Mark-Fizzer
|
Hij was top!!!! Lekker een 9 en 13 Waroo getest. Moet echt zeggen dat het lekkere kites zijn... :P:P Was weer ff gezellie met de menschen uit de regio Leiden / Den Haag. @Mick, was fijn je weer te voelen indd. Tijdje terug alweer hè... Zondag waarschijnlijk OOOOOOOOOoooostvoorne begrijp ik?
|
|
|
spoetnik
|
Morgen 14 knopen op Oostvoorne!?!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik gaat het morgen ook maar weer is proberen op playa, als de wind beetje wil.
|
|
|
Jacq
|
Ik weet niet hoe laat iedereen wil gaan. Maar 's ochtends waait t in het noorden harder. 'smiddags wordt t ook in het zuiden leuk. Ik ben vrij iig
|
|
|
Lex
|
Ik gaat het morgen ook maar weer is proberen op playa, als de wind beetje wil.
gezellig!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Heb er zin an, ben er omstreeks 10:00. Heer Lex u zie ik morgen dan wel ;-)
|
|
|
CHRIZZZZ
|
niels, mark en ik kome ook weer naar playa, beter dikke wind morge...
|
|
|
Lex
|
Heb er zin an, ben er omstreeks 10:00. Heer Lex u zie ik morgen dan wel ;-)
Jaja ik moet je veel nieuwe tricks laten zien;)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Ro, gefeliciteerd met Simone. Wens haar nog even een fijne verjaardag en (kiss_kitesmiley).
|
|
|
Jacq
|
Hey, een feestje, waarom weten wij daar niks van (grinnik_kitesmiley). Gefeliciteerd.
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Jacq, watersportweer.nl is erg positief voor de middag. Ongeveer 18 knopen. . Ik moet ook nog wat andere dingen doen. Ik weet niet of het gaat lukken.
|
|
|
Jacq
|
's Morgens is het idd niks meer...Voor de middag en avond ziet t er goed uit idd. We kijken morgen nog wel even. Slaap lekker allemaal..
|
|
|
NIELZZZZ
|
ja ik ben ook van de party... in de middag pas betere wind kan lekker ff uitslapen dan toch...
|
|
|
R@bert
|
Als t waait ga ik eind middag.....
|
|
|
Micky
|
Als t waait ga ik eind middag.....
Morgen om 18.00 uur werken....denk dat ik ook nog wel even aanschuif.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Goedemorgen allemaal!!! Zo nou komop met de wind, grrr heb geen zin om te wachten tot de middag eigenlijk? Maar weinig keus, want het is nu nog echt helemaal niks zoals voorspeld (cry_kitesmiley)
En ik kan de Sjoelbak wel van zolder halen, maar de hond van Mick heeft de sjoelstenen ergens begraven in de achtertuin. Eer dat ik die dus allemaal weer heb, is het zo middag!
Ik ga zoeken
|
|
|
CHRIZZZZ
|
mogé
tis nu al 9ms op hvh
gaaaaaaaaaaaaaaaan dan.. k ben dr rond half 12
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Ik ga met mijn andere hobby aan de gang! Veel plezier allemaal. En dat het maar weer hard en hoog gaat.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik ben er halfuur later chriz er is op- sailing cnannel het pkra2007 van half 11 tot 11
|
|
|
JorritPi
|
Jongens ik ben jaloers op iedereen die vandaag heeft gekite!! zelf niet gekite maar, de wind was helemaal top!! Zonnetje er bij...
|
|
|
JorritPi
|
Bye the way, ik ben een poojes niet meer hier wezen kijken maar, hoe gaat het met de 'die hards' van Omgeving Leiden/Den Haag? En hoe staan de skills er voor?
|
|
|
Lex
|
was weer heerlijk druk (geschokt_kitesmiley) . meer dan 100 kiters. maar wel weer lekker one-footers geoefend en zelfs bijna een no-footer geland (grinnik_kitesmiley).
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
was weer heerlijk druk (geschokt_kitesmiley) . meer dan 100 kiters. maar wel weer lekker one-footers geoefend en zelfs bijna een no-footer geland (grinnik_kitesmiley).
Hee Lex, het spijt me maar heb je helemaal niet gezien. Ik pik je er wel meestal uit hoor, maar wat je al zegt meer dan 100 kiters. T,was even vervloekt druk. Omstreeks 15:00 werd het gelukkig wat minder op het water. Maar ook al hebben we elkaar gemist, was echt superdag!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
t was idd vervloekt druk en heb 2 van die vervloekte kites in mn lijnen gehad... wat een mongole waren dat met die gele yarga....
verder wel dikke top...
|
|
|