Pjoeloe
|
wow, nice R@bert!
Had je die foto's nog van afgelopen woensdag avond, toen we de Shockies aan het uitlaten waren?
|
|
|
Merc
Gast
|
en...(bar met Best upgrade!!)
Lang leve BEST!!! thnx guys!
@ 'die lul van daarboven': waar blijft de wihiiiind?!?!?
Beetje meer respect graag. Anders krijgen we zeker niets!!!
|
|
|
Pjoeloe
|
Weet iemand overigens waar je de Torch patches kan krijgen? Dit schijnt wel handig te zijn voor de Shockwave 2006 kites, voor de punten waar de katrollen over de LE slijten...
|
|
|
R@bert
|
@Pjoeloe nee, die foto's waren te slecht en onduidelijk
|
|
|
Jacq
|
De mijne is ook super mooi, maar moet m nog even een keer op de foto zetten, zou mooi zijn als ie hangt natuurlijk, maar helaas werken mijn winddansjes even niet!
|
|
|
Merc
Gast
|
De mijne is ook super mooi, maar moet m nog even een keer op de foto zetten, zou mooi zijn als ie hangt natuurlijk, maar helaas werken mijn winddansjes even niet!
Paulus wil wel met je mee dansen!!
|
|
|
|
michiel v geel
|
mijn mening over de kite weet je al
maar die bar is echt te mooi ik houd van dat witte ben geen racist hoor maar dit ziet er slick uit
negers rocken
|
|
|
Merc
Gast
|
Hiep hoi, ik heb een nieuwe kite!
|
|
|
Jacq
|
Gefeliciteerd Zou nu toch helemaal wel leuk zijn om een beetje wind te krijgen, iedereen heeft zo'n beetje een nieuwe kite en we kunnen ze niet eens uit proberen (angry_kitesmiley). Hoe was de testdag op Scheveningen?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Altijd een goeie kleurencombo, zwart, roze en zilver... Ahhhh m'n Best heeft dat ook ;-)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Robert, ik raad je aan om dat klittebandje van je Depowerstrap los te maken van je depowerkoord en dan gewoon over elkaar te leggen/klitten (?). Dus dat ie vrij hangt van je koord. Ik heb meegemaakt wanneer je aan het varen bent, en je wilt depoweren, de strap niet goed werkt. wil je depoweren, moet je eerste je stopper naar beneden halen wil je de strap aan kunnen trekken. Dit werkt dus niet lekker...
|
|
|
Merc
Gast
|
Gefeliciteerd Zou nu toch helemaal wel leuk zijn om een beetje wind te krijgen, iedereen heeft zo'n beetje een nieuwe kite en we kunnen ze niet eens uit proberen (angry_kitesmiley). Hoe was de testdag op Scheveningen? saai, suffe gozers die onnodig stoer doen, leeftijd he. Geen wind, geen mooie blauwe waroo!! KBO is veeeeeeeeeeel leuker!! Maar wel lekker en gezellig gegeten met Paulus bij Brunotti. @Robert, ik raad je aan om dat klittebandje van je Depowerstrap los te maken van je depowerkoord en dan gewoon over elkaar te leggen/klitten (?). Dus dat ie vrij hangt van je koord. Ik heb meegemaakt wanneer je aan het varen bent, en je wilt depoweren, de strap niet goed werkt. wil je depoweren, moet je eerste je stopper naar beneden halen wil je de strap aan kunnen trekken. Dit werkt dus niet lekker...
Welk klitteband?
|
|
|
|
Merc
Gast
|
ha ha en die van Paulus!!
Stuur je de foto's nog door. Es wil ze ook zien. De ...... heeft een laptop gekocht vandaag.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hey, ik heb ook zo'n blauwe best. ook de 9. Mooie kleuren!!
Dat klittenbandje wat aan je depowerstrap vastzit en wat om je depowerkoord heenzit. Keb het over de 2007 bar hè
|
|
|
Merc
Gast
|
Hey, ik heb ook zo'n blauwe best. ook de 9. Mooie kleuren!!
Dat klittenbandje wat aan je depowerstrap vastzit en wat om je depowerkoord heenzit. Keb het over de 2007 bar hè
Dat begrijp ik maar snap niet welk klitteband?
|
|
|
Pjoeloe
|
@ Mers: heb je een PB'tje gestuurd met de link van alle fotows
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik hoop dat dit duidelijk is.
|
|
|
Merc
Gast
|
damm ja die heb ik nu je het zo duidelijk maakt wel gezien. Dus die los halen, oke zal je raad opvolgen. Thanks, tja ben niet blond, maar wel....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
hahaha, het zijn je eigen woorden.
Je krijgt de depowerstrap gewoon niet naar beneden als het klittenbandje vastzit... Dat is het enige wat ik wil zeggen eigenlijk ;-))
Heb je al met die 9 gevaren? of is ie heel erg vers Mers :-)
|
|
|
Merc
Gast
|
vanmiddag vers
|
|
|
Pjoeloe
|
Charming picture Mers
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ok dan! Nu ik die foto's goed bekijk, zie ik de 'vers'-kreukels er nog in zitten ja.... Er gaat een wereld voor je open als je er mee gaat varen, dat monster ript echt keihard!!! Althans, das mijn mening..
|
|
|