unhooked

Jari
Gast
April 20, 2004, 09:15:39
edit2Rapporteer  
Waarom zijn unhooked tricks zo stoer?
Is dat alleen omdat het zo moeilijk is? Ik vind het namelijk juist zo relaxed dat ik ingehaakt zit...
Jasper

Antwoord #1 April 20, 2004, 09:44:51
edit2Rapporteer  
Unkhooked tricks zijn moeilijker en zwaarder...bruut beulen moet je, als je lekker ingehaakt kan varen gelijk zo veel mogelijk uithaken en gaaaan!

ik begrijp best dat windsurfers en surfers zeggen dat kiten een beetje soft is..zo moeilijk is het niet je te laten liften en je op te trekken aan een rekstok..die handlepasses, mobes, unhooked boardoffs, donuts etc. daar moet je voor gaan!! Dat is de BOMB!
slufterhufters.com

Antwoord #2 April 20, 2004, 09:54:59
edit2Rapporteer  
IK HEB NOG NOOIT GEHOORD VAN EEN SMURFER OF GOLFSMURFER DAT KITEN SOFT OF MAKKELIJK IS.
ik hoor juist het tegenovergestelde van smurfers.

maar uitgehaakte tricks zijn idd zwaarder en moeilijker, en als je er dan ook nog een vette trick bij doet ben je helemaal de men!!
Jasper

Antwoord #3 April 20, 2004, 11:07:14
edit2Rapporteer  
EN IK WEL! ik deel de mening met iedereen die hem heeft dat een simpele kitesurf jump er erg lomp uitziet...je stuurt je kite terug, gaat skyhigh, en je wordt langzaam terug naar het water gebracht..je hebt gewoon teveel tijd...het blijft tof,,,maar dat is niet waar ik het voor doe! ik wil die handlepasses kunnen terwijl je 3 sec. de tijd hebt om hem uit te voeren omdat je hem zo laag uitvoert! of een hoge jump maar waar je de move goed verdeeld over de tijd in de lucht en hem full-speed landen en shit..dat is MOEILIJK!

En dat kan je naar mijn mening pas vergelijken met een backloop met je windsurfplank en zeil...

maar je kan er een aparte discussie over starten! ontopic is de vraag wel beantwoord..
Jari
Gast
Antwoord #4 April 20, 2004, 13:54:45
edit2Rapporteer  
He Jasper,
Ben jij dan die enige persoon in Nederland die Kitesurfen er niet veel spectaculairder uit vind zien dan windsurfen?? Wink
Dat windsurfen moeilijker is ben ik met je eens. Maar daar doe je volop moeite om radicaal hoog over een golf te springen en dan komt er zo'n lullig hupje uit van 1m/1,5m boven de golf...
Doe mij maar Kiten!!!!   ;D
Jasper

Antwoord #5 April 20, 2004, 14:37:15
edit2Rapporteer  
ik vind kiteboarden de shizzle, begrijp mij niet verkeerd het ziet er spectaculairder uit, ik beoefen de sport niet voor niks, anders ging ik wel windsurfen.

Ik doelde alleen op de grote toegankelijkheid van de sport kiteboarden wat betreft tricks. Je zit vrij snel in het stadium van tricks, waarbij je met windsurfen soms wel 2 jaar nodig hebt een trick te kunnen..en daarom is het bij kiten zaak zo snel mogelijk verder te gaan dan een simpele jump..bijv. unhooked varen/tricks...ga voor die tricks waar je ECHT voor moet oefenen...elke mogelijke dag het water op en oefenen die dingen!

En arno: ik heb geen surfers horen zeggen dat die PRO shit niet vet is, ik doelde dus op dat zoete ingehaakt hangen aan je depower lus...enthousiaste me bij de eerste keer OK! maar ik vind bijv. een 1440 behoorlijk soft? die moves waar je uitgehaakt met 1 hand aan de bar full speed land dat is mijn streven en ik kom pas net kijken

Overigens respect voor elke vaarstijl!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.