Kitesurfen op tv bij 'Sport Levensgevaarlijk'

krullebol

Antwoord #25 Januari 04, 2007, 22:32:34
edit2Rapporteer  
pfffffffffffff...heb wel wat beters te doen dan mezelf bezig houden met zo'n zuur filmpie en NEE ik heb er geen reet van geleerd....
Zijn waarschijnlijk wel mensen die niet aan kitesurfen beginnen omdat ze dit gezien hebben.... Maar wij gaan lekker door Joepie (tong_kitesmiley)
Patrick..!

Antwoord #26 Januari 04, 2007, 23:21:27
edit2Rapporteer  
Haha, zo kan je het ook bekijken Krullebol..
kentyman

Antwoord #27 Januari 04, 2007, 23:42:31
edit2Rapporteer  
ik heb 't tv programma niet gezien maar ik ken 't filmpje wel.
Die gast had een bescherm-engeltje op z'n schouder, hij mag echt de here op z'n blote knietjes danken dat hij nog leeft (oid), levensgevaarlijk zo'n domme stunt! Als je jezelf dan echt niet in bedwang kan houden en toch stoer wil doen, doe dan een helmpje op!

Anyways: niet kiten bij obstakels, niet springen op ondiep water!
Jarno

Geen avatar

Antwoord #28 Januari 05, 2007, 00:40:54
edit2Rapporteer  
heb het ook gezien ja

veel mazzel die gast! Vind het slecht dat ze dit uitzenden, ze laten wel een negatieve kant zien, maar niet de echte gevaren, laat hem dan lekker hard wat gebroken hebben! Dit waarschuwt toch nergens voor? grmbl
Matjas the scissor-kid

Antwoord #29 Januari 05, 2007, 05:40:54
edit2Rapporteer  
ja f*ck mijn baas had het gezien....begon hij een heel verhaal dat ik wel voorzichtig moest doen  schater loser

mzzsl
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.