michiel v geel

|
zaterdag heb ik met 2 buddy's 2 downwinders op de planning staan
|
|
|
Merc
Gast
|
van waar naar waar? Kom op Michiel wij willen meer weten over die mystic downwinder 
|
|
|
|
koen-tjeee

|
IK WIL WIND OM MET DE 9M2 TE RAGGEN!!!
(maar momenteel moet ik het maar op filmpjes kijken houden)
@Jacq Tribal nou al pleite?
Me 2.. Helemaal omdat ik sinds korte tijd pas (eigen) materiaal heb.. Wil graag het water weer op!
|
|
|
koen-tjeee

|
Hoi,
Wij zijn eigenlijk overal en nergens te vinden, net waar de wind goed is. Je kan het altijd terugvinden in dit topic, waar we zijn.
Ik ben ook nog niet geweldig goed hoor. Op vlak water kan ik aardig varen, maar met de zee heb ik ook nog wel wat moeite.
Ben ook blij dat de downwinder iig nog een weekje verzet wordt, kan ik nog even oefenen, haha.
Ik ga ook nog wel even buurten bij de KBO, lijkt me wel gaaf om te zien allemaal. Wordt die afterparty op het strand van Noordwijk gehouden?
Heb leren varen op de N'zee.. Hopelijk binnenkort een keer op Oostvoorne of dergelijk. Kan ik hopelijk ook eens (lang) blijven staan 
|
|
|
Micky

|
Vanmiddag ging het nog blazen....kom net thuis en het is weer niks op finder en guru.... (angry_kitesmiley) Weeronline geeft in ieder geval nog wel iets door.... hopen dat zij gelijk hebben... 
|
|
|
michiel v geel

|
gisteravond op langeveld het waide zeker 15knopen daar
|
|
|
Merc
Gast
|
Weer een KBO zonder wind!
|
|
|
|
JorritPi

|
Dat laten we dan maar hopen! (shame_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi

|
Vanmiddag ging het nog blazen....kom net thuis en het is weer niks op finder en guru.... (angry_kitesmiley) Weeronline geeft in ieder geval nog wel iets door.... hopen dat zij gelijk hebben...  misschien van de bruinebonen. 
|
|
|
michiel v geel

|
btje afvallen dan kunnen ook met liche wind varen
|
|
|
Micky

|
Vanmiddag ging het nog blazen....kom net thuis en het is weer niks op finder en guru.... (angry_kitesmiley) Weeronline geeft in ieder geval nog wel iets door.... hopen dat zij gelijk hebben...  misschien van de bruinebonen.  Met zijn allen aan de bruine bonen....komt het mssn toch nog goed... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky

|
Kwam afgelopen maandag opeens een weegschaal tegen.....blijk ik 8 kg te zijn afgevallen in 5 maanden tijd. Leuke sport dat kiten..  Of de weegschaal was natuurlijk kapot....zal jullie voor zijn.. 
|
|
|
R@bert

|
Kwam afgelopen maandag opeens een weegschaal tegen.....blijk ik 8 kg te zijn afgevallen in 5 maanden tijd. Leuke sport dat kiten..  Of de weegschaal was natuurlijk kapot....zal jullie voor zijn..  haha...ik 4 kg de laatste 5/6 maanden. Ik ben gelukkig niet de enige....
|
|
|
michiel v geel

|
haha ik meer dan dan 13 kilo laaste paar maanden
alleen weeg ik nu te weinig
ow het is niet aan te raden bij mij kwam het door ziek te worden alleen verzwakt het je lichaam
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Ro, volgens watersportweer.nl komt er morgen voldoende wind. Is ook wel de enige! Morgen naar Katwijk?! Ben er helemaal klaar voor. 
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Mers, is het interview nog op TV West geweest?
|
|
|
R@bert

|
@ Ro, volgens watersportweer.nl komt er morgen voldoende wind. Is ook wel de enige! Morgen naar Katwijk?! Ben er helemaal klaar voor.  Kan alleen 's ochtends, dude....moet 14uur werken
|
|
|
Jacq

|
Het gaat smiddags toch pas een beetje leuk waaien?
|
|
|
Er
Geen avatar
|
idd
|
|
|
michiel v geel

|
ok hier word de mystic downwinder onthuld
locatie start : langevelderslag locatie landing: katwijk tussenstop: noordwijk starttijd: 11 uur eindtijde : ......? voor: iedereen die het aan denkt te kunnen
voor info bel maar 06-40915077 want ik zit zo niet meer achter de pc
|
|
|
R@bert

|
idd daarom
|
|
|
Merc
Gast
|
dus... morgen wind?? Ik zie echt niet waar. Maar Michiel wie gaat er allemaal? Ik wil wel hoor.
@ Er heb het zelf niet meer gezien.
|
|
|