KaleKiter
|
Tsja, we hebben ook zitten modderen met die aflandige wind. Allebei drie rakken gemaakt. Achterin wel wind, maar ja een beetje link met deze kou. Volgende keer moet het echt goed zijn wil ik me helemaal inpakken om op die het water te staan.
|
|
|
|
the littleman
|
Hoi Gasten,
Ik en een hoop andere kiters uit NoordHolland zijn haastig opzoek naar een goeie spot met genoeg sneeuw,in NoordHolland is bijna geen sneeuw gevallen namelijk. Misschien gaan /weten jullie evt nog een mooie lokatie om te gaan snowkite. Alvast dank
|
|
|
|
the littleman
|
check de zandmotor maar es sneeuw zat
Schijnt al helemaal afgeragt te zijn door gaste van vandaag.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ben er vandaag geweest, is nog steeds goed te doen qua sneeuw.
|
|
|
the littleman
|
Okee dan!!!!:) Morgen naar de zanDmotort dus
|
|
|
Battin
Geen avatar
|
Anybody going out kiting tomorrow morning at Zandmotor? I am thinking about going around 8:00
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Langevelderslag is het nooit echt druk. Ik heb daar vaak helemaal alleen gestaan. Als je daar heen gaat dan is het wel handig als je kan zelf starten en zelf landen. Ik ben blij dat ik die vaardigheid nu reeds onder de knie heb
|
|
|
Jeromez
|
Heeft iemand enig idee of er morgen op scheveningen gekite kan worden? Blijkbaar is er wereldkampioenschap powerboat racen 26 mei
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Wat dat aan gaat: geen probleem hoor Jeroen, ik kite al 7 jaar.... <aar hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch? En er moest eens iemand nodig zijn bij een noodsituatie. Dan is het toch handig dat je niet alleen staat, toch?
|
|
|
Jeromez
|
Wat dat aan gaat: geen probleem hoor Jeroen, ik kite al 7 jaar.... <aar hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch? En er moest eens iemand nodig zijn bij een noodsituatie. Dan is het toch handig dat je niet alleen staat, toch?
Ja ik kite liever ook niet alleen, maar soms heb je wel s van die dagen dat er niemand anders is.
|
|
|
ErikFanatic
|
Gevalletje zeevlam op Scheveningen, hopelijk niet de gehele dag! Positief is dan wel de huidige 16kpn op Hvh!, thermische effect erbij en we kunnen knallen vanmiddag/avond
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Bij HvH mag je er gerust 5knp vanaf halen...algemeen bekend!
Was er vorige week donderdag, maar leek aardig te kloppen hoor. Niet zelf gemeten, maar na de sessie de grafiek te hebben bestudeerd had ik niet het idee dat deze overdreven (te hoog) was.
|
|
|
|
BaSS
|
Zei er iemand wind?!? Waar!?!!
|
|
|
ErikFanatic
|
Ja ja, dat was weer een epische 'after work' sessie gisteravond @Scheveningen! Wil graag hierbij nog even Daan (zie pm Facebook) en ene Tim bedanken dat zij mij uitstekend hebben geholpen zowel mij als persoon en mijn verdwaalde kite te redden . Was heerlijk aan het varen toen tot mijn verbazing opeens mijn quickrealease losschoot en mijn safety niet goed vast bleek. BAM, en weg was me bar + kite! Haha, was al dobberend toch wel even verbaast naar mijn steeds kleiner wordende kite aan het staren... Geen schade gelukkig, na wat knopen in de lijnen te hebben gefixt ging de pret weer door. Hebben we dat ook weer meegemaakt, wel een avontuurlijke ervaring!
|
|
|