Leon aero2
Gast
|
haha "De Razende Bol"
|
|
|
Micky

|
Leon, wat gaan we doen????
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik heb alle tijd, wil wel even kijkje nemen? Gister gaven ze ook niks op en was er ineens in de middag stevige bries. Alles kan dus nog
|
|
|
Micky

|
Waarom zou ie...er is geen wind toch?
Ook goedemorgen trouwens (grinnik_kitesmiley)
Hee Jacq, goedenmorgen 2u2 (grinnik_kitesmiley) Heb jij zin om te zwemmen op zee? (tong_kitesmiley)
|
|
|
Micky

|
Ik heb alle tijd, wil wel even kijkje nemen? Gister gaven ze ook niks op en was er ineens in de middag stevige bries. Alles kan dus nog Katwijk om 12.30 dan maar...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik heb alle tijd, wil wel even kijkje nemen? Gister gaven ze ook niks op en was er ineens in de middag stevige bries. Alles kan dus nog Katwijk om 12.30 dan maar... Ik kom wel even kijken
|
|
|
Jacq

|
De windsnelheid 10m. op 05 april, 10:00 uur is 4 m/s De windstoot op 05 april, 10:00 uur is 6.2 m/s Dit is nu op Noordwijk, gaat net niet lukken met m'n 7m 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
hahaha koppel je de 9 eraan?
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hij gaat hier al aantrekken, zie het topje van een boom al 2 centimer uitslaan...  Gaat goed komen!  Dat laatste zeg ik ook altijd, dus ik kom wel naar katwijk en laat mijn vliegers thuis haha
|
|
|
Micky

|
Weet je waar je moet zijn, Leon?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nee, daarom zie ik het als een uitdaging.... als ik er om 19:00 nog niet ben...dan mag je mij bellen haha
|
|
|
Jacq

|
Er moet toch echt wel wat wind bij gaan komen, voordat ik die kant op ga komen. Ik moet nog ontzettend veel doen, wat ik al weken opzij aan t schuiven ben, omdat het dan toch stiekem weer gaat waaien..
Ik kijk t nog even aan..
|
|
|
Micky

|
Ik bel je zo wel even, kan niet tot 19.00 uur wachten... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky

|
Er moet toch echt wel wat wind bij gaan komen, voordat ik die kant op ga komen. Ik moet nog ontzettend veel doen, wat ik al weken opzij aan t schuiven ben, omdat het dan toch stiekem weer gaat waaien..
Ik kijk t nog even aan..
Ok Jacq, tot zo.... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik bel je zo wel even, kan niet tot 19.00 uur wachten... (grinnik_kitesmiley)
spannend, spannend....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik kijk t nog even aan..
Ok Jacq, tot zo.... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) hahaha
|
|
|
R.B.

|
He luitjes ik heb ff een vraagje:
Ik woon in Maassluis maar ik werk in Leiden en zit er regelmatig aan te denken om na mijn werktijd is te gaan kiten ( in omgeving Leiden)maar ik heb nog nooit eerder in deze omgeving gekite dus nu is mijn vraag waar kan en mag je kiten in de omgeving Leiden?
P.S. gaan er meerdere van jullie wel is na 17:00 kiten?
ik hoor graag van jullie.
|
|
|
Micky

|
Hee R.B.,
waar ben je naar op zoek? Binnenwater of op zee?
Gr, Mick
|
|
|
R.B.

|
ik vaar normaal of oostvoorne of slufter of hoek van holland dus voornamelijk zee.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Was gezellig he Micky, ben net thuis dik 2 uur over gedaan, maar het was het allemaal waard haha Katwijk is leuke spot met flink wat ruimte.
|
|
|
Jacq

|
Ruimte voor wat precies??? Wind was er niet, of willen we de details niet weten...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ruimte om bijv. normaal een kite op te laten mocht het waaien...
Gelukkig waaide het niet al te stevig dus werden we geforceerd bier te moeten gaan drinken in de zon en dat was echt geen pretje hoor....
Ach ben even van de straat geweest, en weet nu waar ik mijn auto moet parkeren als ik ooit nog is keer die kant op ga.
Voor de rest weinig details, wat jullie aangaat (geschokt_kitesmiley) maar hij is moeilijk te temmen...
|
|
|
|