G-arcII, 11 meter

Pieter
Gast
April 20, 2004, 08:35:47
edit2Rapporteer  
Hoi,

Dit is mijn eerste bericht hier en ik moet zeggen dat het een toppie forum is !!!

Gelijk stel ik maar even een vraag,

Ik ben van plan om als aanvulling op mijn G-arc I 15 meter een G-arc II 11 meter te kopen. Heeft iemand van jullie ervaring met deze kite?
Is het een goede aanvulling, of is het gat te groot??

Ik weeg ongeveer 85 kg en vaar op een Mystic 142 cm boardje.

Groeten,

Pieter
Pieter
Gast
Antwoord #1 April 20, 2004, 15:59:22
edit2Rapporteer  
Nou.. ik weet het eigenlijk niet zo goed, maar ik denk tot max 5 bft ofzo??

Zo heel erg goed ben ik niet (ik doe het pas sinds augustus vorig jaar) dus voor mij een beetje moeilijk in te schatten tot hoever ik hem vaar. Wel vaak gehad dat ik het water niet op durfde omdat ik iedereen met 12 meters zag varen, en dan als beginner met een 15.... Beter van niet.

Vandaar op zoek naar een kleinere
Jort
Gast
Antwoord #2 April 20, 2004, 16:09:04
edit2Rapporteer  
Ik zou niet een guerilla1 15 kopen.. heb een guerilla1 13 en 15 gehad, en die 15 is gewoon te sloom en heeft geen low-end...

Ga voor de Guerilla2 15 en 11, das top! Deze hebben veeeeeeeeel meer low-end, sturen sneller en zijn ook erg stabiel!
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 April 20, 2004, 21:46:42
edit2Rapporteer  
Hij heeft al een Guerilla I 15m2, en om te beginnen en te cruzen is het een wel goede kite, zeker voor wat je ervoor betaald.

Idd. valt de low end tegen i.v.m. LEI's. Hopelijk is dat verbeterd met de GII 15m2
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.