michiel v geel
|
Vandaag met Jacq naar Katwijk geweest...waren er rond half 2. Klein dipje in de wind, maar nam al snel toe naar een 25knopen denk ...Eerste uur was t nog lekker, maar de zee werd al gauw heftiger !! Wat een bakken stonder er...wow (geschokt_kitesmiley)!! En de wind bleef maar toenemen...was pittig met de 9m..wel lekker zonnetje erbij, (hangloose_kitesmiley) en t was gezellig op de club . Wel lekker gevaren. Paar kite-loops geprobeerd, maar moet de kite toch harder er ingooien, haha ...Chieltje, ben benieuwd naar de pics...thx en dan meld je nieteens dat ik ook aan het rippen was...
|
|
|
R@bert
|
Vandaag met Jacq naar Katwijk geweest...waren er rond half 2. Klein dipje in de wind, maar nam al snel toe naar een 25knopen denk ...Eerste uur was t nog lekker, maar de zee werd al gauw heftiger !! Wat een bakken stonder er...wow (geschokt_kitesmiley)!! En de wind bleef maar toenemen...was pittig met de 9m..wel lekker zonnetje erbij, (hangloose_kitesmiley) en t was gezellig op de club . Wel lekker gevaren. Paar kite-loops geprobeerd, maar moet de kite toch harder er ingooien, haha ...Chieltje, ben benieuwd naar de pics...thx en dan meld je nieteens dat ik ook aan het rippen was... Jij ript toch altijd, Chieltje... (kiss_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
neuh nietecht
gister ging het echt voor geen meter
|
|
|
Lex
|
waar blijven die foto's (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
He Er, ik heb geen verslag, haha.. Toen we aankwamen was t te weinig voor mn 7m. Op het moment dat ik eindelijk Robert zo ver had dat ik even aan zijn 9m mocht hangen, nam de wind zo toe, dat ik die wsl niet meer kon houden en de zee werd ook echt heftig..Ik heb dus gekeken hoe iedereen gespoeld werd. Heb mezelf die frustratie maar onthouden dit keer. Wilde eigenlijk foto's gaan maken, maar Michiel was me voor. Ben ook erg benieuwd naar het resultaat..Dus ja Michiel..waar blijven ze????
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Jacq, jammer dat het zo extreem was. Dit weekend gaat het zeker worden. Op dit moment zijn de voorspellingen voor zaterdag en zondag gunstig. Ik wil en kan alleen zaterdag vroeg.
|
|
|
R@bert
|
Wilde eigenlijk foto's gaan maken, maar Michiel was me voor. Ben ook erg benieuwd naar het resultaat..Dus ja Michiel..waar blijven ze????
Ze moeten wel eerst ff door de keuring..toch Chiel, haha...
|
|
|
Micky
|
Wilde eigenlijk foto's gaan maken, maar Michiel was me voor. Ben ook erg benieuwd naar het resultaat..Dus ja Michiel..waar blijven ze????
Ze moeten wel eerst ff door de keuring..toch Chiel, haha... No way, we wanne see it alllllll............ (grinnik_kitesmiley) Ben inmiddels ook wel heel benieuwd aan het worden... Zaterdag dus wind.....hmmmmm 16.00 uur beginnen dus ik hou mij aanbevolen.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Check net nog even windfinder, maar het wordt vrijdagmiddag zo te zien..Zaterdag is er niet veel meer van over...
|
|
|
R@bert
|
Nee, mick...die omkleed foto's hoef je niet te zien, heb je panorama-beeld nodig (geschokt_kitesmiley) Ben je nu alweer kompleet, dude? @Jacq...vrijdagmiddag kan ik ook
|
|
|
michiel v geel
|
fotos zijn weg hoe dat kan weet ik ook niet vraag me niet waar ze zijn
|
|
|
R@bert
|
jaja.... (angry_kitesmiley) Hoe kan dat nou, dude....?? Nou ja, jammer....volgende x weer beter (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Meen je dat nou...of zijn ze gewoon mislukt??? Jammer, had ik toch zelf ff een paar fotootjes moeten maken..Nou ja..idd..volgende x beter..
|
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Check net nog even windfinder, maar het wordt vrijdagmiddag zo te zien..Zaterdag is er niet veel meer van over...
Lekker, er zijn nog 3 knopen wind voor zaterdag! (cry_kitesmiley) (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Nee, mick...die omkleed foto's hoef je niet te zien, heb je panorama-beeld nodig (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@Jacq...vrijdagmiddag kan ik ook Hoe laat gaan jullie?
|
|
|
michiel v geel
|
freitag eerder uit dus komt dr nog iemand mij vergezellen op katwijk rond 2 uur
ik heb trouwens eindelijk..... mijn bladder voor mijn vegas binnen morgen ff fixen dus
|
|
|
R@bert
|
Ga je dan weer mooie foto's maken?! (tong_kitesmiley) Neem vrijdag uurtjes, dus hoop va 11uur ong weg te kunnen....
|
|
|
R@bert
|
@Jacq...vrijdagmiddag kan ik ook Hoe laat gaan jullie? Rond t middaguur wil ik toch wel op t water staan....
|
|
|
Micky
|
Nee, mick...die omkleed foto's hoef je niet te zien, heb je panorama-beeld nodig (geschokt_kitesmiley) Ben je nu alweer kompleet, dude? Mag ik zelf bepalen wat goed voor mij is... (tong_kitesmiley) Kom op met die foto's... Compleet??? Mijn 13m is weer aan elkaar geplakt dus dat moet weer lukken Jammer dat mijn 9m nog steeds aan het genieten is van zijn vakantie in Frankrijk.... (shame_kitesmiley) Heb mijn dienst geruild voor morgen dus ga om 10 uur karren naar de playa....
|
|
|
michiel v geel
|
playa???
mick kom je nog eens naar katwijk of wat?
|
|
|
Micky
|
playa???
mick kom je nog eens naar katwijk of wat?
Mssn een keertje met een downwinder met goede Z-W wind.... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@Jacq...vrijdagmiddag kan ik ook Hoe laat gaan jullie? Rond t middaguur wil ik toch wel op t water staan.... Waar gaan jullie heen? Katwijk of playa?
|
|
|