koen-tjeee

|
Heren en dames, Af en toe lees ik eens wat regels uit jullie topic, kom zelf ook immers uit dezelfde omgeving. Waar kiten jullie in het algemeen? Ben nog een beginner  dus een downwinder zit er niet in.. Overigens wel leuk idee! Groetjes 
|
|
|
JorritPi

|
top er!
ff lijstje maken wie willen
varen: michiel mers jaqc bossie pas
rijden: er
Ik wil ook wel mee doen mits deze downwinder niet op zondag of maandag is ivm KBO  Kunnen we niet zondag ochtend naar Noordwijk varen en dan met z'n allen bij de KBO te zijn. Pitten op de camping, lekker BBQen afterparty.... 
|
|
|
michiel v geel

|
ik moet zelf werken op de kbo dus dan vaar ik niet mee
mijn voorstel is om gewoon niet deze week maar de week erop te gaan
of maandag dan kan ik wel weer
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Wat voor werk moet je dan doen? En ik hoor het wel wat betreft de datum van de downwinder.
|
|
|
michiel v geel

|
ik help al een tijd met de lessen van rob
|
|
|
Er
Geen avatar
|
ik heb al een tijd met de lessen van rob
Cool. 
|
|
|
R@bert

|
top er!
ff lijstje maken wie willen
varen: michiel mers jaqc bossie pas
rijden: er
Count me in, dude
|
|
|
michiel v geel

|
mooi hebben we 2 mensen om te rijden  i get it
|
|
|
michiel v geel

|
mick het maakt me btw niet uit wat jij wil jij vaart ook gewoon mee
|
|
|
Jacq

|
Heren en dames, Af en toe lees ik eens wat regels uit jullie topic, kom zelf ook immers uit dezelfde omgeving. Waar kiten jullie in het algemeen? Ben nog een beginner  dus een downwinder zit er niet in.. Overigens wel leuk idee! Groetjes  Hoi, Wij zijn eigenlijk overal en nergens te vinden, net waar de wind goed is. Je kan het altijd terugvinden in dit topic, waar we zijn. Ik ben ook nog niet geweldig goed hoor. Op vlak water kan ik aardig varen, maar met de zee heb ik ook nog wel wat moeite. Ben ook blij dat de downwinder iig nog een weekje verzet wordt, kan ik nog even oefenen, haha. Ik ga ook nog wel even buurten bij de KBO, lijkt me wel gaaf om te zien allemaal. Wordt die afterparty op het strand van Noordwijk gehouden?
|
|
|
|
JorritPi

|
Blijven jullie ook pitten? Maandag is er weer een KBO dag!
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Even kijken op kiteboardopen.com en je weet alles over beach party. Begint rustig om 17.00 uur met lounge. Om 20.00 uur HAPPY HOUR.  En tot ongeveer 24.00 uur pompende beats! (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jacq

|
Heb het net allemaal gelezen. Klinkt echt leuk allemaal.  Ga denk wel lekker richting mn eigen bedje s nachts, slaapt toch het allerlekkerst 
|
|
|
|
Jacq

|
Papa Erwin (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
I'm your daddy. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky

|
mick het maakt me btw niet uit wat jij wil jij vaart ook gewoon mee
Okido.... :  (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Micky, neem jij het even van mij over?! Ik ga slapen, moet er namelijk over 5 uurtjes uit.
|
|
|
|
Micky

|
mick zullen wij nog ff volspammen?
Nog een pagina of 8 te gaan.... (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
Micky

|
Katwijk onveilig gemaakt zonder kite.... (grinnik_kitesmiley) en verdomd lekker thais gekookt... (tong_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel

|
hmm ok gaat het van de week nog waaien
als woensdag mijn dreads neit worden bijgewerkt (is wel geplanned) heb ik smiddags nog wel tijd
|
|
|