best jongens, wtf moet ik dan doen?

Vervolgens rij ik gewoon en rijd eerst iemand tegen m'n bandje aan waardoor ik bijna viel... en vervolgens nog geen 20 min later ragt iemand zijn kite tegen die van mij aan (gelukkig bleven bijde kites in de lucht)...

Maar het verhaal is nog niet afgelopen, ik wordt van achter ingehaald en ik had dit helemaal niet door, ik had geen helm oid op dus mijn gehoor was uitstekend... vervolgens wordt ik ingehaald en ja hoor weer scheldwoorden als kl**tz*k en mafkees naar m'n hoofd...


ik had dus werkelijk die gast helemaal lens geslagen met mn flyboard....

maar nogmaals het gaat over een klein groepje en niet gelijk over de hele toko!!!
Marsie

Berichten: 361
Antwoord #27 December 19, 2006, 01:16:35
edit2Rapporteer  
Inderdaad balen als je schade had gehad,maar degene heeft toch moeitte gedaan om je te vinden.

Jammer dat er altijd een strijd is tussen verschillende vliegersporten(help mekaar ALTIJD).

Of er nou iemand met een stuntvlieger tubekite, matras, eenlijner of een boterhamzakje aan het vliegeren is ik zie zo iemand ook als een vliegeraar die plezier wil beleven.

Kraak elkaar niet zo af (persoonlijke mening).

Het is toch geweldig juist dat er zoveel mogelijk heden zijn met vliegers ?

moest 't kwijt.

Marcel.
Maurits

Berichten: 1008
Antwoord #28 December 19, 2006, 01:39:46
edit2Rapporteer  
kolere wat een niveau hier zeg er zijn genoeg mensen die buggen die heel chill zijn julie zijn geen haar beter als hun op dat topic alemaal maar een beetje uitschelden...

en tuurlijk zijn er van die niks types bij want als ik dit lees:

Nou laat ik mijn zegje ook maar even doen want dat met die bugger was niet het enige...

Wat er echt gebeurt is (ik stond er nog geen 4 meter van vandaag toen het gebeurde  )

Een bugger met een rode buster (geloof 1.4 m2) reed met zo'n 20 km per uur een best yarga oid in. de buster flipte totaal en de bugger liet de kite schieten en de kite zat compleet in de knoop... Het was volgens mij een die hard beginner en dat zag je ook overal aan, hierdoor is ook het ongeluk gebeurt. De buggy heeft minstens een half uur stil gestaan dus hij is zeker niet door gereden. De kite was wel stuk maar dit kwam niet door het ongeluk, hij was al stuk. Als lennart deze informatie verknipt heeft door gekregen met het verhaal een beetje extremer gemaakt dat zou ik ook vlippen...

De buggers reden namelijk wel met 50 km per uur door de flyboarders heen, tegen de middag was het hele strand naar de klote door al het sliden van de flyboarders dus gingen sommige (oa. ik) naar de kust lijn. Toen was er geen buggy in zich. De wind nam aan dus ik stond redelijk overpowerd vervolgens komt er een buggy aan en probeer ik weg te daan... eerst ga ik naar achter maar daarvoor werdt ik uitgescholden terwijl ik bijna in de zee stond met m'n kite hoog.... Vervolgens speelde de zelfde sitatie af... nu ging ik naar voren en hiel me kite met moeite boven de grond, wordt ik weer uitgescholden... ik doe me best jongens, wtf moet ik dan doen?

Vervolgens rij ik gewoon en rijd eerst iemand tegen m'n bandje aan waardoor ik bijna viel... en vervolgens nog geen 20 min later ragt iemand zijn kite tegen die van mij aan (gelukkig bleven bijde kites in de lucht)...

Maar het verhaal is nog niet afgelopen, ik wordt van achter ingehaald en ik had dit helemaal niet door, ik had geen helm oid op dus mijn gehoor was uitstekend... vervolgens wordt ik ingehaald en ja hoor weer scheldwoorden als kl**tz*k en mafkees naar m'n hoofd...


ik had dus werkelijk die gast helemaal lens geslagen met mn flyboard....

maar nogmaals het gaat over een klein groepje en niet gelijk over de hele toko!!!
Je zou eens een kijkje moeten nemen op vliegerforum. Ik ben daar weggegaan omdat het niveau gewoon niet meer te harden was.
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #29 December 19, 2006, 02:08:22
edit2Rapporteer  
Je zou eens een kijkje moeten nemen op vliegerforum. Ik ben daar weggegaan omdat het niveau gewoon niet meer te harden was.
Je bent dus van pure armoe gaan kite surfen??? lol

Per saldo zijn oorzaak en slachtoffer inmiddels met elkaar in contact, vrede getekend, etc.
klaar toch? dat gehakketak over en weer. word ik wat moe van.
Gun elkaar z'n eigen lol, leven en laten leven.
plaaggeest

Berichten: 1209
Antwoord #30 December 19, 2006, 03:51:11
edit2Rapporteer  
zootje kraaiepoten neergooien in het gebied voor buggyers zijn ze zo verdwenen hehehe
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #31 December 19, 2006, 04:39:33
edit2Rapporteer  
Zo das heel wat comotie:P;) Ik las dit alles met verbazing en open mond (tong_kitesmiley)
ja... dat kun je aan lennart wel toevertrouwen!!!!
ik geloof dat i zelfs niet eens meer berichten mag posten op vliegerforum!!!!
dat jullie wel ff weten dat dit niet mijn bedoelig was!!!!
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #32 December 19, 2006, 04:43:43
edit2Rapporteer  
Ik vind het verhaal van de Buggy'er zeer geloofwaardig, lullig maar absoluut niet opzettelijk en die gast bied ook nog zijn excuses aan!!!
Dafloris

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #33 December 19, 2006, 05:20:30
edit2Rapporteer  
zootje kraaiepoten neergooien in het gebied voor buggyers zijn ze zo verdwenen hehehe
Moet er wel om lachen,
maar ik vind dat strand voor iedereen bedoelt is. En vind goed dat die gast zijn excuses heeft aangeboden.
diederik

Berichten: 908
Antwoord #34 December 19, 2006, 05:40:52
edit2Rapporteer  
sorry....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.