Jacq
|
Ik weet wel dat het kan, maar prettig is anders toch? Hij komt toch over de Slufter dan?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik weet wel dat het kan, maar prettig is anders toch? Hij komt toch over de Slufter dan?
heb mijn tekst wat aangepast, as usual.. Komt dan idd over de slufter
|
|
|
R@bert
|
Waar wil je dan? In t zuidwesten des lands waait het t hardst
|
|
|
Jacq
|
Ja daar was ik dus ook nog niet over uit, haha.. En wat Leon zegt, heb toch een Sjokweef...kom maar op met die vlagen
|
|
|
R@bert
|
Le@n, hoe is HvH? Qua staan ed...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Maar ja, wat die Leon zegt is altijd maar de vraag of het op waarheid berust? haha
Het is even een wandelingetje, maar als je naar de uiterste punt gaat van CarPlaya, is het wel goed te doen als de wind een beetje wil.
En weinig mensen daar ook, omdat meesten het net te ver vinden......
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Le@n, hoe is HvH? Qua staan ed...
Goed, met laag water....enkel als er moment is dat je niet meer kan staan en je kite crashed heb je probleem. Stroming zal je helemaal rond brengen
|
|
|
Jacq
|
verkeerde topic Leon??
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
verkeerde topic Leon??
sorry haha
|
|
|
Jacq
|
Of snap ik m nu niet meer
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Of snap ik m nu niet meer jij snapt hem niet!! Maar geeft niet hoor....kwestie van wennen aan humor haha
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Tis hier overigens met de wind nu al steeds meer aan het toenemen? Zelfs zo dat ik er beetje kriebels van begin te krijgen.... en me misschien laat overhalen om ook maar is bij de kust te gaan kijken..
|
|
|
R@bert
|
lijkt maar zo, Leon....kriebels?? haha...
VA een uurtje of half 3 a 3 zou t gaan toenemen
|
|
|
R@bert
|
Rockanje niks, Leon??
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
lijkt maar zo, Leon....kriebels?? haha...
VA een uurtje of half 3 a 3 zou t gaan toenemen
Het waait hier serieus, alleen maar beter als ie flink wil gaan toenemen. Mocht je autoplaya gaan aandoen omstreeks 15:00. Heb je grote kans dat je lang in de file staat op de a15, vooral op Maandag.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Rockanje niks, Leon??
Niet vaak geweest, maar ik weet niet of het nog zo is maar deze spot heeft nogal te maken gehad met kiteverbod geloof ik.
|
|
|
R@bert
|
Verder noorderlijker bij een paal, mag je wel kiten....zeggen ze
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Verder noorderlijker bij een paal, mag je wel kiten....zeggen ze Klopt, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen omdat ik er niet vaak ben geweest.
|
|
|
R@bert
|
Denk dat ik gewoon playa doe...ga rond 2 rijden denk
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Denk dat ik gewoon playa doe...ga rond 2 rijden denk Ben je alle drukte aardig voor... have fun
|
|
|
R@bert
|
Preciessss
|
|
|
Jacq
|
Denk dat ik gewoon playa doe...ga rond 2 rijden denk Ben je alle drukte aardig voor... have fun Ga jij niet dan???
|
|
|
Pjoeloe
|
ooeee!! als het ff meezit ben ik ook rond 14.00 uur pleitte hier, sweeeeett!!
ps.: ik rij ook wel ff naar Autoplaya
|
|
|