Er
Geen avatar
|
Kan jij niet heel lief aan hem vragen of hij dat blad komt brengen?! (grinnik_kitesmiley) Ben heel wat uurtjes op het strand geweest. Was echt prachtig weer, alleen de wind was net even te weinig. Er waren alleen 16 m en 18 m kites in de lucht!  Hopelijk gaat het snel harder waaien, zodat ik eindelijk die derde les kan nemen.  Heb er ECHT ENORM VEEL ZIN IN.
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
net terug vanuit oostvoorne, en inderdaad toch net iets te weinig wind. voor mijn gevoel was het wel iets beter als zaterdag. maar ik kreeg mijn plankje maar niet in planee (hoe je dat ook maar schrijft  ) eindelijk aangekomen op het strand, kwam ik erachter dat ik mijn pomp was vergeten, maar goed kon die gelukkig van een vriendelijke mede surfer lenen. die raadde ook al af om op te tuigen de wind viel toch tegen. maar ja je hebt niet dat hele %^*&%^) stuk gelopen om niet eens te proberen. dus opgepompt. pak aan. f**k waar is mijn trapeze. ik weer een stuk teruglopen en gelukkig een aantal mensen die naast mijn trapeze zaten. damn wat was ik blij. phew was mij het dag je wel, wel weer mijn kite beter leren kennen. dus ook wat vertrouwder wanneer het wat harder waait. maw WIND KOM MAAR OP IK BEN ER KLAAR VOOR!!!
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Zorg je dan wel dat je alles bij je hebt de volgende keer. ;-)
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
Zorg je dan wel dat je alles bij je hebt de volgende keer. ;-)
jaja keep rubbing it in! hehe  maar komt goed. kijk een pomp is nog niet zo erg om te vergeten, maar je trapeze ofzo dat zou pas sucken als je die vergeet.
|
|
|
michiel v geel

|
net terug uit katwijk wat een lange dag
eerst redelijk vroeg door robert opgepikt dus ik heel blij
helaas liet de wind het afweten en robert ging er daarna al snel weer van door (werk ofzo) de rest van de dag bleef de wind een beetje uit dus ik ging maar wat anders doen
howdy
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Kan jij niet heel lief aan hem vragen of hij dat blad komt brengen?! (grinnik_kitesmiley)
Nee, helpt niet helaas!  Maarre is een review uit Kitesurf Magazine, en moet zeggen best een leuke en informatieve ook. Dingen zoals bijv. Accomodatie, Spots, Kite scholen, Vervoer, prijzen enz. komen er aan bod Dus als je keer richting deze kant op gaat, of je buddys neem ik hem mee voor je.
|
|
|
|
R@bert

|
Nou, hier is ie dan...gefeliciflapstaart!!! Dat de dag nog mocht komen dat jij les gaat geven...zandzakken !!! 
|
|
|
|
Micky

|
Hee Chieltje, gefeliciteerd 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Moet Leon dat blaadje maar heel snel mee gaan nemen, haha... In de tussentijd blijf ik dansen  Ben je ook nog naar Katwijk geweest vandaag? Uhm.. Jacq? Er is iets niet helemaal goed gegaan met die winddans heb ik het idee? Ik had mijn 7m2 al vol goede moed in de auto gegooid, en opgepompt ook al zodat ik snel het water op kon. Kijk ik naar buiten..... (sealedlips_kitesmiley) (shame_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) Wat is er gebeurd? Of wil je het er liever niet over hebben... (grinnik_kitesmiley) @Micky welkom terug, fijne dagen gehad?
|
|
|
R@bert

|
Ja Jacq, je moet er toch maar een x een ander repertoire ingooien,mssn helpt dat  @Micky Nog een beetje gevaren in Drenthe? Daar zeker wel, he...plaatselijke windhoos (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky

|
Hallo allemaal, was errug lekker. Beetje voetballen, wandelen, eten, drinken, terrasje pakken en gisteren 2 1/2 uur op een paard gezeten en op de Drenthse heide gereden...  Was de 3e keer in mijn leven dat ik op een paard zat (tong_kitesmiley). Hyaaaaaaa! Draf ging al aardig alleen in galop heb ik maar niet geprobeerd... (grinnik_kitesmiley) Dacht dus eigenlijk vandaag weer te kunnen varen.... (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) Wat een geklooi de laatste tijd met de wind, kan mij andere tijden herinneren.... : 
|
|
|
Micky

|
Ja Jacq, je moet er toch maar een x een ander repertoire ingooien,mssn helpt dat  @Micky Nog een beetje gevaren in Drenthe? Daar zeker wel, he...plaatselijke windhoos (grinnik_kitesmiley) Had mijn kite's niet meegenomen omdat er toch geen wind voorspeld was....kreeg het gisteren toch even benauwd. Ging echt ff hard waaien maar kakte gelukkig snel weer in... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq

|
@ Chieltje, gefeliciteerd!! @ Mick, welkom terug idd, een forum is niks zonder jou... @ Ro en Leon, als jullie nou s mee gaan doen, misschien werkt dat?? @ Er, denk dat je voor meerdere mensen kan gaan boeken, ik voel wat frustraties dwars zitten! 
|
|
|
Micky

|
Hee Jcq, thx.. (grinnik_kitesmiley)
Balen hé, zonder wind... en met zo'n ruk voorspelling (angry_kitesmiley)
|
|
|
Jacq

|
Zeg dat (cry_kitesmiley), ben ik eindelijk vrij...Maar ja er is ook goed nieuws, mijn kite is er bijna 
|
|
|
Micky

|
Zeg dat (cry_kitesmiley), ben ik eindelijk vrij...Maar ja er is ook goed nieuws, mijn kite is er bijna  Gefeliciteerd!! Heb je die 9m nou eigenlijk al verkocht?
|
|
|
Jacq

|
Nog niet, wilde wachten totdat ik een grotere maat erbij had, want met alleen 7m kom je niet ver.
|
|
|
Micky

|
Ok, je hebt een pb! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
pff ik weet eerlijk gezegd ook even niet meer wat ik moet doen, tja dit zijn de dagen voor huishoudelijke dingen dan maar!! Moet helaas ook gebeuren dat wel, maar als je bijv. de keus kon maken tussen gaan kiten, stofzuigen, afwassen enz enz. Dan wist ik het wel eigenlijk haha
Lijkt me helemaal top om weer is zo, n sessie te hebben als laatst bij Muiderberg.
Vervelende is dat ik hier de takken van de bomen, soms toch wel aardig heen en weer zie schommelen, maar het zet niet door...
|
|
|
Micky

|
Wat is er mis met onze laatste sessie in Katwijk.. (huilen_kitesmiley) (shame_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Wat is er mis met onze laatste sessie in Katwijk.. (huilen_kitesmiley) (shame_kitesmiley)
Niks , schatje...helemaal niks haha Daar begon de frustratie al...
|
|
|
Micky

|
Denk erom hé, Leoff! Anders gaan die tandjes misschien toch nog los zitten....stelletje roddelnichten zijn jullie(jij en Mark)...  (grinnik_kitesmiley)
|
|
|