Omgeving Leiden/Den Haag..Waar gaan we kiten??

Merc
Gast
Antwoord #2850 Mei 05, 2007, 01:44:31
edit2Rapporteer  
Ik vertrek na de lunch richting Oostvoorne!

En het was geweldig, ook voor Es!!!
Jacq

Antwoord #2851 Mei 05, 2007, 02:06:07
edit2Rapporteer  
Uit werk naar Muiderberg gegaan...Robert was er nog even en Ellen kwam een half uurtje later aan..
Wind was goed, zonnetje was er..
Behoorlijk wat mensen..
Wat heb ik mijn Nobile gemist...wat een verschil met mijn oude boardje. Het was ook niet helemaal mijn dag geloof ik.

Morgen naar Zeeland, naar het kitechix weekend. Zaterdag wordt een goede dag en dan ga ik het er even goed van nemen. Zondag gaat niet veel worden als ik het zo bekijk. Qua kiten dan, roseetje drinken kan natuurlijk altijd  YeSS
Pjoeloe

Antwoord #2852 Mei 05, 2007, 02:36:39
edit2Rapporteer  
Vandaag lekker gevaren op Oostvoorne met Shockie 12, geheel gedepowered maar in de vlagen toch nog een beetje overpowered. Behoorlijk werken dus.

Sprongetjes gaan steeds beter, maar snap nog niet helemaal hoe ik echt hoog hoog kan gaan (max is momenteel 3m als ik mazzel heb  loser). Zeker als ik Leon dan zie knallen met een 7m die dan zonder moeite 4/5m springt  ThumpsUp

@ Jacq: veel plzier dit weekend

@ de mannen: het strand is morgen van ons! harrrrr!!!       ... maar waar gaan we heen?!?
Lex

Antwoord #2853 Mei 05, 2007, 02:39:17
edit2Rapporteer  
je moet hard aankanten, als je niet aankant krijg je een verre sprong, kant je wel aan een hoge sprong.

p.s. leon kom naar oostvoorne, kan wel wat loop tips gebruiken  schater
Jacq

Antwoord #2854 Mei 05, 2007, 02:42:56
edit2Rapporteer  
Leon, ik zou toch maar s geld gaan vragen, hahaha!

Jongens jullie ook veel plezier met 'de mannen onder elkaar'.
Pjoeloe

Antwoord #2855 Mei 05, 2007, 02:47:10
edit2Rapporteer  
hmm ok, harder aankanten dus. Maar ik heb momenteel niet zo zeer een vere sprong (helemaal niet eigenlijk). Wat ik doe is het volgende:
1) varen;
2) kite op 11 uur parkeren;
3) kite van 11 terug naar 1 uur boeken;
4) op het moment dat ie gaat trekken, de bar aantrekken;
5) vervolgens kite weer terug naar 10 uur sturen en landen die hap!

ListenToMe tips please!
Merc
Gast
Antwoord #2856 Mei 05, 2007, 02:54:51
edit2Rapporteer  
Blijven oefenen  YeSS  schater
Pjoeloe

Antwoord #2857 Mei 05, 2007, 02:59:15
edit2Rapporteer  
Jongens jullie ook veel plezier met 'de mannen onder elkaar'.

wie neemt de vaseline mee? schater
Merc
Gast
Antwoord #2858 Mei 05, 2007, 03:02:44
edit2Rapporteer  
Die heb jij toch standaard op zak  schater schater schater
TtHoM@s

Antwoord #2859 Mei 05, 2007, 03:21:38
edit2Rapporteer  
hmm ok, harder aankanten dus. Maar ik heb momenteel niet zo zeer een vere sprong (helemaal niet eigenlijk). Wat ik doe is het volgende:
1) varen;

ListenToMe tips please!

volgens mij zag ik je vandaag varen, (en proberen te springen  (tong_kitesmiley))

hou de snelheid erin op het moment van terug sturen stond je bijna stil

en tip 2  als die kite op 10/11 uur staat moet je hem de andere kant op RAGGE
(en niet vergeten zelf snelheid te houwen blijven aankanten en ook door blijve RAGGE)

het zou ook best iemand anders kunne zijn het was iig een gele chockwave
haha  succes ermee  (tong_kitesmiley)

ik vond het trouwens maar niks wind op oostvoorne maarja t was toch weer ff heel lekker
Leon aero2
Gast
Antwoord #2860 Mei 05, 2007, 03:52:34
edit2Rapporteer  
Vandaag lekker gevaren op Oostvoorne met Shockie 12, geheel gedepowered maar in de vlagen toch nog een beetje overpowered. Behoorlijk werken dus.

Sprongetjes gaan steeds beter, maar snap nog niet helemaal hoe ik echt hoog hoog kan gaan (max is momenteel 3m als ik mazzel heb loser). Zeker als ik Leon dan zie knallen met een 7m die dan zonder moeite 4/5m springt ThumpsUp

@ Jacq: veel plzier dit weekend

@ de mannen: het strand is morgen van ons! harrrrr!!! ... maar waar gaan we heen?!?

Ben benieuwd hoe hoog ik gegaan had met jouw Shockwave vandaag, laatst even onder die sjokweef van Jacq gehangen bij Wijk aan Zee met niet veel wind maar die 2007 is qua lift erg smooth en floaty.

Met een goede afzet had jij zekers het dubbele kunnen halen..serieus

ik ga morgen denk ik autoplaya weer aan dus als je er ook heen gaat kan ik je wel ongeveer laten zien hoe het zit met de afzet. Maar blijft kwestie van timing (gevoel) ook speelt board grote rol.

@Lex ga morgen denk ik autostrand even aan, maar kiteloopen is eigenlijk zonder backroll of wat dan ook, echt de meest simpele trick?  Het zit hem in de landing, ook weer kwestie van timing.

michiel v geel

Antwoord #2861 Mei 05, 2007, 04:20:42
edit2Rapporteer  
1) varen;

ListenToMe tips please!

je moet neit springen vanuit de kracht van je kite je moet je afzetten en als e toch al daardoor de lucht in gaat trekt je kite je nog verder om hoog
michiel v geel

Antwoord #2862 Mei 05, 2007, 04:21:33
edit2Rapporteer  
heb vandaag heerlijk kunnen golfrijden op katwijk
R@bert

Antwoord #2863 Mei 05, 2007, 06:36:48
edit2Rapporteer  
Vandaag naar Muiderberg gegaan rond 12uur..kreeg van mn baas toch nog wat uren, hoefde pas om 6uur te beginnen. Vandaar Mberg omdat t vlakbij Schiphol is..!!
Het was echt top vandaag..!! Omstandigheden waar je normaal voor aan t sparen bent, om op vakantie te gaan. Heb lekker mn 12m Torch2 opgegooid en die was perfect ThumpsUp. Ja, Leon, begin er aan te wennen, haha. (tong_kitesmiley)
De sprongen gaan echt heerlijk. De hoogte zit er nu ook aardig in...metertje of 5 heb ik vandaag toch wel een paar x gehaald (geschokt_kitesmiley)(das voor mij hoog jongens (grinnik_kitesmiley)), en ik land ze nu aardig. Aantal backrolls geprobeerd, tailgrabs en een deadman (moet alleen ff iets eerder mn bar weer pakken...PLONS schater)...al met al weer een geslaagde dag (hangloose_kitesmiley) Joepie ThumpsUp

@Jacq  heeeel veel plezier op t kitechix weekend , kick some ass girl YeSS

@Leon die Torch is echt wel lekkâh!!! ThumpsUp

@Er  Heb je nog les gehad vandaag, dude Huh

@ Mick hoe was t vandaag? 9m zeker? Beulen !!!!!!!! Joepie

@ Michiel  volgende keer Katwijk...vandaag kwam beter uit met werk ThumpsUp

@ Pjoeloe  jij gaat ook lekker zo te lezen..samen sprongetjes maken? InLove (grinnik_kitesmiley)

@ Mers   dacht dat je ook naar Muidermountain zou komen.. Huh
Pjoeloe

Antwoord #2864 Mei 05, 2007, 06:46:15
edit2Rapporteer  
1) varen;

ListenToMe tips please!

volgens mij zag ik je vandaag varen, (en proberen te springen  (tong_kitesmiley))

hou de snelheid erin op het moment van terug sturen stond je bijna stil

en tip 2  als die kite op 10/11 uur staat moet je hem de andere kant op RAGGE
(en niet vergeten zelf snelheid te houwen blijven aankanten en ook door blijve RAGGE)

het zou ook best iemand anders kunne zijn het was iig een gele chockwave
haha  succes ermee  (tong_kitesmiley)

ik vond het trouwens maar niks wind op oostvoorne maarja t was toch weer ff heel lekker

Kan niet anders.. ik ken momenteel maar 2 andere mensen die ook een Shockwave 2007 hebben.. was jij met die SS aan t knallen?

Denk dat het voornamelijk de snelheid is en de afzet... maar vooral de timing

Morgen maar weer eens lekker oefenen op oostvoorne  ThumpsUp
Micky

Antwoord #2865 Mei 05, 2007, 07:41:05
edit2Rapporteer  
Heb vandaag heerlijk gevaren op Oostvoorne. Stond om 11.30 op het water en ging er om 15.15 af  Joepie
Alleen met mijn 13m gevaren en op het einde bijna overpowerd.  (tong_kitesmiley)
Zo slecht als de low-end is zo goed is de high-end bij die tribals  (grinnik_kitesmiley)

Kwam terug bij mijn auto lag er als verrassing nog een nieuwe 555 in de achterbak  (hangloose_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

Lex

Antwoord #2866 Mei 05, 2007, 14:44:09
edit2Rapporteer  

@Lex ga morgen denk ik autostrand even aan, maar kiteloopen is eigenlijk zonder backroll of wat dan ook, echt de meest simpele trick? Het zit hem in de landing, ook weer kwestie van timing.

Ja dat is zo, maar mischien kan je als je me ziet (proberen te)  loopen en je ziet iets wat ik fout doe dat je het even zegt ofzo . ziet er erg goed uit trouwens:

De windsnelheid 10m. op 05 mei, 08:30 uur is 10 m/s
De windstoot op 05 mei, 08:30 uur is 13.1 m/s
Leon aero2
Gast
Antwoord #2867 Mei 05, 2007, 15:28:11
edit2Rapporteer  
Heb vandaag heerlijk gevaren op Oostvoorne. Stond om 11.30 op het water en ging er om 15.15 af Joepie
Alleen met mijn 13m gevaren en op het einde bijna overpowerd. (tong_kitesmiley)
Zo slecht als de low-end is zo goed is de high-end bij die tribals (grinnik_kitesmiley)

Kwam terug bij mijn auto lag er als verrassing nog een nieuwe 555 in de achterbak (hangloose_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

Lijkt me echt de flater van de week, dat ik "Dacht" dat het jouw auto was, maar achteraf van iemand anders bleek haha
Maar ik kon me niet vergissen, want ken maar 1 zo, n auto waar alle latexpakken en andere troep altijd los in de auto liggen gestrooid  (grinnik_kitesmiley)

Leon aero2
Gast
Antwoord #2868 Mei 05, 2007, 15:31:52
edit2Rapporteer  

@Lex ga morgen denk ik autostrand even aan, maar kiteloopen is eigenlijk zonder backroll of wat dan ook, echt de meest simpele trick? Het zit hem in de landing, ook weer kwestie van timing.

Ja dat is zo, maar mischien kan je als je me ziet (proberen te) loopen en je ziet iets wat ik fout doe dat je het even zegt ofzo . ziet er erg goed uit trouwens:

De windsnelheid 10m. op 05 mei, 08:30 uur is 10 m/s
De windstoot op 05 mei, 08:30 uur is 13.1 m/s

Ik ga rustig aan richting playa, zie je daar wel zometeen en zal is naar je kiteloops kijken
tot zo.... heb er zin an..
Merc
Gast
Antwoord #2869 Mei 05, 2007, 16:21:59
edit2Rapporteer  

@ Mers dacht dat je ook naar Muidermountain zou komen.. Huh

Tja dat was in eerste instantie wel de bedoeling. Maar heb mijn wederhelft meegenomen en die kan nog niet zo goed kiten dus leek het mij verstandiger met meer ruimte om me heen te gaan spelen.
R@bert

Antwoord #2870 Mei 05, 2007, 16:25:05
edit2Rapporteer  
Wordt weer een topdag voor jullie, jongens..deze jongen gaat maar weer wat centjes verdienen vanmiddag (cry_kitesmiley)  HAVE FUN Joepie

@ Mick volgens mij heb je een sollicitatie-gesprek vandaag...SUCCES!!!! ThumpsUp

R@bert

Antwoord #2871 Mei 05, 2007, 16:26:26
edit2Rapporteer  

@ Mers dacht dat je ook naar Muidermountain zou komen.. Huh

Tja dat was in eerste instantie wel de bedoeling. Maar heb mijn wederhelft meegenomen en die kan nog niet zo goed kiten dus leek het mij verstandiger met meer ruimte om me heen te gaan spelen.

ok dan..is idd verstandiger. Met noord kan t vaak wat drukker aandoen in Muiderberg...ging t een beetje met je wederhelft??
Merc
Gast
Antwoord #2872 Mei 05, 2007, 17:03:49
edit2Rapporteer  
ja lachuh.

Vandaag wordt het een downwinder van Noordwijk naar Wassenaar.  Joepie
CHRIZZZZ

Antwoord #2873 Mei 05, 2007, 17:10:17
edit2Rapporteer  
ik ga ook maar weer eens kijken op de playa dan, zie jullie daar

laterzzzzzzzz
Iman

Geen avatar

Antwoord #2874 Mei 05, 2007, 20:11:29
edit2Rapporteer  
ik vertrek zo ook richting autoplay. hoop alleen dat het niet te hard waait voor mijn torch 14m2.

(en mijn 90kg )
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.