|
FunkyoneNL
|
heerlijk de nieuwe best binnen kort ff proberen wat 2008 modellen te testen R@bert het weekend zullen als het een beetje mee zit nieuwe best kites te testen zijn!!!!!!
|
|
|
R@bert
|
Dat klinkt goed ...hoop dat ik t kan regelen allemaal
|
|
|
|
R@bert
|
Nee...Jacq is 1 van de kiters !! ze ging vandaag weer als een speer !!
|
|
|
|
Jacq
|
Ben gister ook even op Katwijk geweest. Golven waren prima. Ging er best leuk overheen. Uiteindelijk toch nog een mega smakker gemaakt, waardoor ik gelijk 10 meter van mn board vandaan belandde. Door de stroming echt lastig om er dan nog bij te komen. Maar gelukkig kwam mn guru m brengen, voordat ik in Noordwijk aanspoelde, thx dude Verder was t weer gezellig met Robert, Mick, Tom, Judith en de rest van de club natuurlijk
|
|
|
Micky
|
Op naar de duizend bedoeld Er....blondie (grinnik_kitesmiley) Was idd leuk vooral omdat Chieltje er niet was.... (tong_kitesmiley) Dat board van jou....tja, volgens mij vindt je er geen moer aan..... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Hey luitjes, jullie gaan morgen zeker weer lekker knallen?! (huilen_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Na werk mssn ff.....
|
|
|
Jacq
|
Vind mn board best leuk hoor, vooral als ie in de buurt blijft ... Ik neem morgen mn spullen wel mee naar werk, misschien 'smiddags even..
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Hoe laat zijn jullie klaar met werk? Gaan jullie naar Katwijk?
|
|
|
R@bert
|
ik wel iig....ben om 1415uur klaar
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Ro, heb jij de foto's van het Gardameer van de beun gezien?!
|
|
|
Joris
|
Hee waar gaat men vandaag heen? ik wilde zo naar Scheveningen gaan maar het waarschijnlijk iets te zuid? Katwijk oder?!
|
|
|
R@bert
|
Wij (jacq en ik) gaan ong om 2 a half 3 naar Katwijk....
|
|
|
michiel v geel
|
jaa zaterdag mijn brommertje opgehaald en vandaag dan echt 16
|
|
|
Lex
|
gefeliciteerd!
|
|
|
FunkyoneNL
|
Gefeliciteerd! En hoop dat je zaterdag trakteert op wind. Kan de rest van de dagen gewoon niet.....
|
|
|
R@bert
|
jaa zaterdag mijn brommertje opgehaald en vandaag dan echt 16 Gefeliciteerd !!! Dude..
|
|
|
R@bert
|
WOW!!!! Wat een topdag weer vandaag @ Katwijk aan zee . Kwam er rond half 4 aan, topwind maar niemand aan t kiten !! Ook niet in Noordwijk..meter gaf steady 27 knopen aan..toch besloten om te gaan...Jacq was inmiddels ook gearriveerd. En....er kwam ZON (hangloose_kitesmiley) en die heeft de hele middag/avond geschenen met strak blauwe lucht!...Echt top gevaren met mn 9m full gepowered. Wind werd zelfs iets harder rond uur of 6. Niet veel later kwamen de kiters uit alle hoeken en gaten tevoorschijn. Heb mn hoogte-record weer gebroken (geschokt_kitesmiley), kreeg aardig wat doorlifts...sjezus. Alleen bij laatste jump mn voet bezeerd (huilen_kitesmiley)... @Jacq.... je ging echt top !! Zelfs tot de 2de branding en terug, en dat meerdere malen . 'Slechts' 2x terug gelopen wat meerdere gasten daar moesten doen...en de branding was pittig. Kortom, een topdag !!
|
|
|
rocket man
|
ja, ja wilde ook naar Katuk, maar zit je thuis met een kapott vaatwasser, die weer aan de praat moet....balen
|
|
|
Micky
|
jaa zaterdag mijn brommertje opgehaald en vandaag dan echt 16 Hee Chieltje, gefeliciteerd Nu gezellig op de brommer naar Oostvoorne.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jeroen Oomen
|
ja, ja wilde ook naar Katuk, maar zit je thuis met een kapott vaatwasser, die weer aan de praat moet....balen
Tijltje blokker: € 4,99 Afwasmiddel AH: € 1,99 Afwasborstel AH: € 0,79 Totaal: € 7,77 en je kunt de afwas weer doen
|
|
|