Omgeving Leiden/Den Haag..Waar gaan we kiten??

Leon aero2
Gast
Antwoord #4950 Augustus 09, 2007, 02:47:59
edit2Rapporteer  
Los van de "buddies" heb het je eerder zien doen, dus zie echt niet in waarom jij het niet zou kunnen...
Leon aero2
Gast
Antwoord #4951 Augustus 09, 2007, 03:15:57
edit2Rapporteer  
Earth calling Micky!!!
michiel v geel

Antwoord #4952 Augustus 09, 2007, 03:37:24
edit2Rapporteer  
mick is lekker drankjes en vreten aan het serveren nu denk ik

maar sander en robert en jacq komen morgen?

mark kom jij nog? heeft iemand mayby tel van mark
Jacq

Antwoord #4953 Augustus 09, 2007, 04:19:03
edit2Rapporteer  
 ListenToMe He's alive

Heb net een teken van leven ontvangen van Mick. Hij is inderdaad druk met zijn nieuwe baan. Maar heeft beloofd vanavond wat te posten!
Micky

Antwoord #4954 Augustus 09, 2007, 04:39:00
edit2Rapporteer  
ListenToMe He's alive

Heb net een teken van leven ontvangen van Mick. Hij is inderdaad druk met zijn nieuwe baan. Maar heeft beloofd vanavond wat te posten!

Beloofd is beloofd  (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

Idd rete-druk met mijn nieuwe baan. Wel onwijs mooi bedrijf geworden. Iedereen die binnen komt is helemaal onder de indruk.
Nieuw bedrijf, nieuw team, nieuwe wijnkaart, nieuw kassa/uitvraagsysteem (  :Smiley (angry_kitesmiley) ) dus ff druk.
Denk veel aan jullie, vooral als er wind staat...  schater
Gaat met de dag beter dus ben snel weer van de partij.

ps: Jacq, link die foto is door....  (grinnik_kitesmiley)
Jacq

Antwoord #4955 Augustus 09, 2007, 04:42:22
edit2Rapporteer  
You lost me..welke foto?
Micky

Antwoord #4956 Augustus 09, 2007, 04:43:29
edit2Rapporteer  
Laat maar, ik heb ze al gevonden....  (geschokt_kitesmiley) (shame_kitesmiley) (shame_kitesmiley) schater
Ach, het was laat en de hele week Passie om je heen....tja, daar ga je van aan de ouzo...
Helaas voor hem heb ik ook nog wat foto's in peto....  (grinnik_kitesmiley)
Jacq

Antwoord #4957 Augustus 09, 2007, 04:52:23
edit2Rapporteer  
O die foto  schater Blij dat je m gevonden hebt? schater
Micky

Antwoord #4958 Augustus 09, 2007, 06:20:59
edit2Rapporteer  
O die foto schater Blij dat je m gevonden hebt? schater

Dit is het kreng.... loser (grinnik_kitesmiley)
Er

Geen avatar

Antwoord #4959 Augustus 09, 2007, 11:04:57
edit2Rapporteer  
ListenToMe He's alive

Beloofd is beloofd (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

Idd rete-druk met mijn nieuwe baan. Wel onwijs mooi bedrijf geworden. Iedereen die binnen komt is helemaal onder de indruk.
Nieuw bedrijf, nieuw team, nieuwe wijnkaart, nieuw kassa/uitvraagsysteem ( :Smiley (angry_kitesmiley) ) dus ff druk.
Denk veel aan jullie, vooral als er wind staat... schater
Gaat met de dag beter dus ben snel weer van de partij.

ps: Jacq, link die foto is door.... (grinnik_kitesmiley)

Werk je bij het nieuwe restaurant Woods aan de Haagweg?! Dat is zeker een mooi restaurant en een prachtige locatie.  ThumpsUp ThumpsUp
Sanbo

Antwoord #4960 Augustus 09, 2007, 13:13:38
edit2Rapporteer  
Jaaaaa, mijn debuut op kite-high.
ik ben er donderdag ook bij. heb vervoer, dus wie langs lisse dacht te komen, dat hoeft niet meer! ListenToMe

tot donderdag

Waar woon je nou psies, Lisse of Den Bosch... ik kom zelf wel uit Lisse, maar ben morgen niet van de partij.

Maarre guys, wanneer was die BBQ nou?

Ja ik woon dus in Den Bosch, maar mijn ouders wonen in Lisse. daar stal ik ook vaak mn spullen, aangezien mijn kite 243 keer zo groot is als mijn balkon :-)

ik reken op een lekker satetje vanavond!

Sander
Sanbo

Antwoord #4961 Augustus 09, 2007, 13:15:26
edit2Rapporteer  
Tja..waar gaan we heen...ik ga liever toch niet naar zee, als ik de tijd heb om wat verder door te rijden. Denk dat de golven morgen wel weer behoorlijk zullen zijn.
Tijd om een nieuwe spot te verkennen misschien? Ik wil eigenlijk het springen wel weer gaan oefenen. Maar ben bang dat de vlak-water-spots weer overbevolkt met lessers zullen zijn.

Jacq, waar zijn die vlakwaterspots dan? ben zelf ook nog redelijk beginner en die hoge golven spelen me parten :-) al is het natuurlijk wel goed om het daar te leren.

c u
Leon aero2
Gast
Antwoord #4962 Augustus 09, 2007, 13:40:37
edit2Rapporteer  
Hehe hij is der weer, heb uiteindelijk toch nog sms van hem gehad gister avond... (grinnik_kitesmiley)

Veel plezier diegenen die straks het water op gaan, hoop dat aan het eind van de middag het weer wat beter wordt voor jullie BBQ

Have fun
Jacq

Antwoord #4963 Augustus 09, 2007, 13:51:17
edit2Rapporteer  
Tja..waar gaan we heen...ik ga liever toch niet naar zee, als ik de tijd heb om wat verder door te rijden. Denk dat de golven morgen wel weer behoorlijk zullen zijn.
Tijd om een nieuwe spot te verkennen misschien? Ik wil eigenlijk het springen wel weer gaan oefenen. Maar ben bang dat de vlak-water-spots weer overbevolkt met lessers zullen zijn.

Jacq, waar zijn die vlakwaterspots dan? ben zelf ook nog redelijk beginner en die hoge golven spelen me parten :-) al is het natuurlijk wel goed om het daar te leren.

c u

Vlak-water-spots waar we zelf wel eens heen gaan, afhankelijk van het weer/windrichting:
Oostvoorne Autostrand
Schellinkhout
Muiderberg

Nog uit te proberen: oa Mirns, Workum.

Nadeel nu is dus dat er veel lessen worden gegeven en je er bijna niet meer langs komt. Maar in het najaar of vroeg/laat op de dag zijn dit fijne spots om te oefenen.
michiel v geel

Antwoord #4964 Augustus 09, 2007, 13:51:38
edit2Rapporteer  
he sanders je flikt het me niet he omdat met jaqc mee te gaan huppelen naar oostvoorne ofzo he

je bent een motherf*cking zeebikkel man
R@bert

Antwoord #4965 Augustus 09, 2007, 14:08:20
edit2Rapporteer  
Mark, Mick en Leon komen niet iig...zoals ik heb begrepen. Wat ik al eerder heb gepost is dat die BBQ wsl weinig wordt door weinig respons en ook ivm het buiige weer...MAAR er is wind !! Dus wie gaat nou waar?
In t noorden is de zon meer aanw... (hangloose_kitesmiley)
michiel v geel

Antwoord #4966 Augustus 09, 2007, 14:30:48
edit2Rapporteer  
ik zou moeten werken maar de lessen zijn afgelast dus dan heb ik ook niks te doen

rob kom maar ik zit klaar op het strand... (al en half uurtje)

zit in het wantveld btw
Jacq

Antwoord #4967 Augustus 09, 2007, 14:32:55
edit2Rapporteer  
Waarom zijn de lessen afgelast dan?
Micky

Antwoord #4968 Augustus 09, 2007, 20:48:42
edit2Rapporteer  
Citaat

Werk je bij het nieuwe restaurant Woods aan de Haagweg?! Dat is zeker een mooi restaurant en een prachtige locatie. ThumpsUp ThumpsUp
Citaat

Hee Er, jij mag nooit meer raden...  (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Iman

Geen avatar

Antwoord #4969 Augustus 09, 2007, 21:00:09
edit2Rapporteer  
ik ga vanavond weer naar scheveningen Smiley het is nu al een tijdje droog gelukkige Smiley en de wind is top Smiley nog iets meer dan een uurtje en dan ga ik die kant op Smiley (vanuit zoetermeer)
Jacq

Antwoord #4970 Augustus 10, 2007, 00:07:58
edit2Rapporteer  
Uiteindelijk toch maar naar Katwijk gegaan. Ruim 20 knopen, geen regen gezien.
Wel heel veel golven, het was weer een struggle for life, pff.. Het gaat wel steeds beter, ben over heel veel golven goed heen gekomen. Maar ook weer aardig vaak gecrasht. De laatste crash was even minder, kite doorgeklapt ofzo, lijnen iig door elkaar, diep water, board zowaar nog wel aan de voeten! Kon geen kant meer op en werd richting de vaargeul getrokken. Robert kwam even checken of het ging (niet dus) en op dat moment kwam er nog een kite voorbij gedreven. Gelukkig was er met die kiter niks aan de hand.
Kreeg uiteindelijk grond onder de voetjes en naar de kant gelopen. Robert kon mn kite pakken, voordat ie uit zichzelf weer wind zou pakken.
Na even uitgepuft te hebben te voet met kite onder de arm weer terug naar Airtime. Onderweg m'n bridle nog even in het prikkeldraad gehangen en die moet nu dus vervangen worden. Maar dat is in principe alles wat ik overgehouden heb van mijn zee avontuur!

Wanneer gaan we weer  (grinnik_kitesmiley)
Er

Geen avatar

Antwoord #4971 Augustus 10, 2007, 00:09:23
edit2Rapporteer  
Citaat

Werk je bij het nieuwe restaurant Woods aan de Haagweg?! Dat is zeker een mooi restaurant en een prachtige locatie. ThumpsUp ThumpsUp
Citaat

Hee Er, jij mag nooit meer raden... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

Misschien een ideetje om, ipv de BBQ, met de gasten en Jacq daar te gaan eten!  schater  (grinnik_kitesmiley) 
Jacq

Antwoord #4972 Augustus 10, 2007, 00:10:50
edit2Rapporteer  
Citaat

Citaat

Misschien een ideetje om, ipv de BBQ, met de gasten en Jacq daar te gaan eten!  schater  (grinnik_kitesmiley) 
Datzelfde idee hadden wij (Robert, Michiel en ik) vandaag ook al, haha...
Er

Geen avatar

Antwoord #4973 Augustus 10, 2007, 00:17:22
edit2Rapporteer  
Citaat

Citaat

Misschien een ideetje om, ipv de BBQ, met de gasten en Jacq daar te gaan eten! schater (grinnik_kitesmiley)
Datzelfde idee hadden wij (Robert, Michiel en ik) vandaag ook al, haha...

Arme Micky......
R@bert

Antwoord #4974 Augustus 10, 2007, 01:09:59
edit2Rapporteer  
Uiteindelijk toch maar naar Katwijk gegaan. Ruim 20 knopen, geen regen gezien.
Wel heel veel golven, het was weer een struggle for life, pff.. Het gaat wel steeds beter, ben over heel veel golven goed heen gekomen. Maar ook weer aardig vaak gecrasht. De laatste crash was even minder, kite doorgeklapt ofzo, lijnen iig door elkaar, diep water, board zowaar nog wel aan de voeten! Kon geen kant meer op en werd richting de vaargeul getrokken. Robert kwam even checken of het ging (niet dus) en op dat moment kwam er nog een kite voorbij gedreven. Gelukkig was er met die kiter niks aan de hand.
Kreeg uiteindelijk grond onder de voetjes en naar de kant gelopen. Robert kon mn kite pakken, voordat ie uit zichzelf weer wind zou pakken.
Na even uitgepuft te hebben te voet met kite onder de arm weer terug naar Airtime. Onderweg m'n bridle nog even in het prikkeldraad gehangen en die moet nu dus vervangen worden. Maar dat is in principe alles wat ik overgehouden heb van mijn zee avontuur!

Wanneer gaan we weer (grinnik_kitesmiley)

Je hebt idd weer een hachelijk avontuur beleefd, Jacq..!! Het begin ging idd lekker met je, behalve dan die laatste klapper (huilen_kitesmiley)r...zag je al in de problemen zitten, toen maar ff mn David Hasselhoff masker  opgezet. Was wel een pittige branding vandaag, zaten aardige brekers bij, pfff (geschokt_kitesmiley)
Heb wel lekkere dag gehad met mn 9m-tje, was goeie test voor de knie-tjes (sealedlips_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.