Jacq
|
Ik heb het zo druk hier op werk, dat ik alle windsites van voor tot achter uit mijn hoofd ken . Volgens mij is er een mooi windje om mijn Naish Shockwave 7m uit te gaan proberen. See u 2morrow
|
|
|
Micky
|
Ik heb het zo druk hier op werk, dat ik alle windsites van voor tot achter uit mijn hoofd ken . Volgens mij is er een mooi windje om mijn Naish Shockwave 7m uit te gaan proberen. See u 2morrow Volgens mij is het de dag om F-ONE te varen, overloper....
|
|
|
michiel v geel
|
7m zo stormpje pakken?
btw micky wat doe jij nog wakker
|
|
|
Micky
|
Leren lezen, chieltje.....
|
|
|
R@bert
|
Heee Jacq en Micky... mn 11m Tribal kunnen julliie zo meenemen, he?.... Ik hoor t wel, moet om 830m werken, anders kan je m bij mij thuis ophalen, no problem HAVE FUN, DUD(E)TTES....SHAKA
|
|
|
R@bert
|
Leren lezen, chieltje..... Je moet fit zijn, gozah morgen...voor je ribjes Nemen jullie wel foto's??
|
|
|
Jacq
|
Hey robert, Ben je stiekem niet een beetje jaloers... Er wordt toch nog 5 a 6 Bft voorspelt, dus ik denk dat ik genoeg heb aan mn 7 en 9m. Maar ik hou t in gedachten, thx..
Als Mick z'n fototoestel meeneemt, komt dat wel goed!
|
|
|
Micky
|
Met mijn geweldige gebouwde lichaam en die 90 kg die daar aan vast hangt... (tong_kitesmiley) ga ik morgen die 13 temmen..... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Ok...dan weet ik genoeg!! Ik ga nu ff tukken, iets teveel gedronken, hik hik (tong_kitesmiley)... werk ze and COWABUNGA morgen!!! Neem pica's he? haha.....
|
|
|
R@bert
|
Met mijn geweldige gebouwde lichaam en die 90 kg die daar aan vast hangt... (tong_kitesmiley) ga ik morgen die 13 temmen..... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Yeah right...
|
|
|
Jacq
|
|
|
|
michiel v geel
|
jouw helmelse lichaam door de hoge heer geschonken
|
|
|
Passie
|
tjikieeepakkeeee.... michiel youré pfefrect
|
|
|
michiel v geel
|
nou micky hoor je het eens van een ander
|
|
|
Passie
|
joeeeeeeehoeee...... kiteeeeh loooppeee michieeel v geeeeel is 'n beeeeeull loepehfff
|
|
|
michiel v geel
|
laten we er een soord van msn van maken
|
|
|
michiel v geel
|
Hee gozer, beste wensen enz. zou ook een goed begin zijn....
Ik ga misschien vrijdag, moet ff kijken hoe het met mijn werk en de wind zit. Mocht ik gaan dan kan je uiteraard meerijden. Ben je nog gaan kiten zo tussen de feestdagen door of moest je braaf thuis zitten bij paps en mams. Wintersport was super. Elke dag mooi weer en voldoende sneeuw. thx for asking....
dit is micky in een slechte bui had zeker zand in zijn bilnaat kan hij pisseg van worden
|
|
|
michiel v geel
|
maar micky r@bert en jacq ik verwacht jullie deze winter zeker nog wel een keer om op katwijk te varen jullie hebben nu wel mooie spullen maar dan moet je er ook wat mee laten zien ik doe het ook met troep die bijnauit elkaar valt
btw weet iemand in omstreke leiden nog een leuke baan voor een represative jongen van 15 jaar die niet houden sochtends vroeg opstaan of voor het middaguur te werken tegen de vooravond altijd onbeschikbaar is voor schoonheidsslaapje om6uur thuis is en niet werkt als het waait, verder werk ik graag met wind/vliegers/zee/strand/micky/en g....le kites/R@bert/pascal/en natuurlijk niet te ontebreken jacq/gorden/frans bauwer/hugh hefner/andre harses/robby naish/jalou/katja schuurman/jan (van jensen)
nee ff serieus iemand nog een baan waar je op een dagje wat mee verdient en krantenlopen is zo armoedig ik doe verder alles zwart,wit,beige, duo panotte (2 kleuren in 1 pottie), rood dus roep maar ennuh graag doordeweeks smiddags/savonds of in het weekend mits het neit waait
|
|
|
Jacq
|
Hey Mick Sms even als je er bent hoe de omstandigheden zijn. Mocht t niks zijn, blijf ik nl lekker in mn bedje liggen! thx
|
|
|
Merc
Gast
|
Hey mensen ik zie dat jullie 's nacht nog behoorlijk doorgaan met dit forum. Dan lig ik al te slapen. Ben net wakker en maar ...... wil eigenlijk wel mee. Ik woon in Leiden.
gr.
|
|
|
Bluecupra
|
Ga nog even snel wat eten en dan richting de Playa
|
|
|
michiel v geel
|
funsun waar woon je ik woon naast de lange voort in oegstgeest dat is 10min fietsen naar leiden centraal waar woon jij of ben jij thuur?
|
|
|
Merc
Gast
|
funsun waar woon je ik woon naast de lange voort in oegstgeest dat is 10min fietsen naar leiden centraal waar woon jij of ben jij thuur?
hoi, ik woon in Leiden in een zijstraat van de Haagweg. 5min fieten van Leiden CS Ik ben niet Thuur.
|
|
|
Jurrien
|
nog 2153 berichten tegaan haha ben benieuws hoe lang jullie het volhouden
|
|
|