Slingshot fuel

slufterhufters.com

Antwoord #25 Januari 08, 2007, 23:23:39
edit2Rapporteer  
De Torch2 12m is de lekkerste en beste keus.
Met deze kite kan je alles doen, en de Naish bar is gewoon de meest komplete en beste die er is.
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Antwoord #26 Januari 08, 2007, 23:28:35
edit2Rapporteer  
Ik snap niet dat er nog gasten zijn die 4 kites willen kopen om de windrange te dekken en dan ook nog genoegen nemen met de de-power uit het jaar kruik (shame_kitesmiley) Of zitten we allemaal op zo'n hoog niveau dat we die directe boost/lift nodig hebben voor de wedstrijden Huh
Ik snap niet wat je hiermee wil zeggen eigenlijk. Met 2 '06 feuls ben je eigenlijk wel klaar denk ik, welke echt voldoende te depoweren zijn.
® € M © 0

Antwoord #27 Januari 09, 2007, 01:06:55
edit2Rapporteer  
Heey zijn er bij Das Boot in dusseldorf veel slingshot te koop of andere goede merken
ItsMe.Erik

Antwoord #28 Januari 09, 2007, 13:49:37
edit2Rapporteer  
Heey zijn er bij Das Boot in dusseldorf veel slingshot te koop of andere goede merken

In dusseldorf is er veel te koop. Ook veel slingshot, maar over het algemeen worden de spullen van het afgelopen seizoen aangeboden. De nieuwe spullen zijn wat goedkoper, maar niet overdreven veel.

Ik ga er 20 jan. naar toe. Het is de eerste dag dus veel keus, maar waarschijnlijk geen koopjes die zijn er meestal het laatste weekend.
® € M © 0

Antwoord #29 Januari 12, 2007, 05:03:37
edit2Rapporteer  
oow ja ik ga waarschijnlijk het laatse weekend erheen.
big_ben_lair

Antwoord #30 Februari 06, 2007, 06:15:50
edit2Rapporteer  
Ik snap niet dat er nog gasten zijn die 4 kites willen kopen om de windrange te dekken en dan ook nog genoegen nemen met de de-power uit het jaar kruik (shame_kitesmiley) Of zitten we allemaal op zo'n hoog niveau dat we die directe boost/lift nodig hebben voor de wedstrijden Huh

als je 4 maten hebt, kan je vaker met de juiste maat vliegen! dit heeft als bijkomend voordeel dat je vaker wat over hebt bij b.v. rukwinden omdat je vaker meer (de)power over heb. het is dus ook voor een deel veiligheid!
wouterb

Antwoord #31 Februari 06, 2007, 14:59:05
edit2Rapporteer  
heey youri ga lekker doorsparen Grin maar zie nu ook een Naish torch 12m2 wat vinden jullie daarvan ??
heb ie net heel slingshottend-kitehigh bij mekaar, vraagt ie of een 'Torch' ook kan.... schater schater
Da's humor!!

Maar serieuse vraag; serieus antwoord.
Torch is ook een prima vlieger. Verschillen tussen I, II en III zijn ook behoorlijk. Ooit 1/2 uurtje met een I (2005) in mijn handen gestaan, dus echt ervaring heb ik niet. Volgens mij iets meer 'freestyle' dan een fuel, hoewel oa Ruben L te N laat zien dat een fuel ook wel een loopje wil draaien. ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.