Jacq

|
Uit werk naar Muiderberg gegaan...Robert was er nog even en Ellen kwam een half uurtje later aan.. Wind was goed, zonnetje was er.. Behoorlijk wat mensen.. Wat heb ik mijn Nobile gemist...wat een verschil met mijn oude boardje. Het was ook niet helemaal mijn dag geloof ik. Morgen naar Zeeland, naar het kitechix weekend. Zaterdag wordt een goede dag en dan ga ik het er even goed van nemen. Zondag gaat niet veel worden als ik het zo bekijk. Qua kiten dan, roseetje drinken kan natuurlijk altijd 
|
|
|
Pjoeloe

|
Vandaag lekker gevaren op Oostvoorne met Shockie 12, geheel gedepowered maar in de vlagen toch nog een beetje overpowered. Behoorlijk werken dus. Sprongetjes gaan steeds beter, maar snap nog niet helemaal hoe ik echt hoog hoog kan gaan (max is momenteel 3m als ik mazzel heb  ). Zeker als ik Leon dan zie knallen met een 7m die dan zonder moeite 4/5m springt  @ Jacq: veel plzier dit weekend @ de mannen: het strand is morgen van ons! harrrrr!!! ... maar waar gaan we heen?!?
|
|
|
Lex

|
je moet hard aankanten, als je niet aankant krijg je een verre sprong, kant je wel aan een hoge sprong. p.s. leon kom naar oostvoorne, kan wel wat loop tips gebruiken 
|
|
|
Jacq

|
Leon, ik zou toch maar s geld gaan vragen, hahaha!
Jongens jullie ook veel plezier met 'de mannen onder elkaar'.
|
|
|
Pjoeloe

|
hmm ok, harder aankanten dus. Maar ik heb momenteel niet zo zeer een vere sprong (helemaal niet eigenlijk). Wat ik doe is het volgende: 1) varen; 2) kite op 11 uur parkeren; 3) kite van 11 terug naar 1 uur boeken; 4) op het moment dat ie gaat trekken, de bar aantrekken; 5) vervolgens kite weer terug naar 10 uur sturen en landen die hap!  tips please!
|
|
|
Merc
Gast
|
Blijven oefenen 
|
|
|
Pjoeloe

|
Jongens jullie ook veel plezier met 'de mannen onder elkaar'.
wie neemt de vaseline mee? 
|
|
|
|
TtHoM@s

|
hmm ok, harder aankanten dus. Maar ik heb momenteel niet zo zeer een vere sprong (helemaal niet eigenlijk). Wat ik doe is het volgende: 1) varen; 2) kite op 11 uur parkeren; 3) kite van 11 terug naar 1 uur boeken; 4) op het moment dat ie gaat trekken, de bar aantrekken; 5) vervolgens kite weer terug naar 10 uur sturen en landen die hap!  tips please! volgens mij zag ik je vandaag varen, (en proberen te springen (tong_kitesmiley)) hou de snelheid erin op het moment van terug sturen stond je bijna stil en tip 2 als die kite op 10/11 uur staat moet je hem de andere kant op RAGGE (en niet vergeten zelf snelheid te houwen blijven aankanten en ook door blijve RAGGE) het zou ook best iemand anders kunne zijn het was iig een gele chockwave haha succes ermee (tong_kitesmiley) ik vond het trouwens maar niks wind op oostvoorne maarja t was toch weer ff heel lekker
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Vandaag lekker gevaren op Oostvoorne met Shockie 12, geheel gedepowered maar in de vlagen toch nog een beetje overpowered. Behoorlijk werken dus. Sprongetjes gaan steeds beter, maar snap nog niet helemaal hoe ik echt hoog hoog kan gaan (max is momenteel 3m als ik mazzel heb  ). Zeker als ik Leon dan zie knallen met een 7m die dan zonder moeite 4/5m springt  @ Jacq: veel plzier dit weekend @ de mannen: het strand is morgen van ons! harrrrr!!! ... maar waar gaan we heen?!? Ben benieuwd hoe hoog ik gegaan had met jouw Shockwave vandaag, laatst even onder die sjokweef van Jacq gehangen bij Wijk aan Zee met niet veel wind maar die 2007 is qua lift erg smooth en floaty. Met een goede afzet had jij zekers het dubbele kunnen halen..serieus ik ga morgen denk ik autoplaya weer aan dus als je er ook heen gaat kan ik je wel ongeveer laten zien hoe het zit met de afzet. Maar blijft kwestie van timing (gevoel) ook speelt board grote rol. @Lex ga morgen denk ik autostrand even aan, maar kiteloopen is eigenlijk zonder backroll of wat dan ook, echt de meest simpele trick? Het zit hem in de landing, ook weer kwestie van timing.
|
|
|
michiel v geel

|
hmm ok, harder aankanten dus. Maar ik heb momenteel niet zo zeer een vere sprong (helemaal niet eigenlijk). Wat ik doe is het volgende: 1) varen; 2) kite op 11 uur parkeren; 3) kite van 11 terug naar 1 uur boeken; 4) op het moment dat ie gaat trekken, de bar aantrekken; 5) vervolgens kite weer terug naar 10 uur sturen en landen die hap!  tips please! je moet neit springen vanuit de kracht van je kite je moet je afzetten en als e toch al daardoor de lucht in gaat trekt je kite je nog verder om hoog
|
|
|
michiel v geel

|
heb vandaag heerlijk kunnen golfrijden op katwijk
|
|
|
R@bert

|
Vandaag naar Muiderberg gegaan rond 12uur..kreeg van mn baas toch nog wat uren, hoefde pas om 6uur te beginnen. Vandaar Mberg omdat t vlakbij Schiphol is..!! Het was echt top vandaag..!! Omstandigheden waar je normaal voor aan t sparen bent, om op vakantie te gaan. Heb lekker mn 12m Torch2 opgegooid en die was perfect  . Ja, Leon, begin er aan te wennen, haha. (tong_kitesmiley) De sprongen gaan echt heerlijk. De hoogte zit er nu ook aardig in...metertje of 5 heb ik vandaag toch wel een paar x gehaald (geschokt_kitesmiley)(das voor mij hoog jongens (grinnik_kitesmiley)), en ik land ze nu aardig. Aantal backrolls geprobeerd, tailgrabs en een deadman (moet alleen ff iets eerder mn bar weer pakken...PLONS  )...al met al weer een geslaagde dag (hangloose_kitesmiley)  @Jacq heeeel veel plezier op t kitechix weekend , kick some ass girl  @Leon die Torch is echt wel lekkâh!!!  @Er Heb je nog les gehad vandaag, dude  @ Mick hoe was t vandaag? 9m zeker? Beulen !!!!!!!!  @ Michiel volgende keer Katwijk...vandaag kwam beter uit met werk  @ Pjoeloe jij gaat ook lekker zo te lezen..samen sprongetjes maken?  (grinnik_kitesmiley) @ Mers dacht dat je ook naar Muidermountain zou komen.. 
|
|
|
Pjoeloe

|
hmm ok, harder aankanten dus. Maar ik heb momenteel niet zo zeer een vere sprong (helemaal niet eigenlijk). Wat ik doe is het volgende: 1) varen; 2) kite op 11 uur parkeren; 3) kite van 11 terug naar 1 uur boeken; 4) op het moment dat ie gaat trekken, de bar aantrekken; 5) vervolgens kite weer terug naar 10 uur sturen en landen die hap!  tips please! volgens mij zag ik je vandaag varen, (en proberen te springen (tong_kitesmiley)) hou de snelheid erin op het moment van terug sturen stond je bijna stil en tip 2 als die kite op 10/11 uur staat moet je hem de andere kant op RAGGE (en niet vergeten zelf snelheid te houwen blijven aankanten en ook door blijve RAGGE) het zou ook best iemand anders kunne zijn het was iig een gele chockwave haha succes ermee (tong_kitesmiley) ik vond het trouwens maar niks wind op oostvoorne maarja t was toch weer ff heel lekker Kan niet anders.. ik ken momenteel maar 2 andere mensen die ook een Shockwave 2007 hebben.. was jij met die SS aan t knallen? Denk dat het voornamelijk de snelheid is en de afzet... maar vooral de timing Morgen maar weer eens lekker oefenen op oostvoorne 
|
|
|
Micky

|
Heb vandaag heerlijk gevaren op Oostvoorne. Stond om 11.30 op het water en ging er om 15.15 af  Alleen met mijn 13m gevaren en op het einde bijna overpowerd. (tong_kitesmiley) Zo slecht als de low-end is zo goed is de high-end bij die tribals (grinnik_kitesmiley) Kwam terug bij mijn auto lag er als verrassing nog een nieuwe 555 in de achterbak (hangloose_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lex

|
@Lex ga morgen denk ik autostrand even aan, maar kiteloopen is eigenlijk zonder backroll of wat dan ook, echt de meest simpele trick? Het zit hem in de landing, ook weer kwestie van timing.
Ja dat is zo, maar mischien kan je als je me ziet (proberen te) loopen en je ziet iets wat ik fout doe dat je het even zegt ofzo  . ziet er erg goed uit trouwens: De windsnelheid 10m. op 05 mei, 08:30 uur is 10 m/s De windstoot op 05 mei, 08:30 uur is 13.1 m/s
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Heb vandaag heerlijk gevaren op Oostvoorne. Stond om 11.30 op het water en ging er om 15.15 af  Alleen met mijn 13m gevaren en op het einde bijna overpowerd. (tong_kitesmiley) Zo slecht als de low-end is zo goed is de high-end bij die tribals (grinnik_kitesmiley) Kwam terug bij mijn auto lag er als verrassing nog een nieuwe 555 in de achterbak (hangloose_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Lijkt me echt de flater van de week, dat ik "Dacht" dat het jouw auto was, maar achteraf van iemand anders bleek haha Maar ik kon me niet vergissen, want ken maar 1 zo, n auto waar alle latexpakken en andere troep altijd los in de auto liggen gestrooid (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
@Lex ga morgen denk ik autostrand even aan, maar kiteloopen is eigenlijk zonder backroll of wat dan ook, echt de meest simpele trick? Het zit hem in de landing, ook weer kwestie van timing.
Ja dat is zo, maar mischien kan je als je me ziet (proberen te) loopen en je ziet iets wat ik fout doe dat je het even zegt ofzo  . ziet er erg goed uit trouwens: De windsnelheid 10m. op 05 mei, 08:30 uur is 10 m/s De windstoot op 05 mei, 08:30 uur is 13.1 m/s Ik ga rustig aan richting playa, zie je daar wel zometeen en zal is naar je kiteloops kijken tot zo.... heb er zin an..
|
|
|
Merc
Gast
|
@ Mers dacht dat je ook naar Muidermountain zou komen..  Tja dat was in eerste instantie wel de bedoeling. Maar heb mijn wederhelft meegenomen en die kan nog niet zo goed kiten dus leek het mij verstandiger met meer ruimte om me heen te gaan spelen.
|
|
|
R@bert

|
Wordt weer een topdag voor jullie, jongens..deze jongen gaat maar weer wat centjes verdienen vanmiddag (cry_kitesmiley) HAVE FUN  @ Mick volgens mij heb je een sollicitatie-gesprek vandaag...SUCCES!!!! 
|
|
|
R@bert

|
@ Mers dacht dat je ook naar Muidermountain zou komen..  Tja dat was in eerste instantie wel de bedoeling. Maar heb mijn wederhelft meegenomen en die kan nog niet zo goed kiten dus leek het mij verstandiger met meer ruimte om me heen te gaan spelen. ok dan..is idd verstandiger. Met noord kan t vaak wat drukker aandoen in Muiderberg...ging t een beetje met je wederhelft??
|
|
|
Merc
Gast
|
ja lachuh. Vandaag wordt het een downwinder van Noordwijk naar Wassenaar. 
|
|
|
CHRIZZZZ

|
ik ga ook maar weer eens kijken op de playa dan, zie jullie daar
laterzzzzzzzz
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
ik vertrek zo ook richting autoplay. hoop alleen dat het niet te hard waait voor mijn torch 14m2. (en mijn 90kg  )
|
|
|