Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
fakkkkkk, was iets teveel in oostvoorne:S met 7m en dan nog de 5th aangetrokken werd ik van het water geblazen.. was zeker wel 20m/s stoten tussendoor.
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Ik kijk nu (22.15 uur) uit mn raam en zie nog steeds iemand kiten, terwijl het al vrijwel helemaal donker is hier op Scheef.... Wie is dat?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Was nog top geworden op Schellinkwood!!! Dikke bak en sky-high gegaan!!! Jammer dat jullie, R&J, al snel weggingen. :-((((((
Had je graag nog ff willen zien in dat lekkere strakke pakkie Robert.... euhh JAcq... ;-)
Kusje!!!!!!! Nu heerlijk slapen.
|
|
|
Micky
|
Was een lekker middagje (grinnik_kitesmiley) Vooral Mark zijn nieuwe broek deed het goed..... Truste doffertje... (kiss_kitesmiley) ps: had je niet genoeg aan mij in mijn pakkie... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
He Mick....vergis je niet in mijn billetjes he? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
He Mick....vergis je niet in mijn billetjes he? (grinnik_kitesmiley)
Zit meer te wachten op jouw (gehakt) balletjes.... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zo te lezen is het top dag geweest, helaas moest ik werken (cry_kitesmiley) had eigenlijk nog wel even willen rammen op playa.
Maar om de boel een beetje te compenseren heb ik heel de dag in mijn steamer gelopen in het bedrijf. En iedere keer mijn lijnen in de pauze uitrollen...om toch een beetje het gevoel te krijgen weer... Enkel met een trapeze aan achter een bureau zitten is toch wat lastig soms, en bij het weglopen blijft er van alles aan die haak hangen iedere keer.
Ik hoop stiekem dat er nog gevaren kan worden straks, tis nu 04:20 (ben weer is ergens verzeild geraakt) het waait gewoon nog stevig buiten nu.
Ach maakt mij het ook uit, ik ga nu wel richting de kust (zet ik daar alvast wel een tent op, die ik nog moet gaan aanschaffen)
prettig weekend
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Die broek ja, hahaha geen succes neej. Of gewoon te hard gecrasht ;-))
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zo, was nog wel redelijk dag met de 15m2 en sommigen met de 12. Omstreeks 16:00 was het gebeurd met de wind.
Morgen word beter geloof ik.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Weinig gepost hier vandaag, behalve door mijzelf? Is iedereen ineens compleet sociaal aan het worden....
Maarre met beetje geluk morg aan de kust een 17 knopen!
Ik ga lekker bijtijds uurtje of 09:00, misschien tot dan, of misschien niet ook goed.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Weinig gepost hier vandaag, behalve door mijzelf? Is iedereen ineens compleet sociaal aan het worden....
Ik ga lekker bijtijds uurtje of 09:00, misschien tot dan, of misschien niet ook goed.... (grinnik_kitesmiley)
Ik ga ook als jij gaat!!!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik ga ook als jij gaat!!!! Prima zie ik je morgen Topper!!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik ga ook als jij gaat!!!! Prima zie ik je morgen Topper!!! (grinnik_kitesmiley) Jij maakt me altijd zo aan het blozen... ik zie je daar tijgert!!!! grrr.....
|
|
|
michiel v geel
|
jaaa jongens PARTYYYY
leon mag ik je hierbij de award voor meest kansloze persoon van dit topic benoemen
wil je nog iemand bedanken?
leon: nou eigenlijk aleen mijzelf *alle stemmetjes in zijn hoofd gillen bij het geluid van zijn stem*
succes in je leven leon
|
|
|
R@bert
|
Heee dude....niks kwaad over onze guru (angry_kitesmiley), onze kite-master and saviour, anders komen we (Leidse clan) je ff halen en kielhalen onder een Katwijkse vissersboot (sealedlips_kitesmiley), heeeeeeeeeeel langzaam...oeps (grinnik_kitesmiley)
Doei Geeltje... (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Verder gaat het wel hiero????
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
jaaa jongens PARTYYYY
leon mag ik je hierbij de award voor meest kansloze persoon van dit topic benoemen
wil je nog iemand bedanken?
leon: nou eigenlijk aleen mijzelf *alle stemmetjes in zijn hoofd gillen bij het geluid van zijn stem*
succes in je leven leon
Tis allemaal waar Michiel!! Maar ik ben gelukkig weer een Award rijker, en dat doet me wel wat thx Enne trouwens, je overtreft jezelf hier behoorlijk, want dat kansloze gaat nog veel verder dan enkel dit Topic hoor? Dan wil ik hierbij de groeten doen aan iedereen van "dit" topic (grinnik_kitesmiley) Met vriendelijke groet, een kansloos figuur met kites haha, en het ziet er ook nog is uit als een kansloze dag..
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Echt niet leon, gewoon wachten tot vanmiddag. Je moet wel tegen een beetje water kunnen...
|
|
|
FunkyoneNL
|
hej peoplezzz vandaag nog iemand de gok wagen? ik wil het water op wie gaat waar? en goenoeg voor een Naish shockwave 9m2 ?????? greetz
|
|
|
|
michiel v geel
|
leon het was positief bedoeld hoor kijk eens wat een reacties er gelijk uit loskomen
|
|
|
FunkyoneNL
|
hm ind niet echt een lekker windje....
|
|
|
R@bert
|
Ik ga nu naar Katwijk... .