Toekomst van strand Horst, vanavond om 18.20 TV Gelderland

krullebol

Antwoord #25 December 21, 2006, 02:06:21
edit2Rapporteer  
Homosauna`s ???
`t is maar net waar jullie interesses liggen.
Blijkbaar belangrijker dan de toekomst van een leuke spot..

Goed gesproken Flygirl respect ThumpsUp Daar ging het om om die spot:D
(HJ) MINI-ME

Antwoord #26 December 21, 2006, 05:41:10
edit2Rapporteer  
Wat een gelul over die vogels.....
Ik zit al bijna meer dan 20 jaar dagelijks over het WOLDERWIJD te staren en kan je mededelen dat de Vogels altijd op de plekken gaan zitten waar geen wind is.....
 Joepie DUS VAN ONS HEBBEN ZE NOOIT LAST  ThumpsUp

Ps die gast met die SS kite vaart altijd bij het testcetrum... waarschijnlijk een gast van TELSTAR

Bovendien heb ik het vermoeden dat die speedsurfer net naar de sauna is geweest  schater
Otto

Antwoord #27 December 21, 2006, 07:04:18
edit2Rapporteer  
Haha, ik dacht dat het een grapje was, het klonk namelijk verdomd veel als Homo Sapiens (grinnik_kitemsiley)
JCS

Antwoord #28 December 21, 2006, 18:10:46
edit2Rapporteer  
Uhm... een ding met KUS die zingt? Ik zie geen kites, geen vogels en geen homo's hoor.. :S
Molliebollie

Antwoord #29 December 21, 2006, 18:36:57
edit2Rapporteer  
HOMOSAUNA'S wel een ludieke manier om er voor te zorgen dat er geen kiters en surfers enz. meer op die spot komen Tongue
Matjas the scissor-kid

Antwoord #30 December 21, 2006, 22:10:58
edit2Rapporteer  
oke oke oke...er zit nu al een homo ontmoetings plek... ThumpsUp (even voor de goede orde)

Oja vraag me niet hoe ik het weet  loser

Maar goed wat zijn de concrete plannen?????

1/ homo sauna's en erg veel verder kwamen we niet.  Huh

mzsl
lulletje driehoek
Gast
Antwoord #31 December 21, 2006, 22:57:35
edit2Rapporteer  
Horst word niet gesloten of wat dan ook, het gaat voornamelijk over de Wolderwijd bij Zeewolde, aangezien je daar toch nauwelijks kan surfen maakt het dan ook niet zoveel uit,....als het nou Strand Horst zou zijn dan kan ik mij enige twijfel wel voorstellen. Het afgelopen jaar is Horst ook al helemaal fuck geweest met de wind,.....en speedsurfen, lekker boeihu??

En die gast met die SS, wel een leuke sprong maar leer nou eens V#rd*#me landen, hehe.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.