michiel v geel

|
ja klopt!!! maar de voorspelling geeft in iedergeval dat vrijdag oostenwind
ik doe mee maaruh verwacht me niet voor 2 uur op het strand god ga jij 2 oktober niet de stad in ofzo??? (raar vendje)
|
|
|
koen-tjeee

|
Tuurlijk wel! Gewoon doorhalen :  ja klopt!!! maar de voorspelling geeft in iedergeval dat vrijdag oostenwind
ik doe mee maaruh verwacht me niet voor 2 uur op het strand god ga jij 2 oktober niet de stad in ofzo??? (raar vendje)
|
|
|
reinout

|
michiel ik ga wel degelijk de stad in!!!!! Alleen heb wel zin om te kiten aangezien ik tog 3 oktober vrij ben. Michiel waar ga jij kiten dan??
|
|
|
|
|
FunkyoneNL

|
Voor de mensen die het aankomend nog mee willen naar het weekend en zich nog niet aangemeld hebben meld je nog even aan donderdag is laatste aanmeld datum....
|
|
|
|
Jacq

|
Weinig wind, dus weinig te vertellen (angry_kitesmiley).
Leuk die site..thx Mick
|
|
|
Micky

|
Leuk die site..thx Mick
Ur welcome.. (kiss_kitesmiley) Idd balen met de wind...  Heb zo'n zin.... :  (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi

|
Leuk die site..thx Mick
Ur welcome.. (kiss_kitesmiley) Idd balen met de wind...  Heb zo'n zin.... :  (grinnik_kitesmiley) Dassss zeker balen! Niks noppes nada wind! Dat staat bij iemand met een hoog kite-libido erg in de weg.... Micky, Jacq...verder alles ok??
|
|
|
kitewouter

|
hmm komend weekend ziet er ook niet te best uit, ben weekend in den haag.. dus hopen dat we nog ff kunnen varen @ scheveningen
|
|
|
Micky

|
Hee Jorrit  Gaat allemaal goed behalve dat er geen wind is en ik nog steeds op foto's wacht van 8 maanden geleden ... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Nog steeds in Love???  (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert

|
Voor de mensen die het aankomend nog mee willen naar het weekend en zich nog niet aangemeld hebben meld je nog even aan donderdag is laatste aanmeld datum....
jammer dat er alleen geen ruk wind staat...jullie hadden een alternatief weekend toch??
|
|
|
R@bert

|
Nog steeds in Love???  (grinnik_kitesmiley) Still Emma?? (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
jammer dat er alleen geen ruk wind staat...jullie hadden een alternatief weekend toch?? Ja, za 20-10 en zo 21-10. 
|
|
|
|
R@bert

|
weet nog niet, ben t nog aan t uitzoeken
|
|
|
Jacq

|
@ Ro, hoe laat begint Roog?!?!
22:30 las ik ergens...
|
|
|
|
R@bert

|
sms je wel..
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Prima. Zie jullie bij Buddha's. Eerst ff aan de hutspot. Tot zo.
|
|
|
R@bert

|
me too...eerst lekkere hutspot met klapstuk (tong_kitesmiley) !! See ya.. (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel

|
@ Ro, hoe laat begint Roog?!?!
waar staat ie?
|
|
|
Jacq

|