MEGALOOPBEUN
|
is het ver rijden en welke route moeten we nemen als we komen ?
|
|
|
Micky
|
is het ver rijden en welke route moeten we nemen als we komen ? Ik stuur je wel ff een pb-tje, Hans.
|
|
|
|
Micky
|
Zit net ff te kijken op Guru en windfinder.... Ziet er voor donderdag in Zeeland helemaal ruk uit... in het noorden (ijmuiden, zandvoort) nog wel redelijke wind... :
|
|
|
Merc
Gast
|
Ja idd, qua wind, geen idee hoeveel, knoopje of 15 denk? Ik en Paul dus met de 12 gepowerd, Robert met de 16 gedepowerd.. Jij hebt toch ook een 16m Erwin?
Ben blij voor juliie, aan de kust was het echt net niet.
|
|
|
Merc
Gast
|
Bij deze dan Hansie, donderdag autoplaya om 10 uur. Tot donderdag.. Zijn er ook nog mensen die niet naar autoplaya gaan maar lekker op zee vlakbij Leiden???? Donderdag blijf ik hier aan zee.
|
|
|
Pjoeloe
|
Zoo, gisteren was idd een top middag! M'n oude Shock heb ik altijd met 2:1 setup gevaren. Maar dat wilde gisteren niet echt met de 12m² dus heb ik m overgezet naar 1:1... dikke sh!t Veel directer en sneller kwa sturen, bar druk is wel een heel stuk minder wat het varen met 1 handje een stuk makkelijker maakt.. maar ook dat je minder goed merkt wat de kite doet, maar das ff wennen Jacq en Robert gingen ook lekker. Hopelijk kan het deze week nog een keer, kep dr zin an
|
|
|
Merc
Gast
|
Paulus (e.a.) ga je donderdag mee naar de club?
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
ik woon sinds kort in zoetermeer, maar hier is het noord A of iets dergelijks. is dat een beetje kite surf baar? want vandaag lijkt er wat wind. en heb mijn spullen in mijn auto gegooid
|
|
|
Micky
|
ik woon sinds kort in zoetermeer, maar hier is het noord A of iets dergelijks. is dat een beetje kite surf baar? want vandaag lijkt er wat wind. en heb mijn spullen in mijn auto gegooid Erg diep, vlagerig maar wel te doen. Kijk uit voor glas op de kant en in het water. N-O is wel ok.
|
|
|
Micky
|
Zie dat je net begint met kiten. Zou het niet doen daar. Beter Oostvoorne of Muiderberg waar je kan staan.
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
ah perfect nog iemand die vanmiddag rond 17:15 daar gaat? om straks nog naar oostvoorne ofzo te rijden is niet echt te doen in de spits. misschien straks maar even langsrijden omdat het zo diep is daar? opzich kan wel redelijk blijven staan. moet maar even zien. straks in de spits is Muiderberg/Oostvoorne niet echt een optie ben ik bang
|
|
|
Merc
Gast
|
ik woon sinds kort in zoetermeer, maar hier is het noord A of iets dergelijks. is dat een beetje kite surf baar? want vandaag lijkt er wat wind. en heb mijn spullen in mijn auto gegooid Binnenwater is verboden te kiten!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Beste Mcky, ik doe het maar even zo.. via sms is het zo, n gedoe haha Was om 11:00 op t, Playa del Cars dit besluit had ik genomen omdat het hier aardig waaide en ik weer de drang voelde dat het moest lukken daar!! Heb hierin dit keer wat meer geluk gehad, want heb even kunnen varen. Niet super gepowerd, maar t kon. De frustratie van Scheveningen is er dus uit zal ik maar zeggen Omstreeks 15:00 was het niet leuk meer... toen met Arno en Wessel even nog bij sluftert wezen kijken omdat de wind gedraaid was. Helaas ook daar niet veel meer... Maar ben van de straat geweest... Hoe was jouw dag eigenlijk? Omdat je het had over saai, dit moet werk zijn (grinnik_kitesmiley) Ik mag trouwens niet klagen, maar het lijkt me geweldig om weer is lekker gepowerd of overpowerd te varen, zoals Muiderberg laatst bijv. vond ik pers. toch heel lekkere sessie uiteindelijk.
|
|
|
Jacq
|
Watersportweer geeft voor donderdag toch wel een hele fijne voorspelling aan . Toch maar proberen vrij te regelen!
|
|
|
R@bert
|
hier wat pic's van 16/4
|
|
|
Jacq
|
Wat is ie mooi he (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
sjokkieweef!!!!
|
|
|
Azrael
Gast
|
Alleen op het strand wezen kiten of ook echt gesurft?
|
|
|
Micky
|
Ziet er goed uit
|
|
|
R@bert
|
nog een paar van de nieuwe aanwinst van Jacq en Paul...en 1 van mn ouwe Torch (cry_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Lees maar even terug, we hebben gister een top daggie gehad
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Die torch is gaaf!!!!
|
|
|
Jacq
|
Leuk hoor die foto's! Mail je ze ook nog ff? Volgende keer gaan we voor actie foto's!
|
|
|