|
R@bert

|
Jaaaaaa!!!! (grinnik_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
@Leander als je dat wil doen, dan graag....die jongen verdiend het!!
haha ook echt doen lijkt me super
|
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
Overigens ben ik nu wel verplicht om dit onderwerp te sluiten, omdat er nu in ge-edit is 
|
|
|
|
Pjoeloe

|
Guys! wilde even iets heel vervelends kwijt, ik ga namelijk 8 september 2 weken naar El Gouna  @ Ro: gingen er nog mensen naar de Sigma tour zondag? Enne waar blijft die BBQ nou (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha Super!! thx 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
5000 BERICHTEN !!!!!! Sorry, moest ff (grinnik_kitesmiley)  Robert van Harte jongen......5000 jihaaaaaaa!! Ik wou dat ik de eerste was, helaas heb ik er dit keer net naast gegrepen (sealedlips_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert

|
Guys! wilde even iets heel vervelends kwijt, ik ga namelijk 8 september 2 weken naar El Gouna  @ Ro: gingen er nog mensen naar de Sigma tour zondag? Enne waar blijft die BBQ nou (kiss_kitesmiley) Rukkah...niet even vertellen aan de clan?!  Je gaat zeker stiekem trainen, he  Nee, gaaf man...met wie ga je allemaal? Als er wind staat ga ik zeker even kijken zondag, maar t ziet er niet hoopvol uit  . Die BBQ stond afg donderdag gepland, wind zat (was lekker dagje)maar weer om op te schijten (huilen_kitesmiley)...we keep in touch!! 
|
|
|
R@bert

|
5000 BERICHTEN !!!!!! Sorry, moest ff (grinnik_kitesmiley)  Robert van Harte jongen......5000 jihaaaaaaa!! Ik wou dat ik de eerste was, helaas heb ik er dit keer net naast gegrepen (sealedlips_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)  Met een beetje hulp, ja....
|
|
|
Jacq

|
Guys! wilde even iets heel vervelends kwijt, ik ga namelijk 8 september 2 weken naar El Gouna  @ Ro: gingen er nog mensen naar de Sigma tour zondag? Enne waar blijft die BBQ nou (kiss_kitesmiley) Ben je niet een paar mensen vergeten uit te nodigen??? Die bbq kan beter zondag ipv van een Helix testen. Al ben ik wel heel benieuwd, de meesten zijn razend enthousiast over dat ding!
|
|
|
michiel v geel

|
zo 2 topsessies gehad
eerst gister met jacq (bikkel) en robbert (bonkel) gevaren 7m op en knallen
vandaag met 9m en golfsurfboard kunnen varen ook heel stoer
en gister nog mijn signature move kunnen doen de ''backloop without terugsturen intokiteloop followd by crash''
en lekker raileys
maar 65e voor een diner daar eet je in rhodos met 7 man voor
jij kan wel een beter prijsje regelen toch
|
|
|
Micky

|
zo 2 topsessies gehad
en gister nog mijn signature move kunnen doen de ''backloop without terugsturen intokiteloop followd by crash''
en lekker raileys
Nop....mssn een biertje van het huis.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
zo 2 topsessies gehad
en lekker raileys
Nop....mssn een biertje van het huis.. (grinnik_kitesmiley) Dan gaan we toch bij Rhodos eten. @ Michiel. Waar zit die dan?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dan gaan we toch bij Rhodos eten. @ Michiel. Waar zit die dan?
haha
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zeg Micky? Ben even de website aan het bekijken van Woods! Maar waar kan ik nu reserveren? http://www.woods.nl/Zit hier nu wel met tassen vol met kinderkleding....
|
|
|
michiel v geel

|
micky zit bij kinderdagverblijf
oostvoorne morgen ivm sigma word niks denk ik
heb er gister 1 gezien op katwijk een 12 ofzo zag er raar uit niet echt dikke actie ofzo maar dat ligd waarsch aan de rider
|
|
|
Jacq

|
Zo, t gaat flink blazen volgende week. Ik blij dat mijn 7m kapot is en ook nog een extra dienst mag draaien, zodat mr Robert fijn kan kiten in Zeeland (angry_kitesmiley)
|
|
|
Lex

|
en wie is er nu vrij na 5 weken hard werken voor de nieuwe stuff......ja ikke (grinnik_kitesmiley) Ben er elke dag als het waait de komende 3 weken 
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
das mooi lex, volgende week ziet het er naar uit dat er een harde zuidwester gaat komen...tjill met de 7m:)
|
|
|
Lex

|
ik met de 9 dan maar 
|
|
|
|
Pjoeloe

|
Sorry mop for not tellin'. Ik ga samen met een maatje van me (Raymond). Ik heb gisteravond overigens voor het eerst sinds 4 weken weer op den plank gestaan... pff, ik ben eerst maar met boddydraggen begonnen, en daarna heb ik 2 keer een waterstart geprobeert. Maar ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een beginnerscursus moet gaan doen 
|
|
|