michiel v geel
|
kan ik morgen met 1 van jullie 2 helden meerijden??????????
|
|
|
|
spoetnik
|
Iemand suggesties?? Kan er vandaag gevaren worden op Scheveningen, of is de wind te aflandig vandaag??
|
|
|
Micky
|
Iemand suggesties?? Kan er vandaag gevaren worden op Scheveningen, of is de wind te aflandig vandaag??
Lijkt me niet handig met N-O/O.... Beter M'berg, Enkhuizen, Vrouwenpolder, Oostvoornse meer enz...
|
|
|
Micky
|
Ga zo rijden richting Enkhuizen...nu 17kn met vlagen 21. (tong_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
oostvoorne ook niet hoor mick foei
ik ga zo met mikkie mee:D:D:D naar enkhuizen spannend
|
|
|
Micky
|
oostvoorne ook niet hoor mick foei
ik ga zo met mikkie mee:D:D:D naar enkhuizen spannend
Oostvoornse MEER!!!! Lezen etterbakkie (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Hey Kitevriendjes, Ben weer thuis hoor! Wel een beetje frisjes hier, brr... Lees dat jullie een paar mooie dagen gehad hebben. Gelukkig hebben jullie ook nog wat wind over gelaten. Zie jullie binnenkort wel weer @ the beach
|
|
|
michiel v geel
|
zondag jacq komt het goed
vandaag nog lekker gevaren met mick
|
|
|
michiel v geel
|
gaat er morgen (donderdag) nog gevaren worden??
|
|
|
Micky
|
Was een lekker dagje op Enkuizen. Goed gepowerd, 8/9 kiters en Chieltje was voor zijn doen ook best rustig.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (geen suiker geven) (tong_kitesmiley) Jacq, welcome back... (kiss_kitesmiley) wind genoeg na dit weekend...
|
|
|
spoetnik
|
Vanaf zondag kan er weer ge-scheveningt worden!!!!
|
|
|
michiel v geel
|
helaas spoet voor scheef mag jj nog een stukje westelijker worden eerst nu sta je net aflandig daar
|
|
|
Jacq
|
Hey Mick, Gefeliciteerd met het winnen van het kaartje van Close Up...Hopelijk merk je binnen niet dat het buiten waait
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
tja om 20.00 zal er nog weinig gesurft worden;) aardig donker..
|
|
|
Jacq
|
O, haha...niet naar de tijd gekeken. Dan is het een mooie afsluiter van wsl een mooie kite dag
|
|
|
Micky
|
Hey Mick, Gefeliciteerd met het winnen van het kaartje van Close Up...Hopelijk merk je binnen niet dat het buiten waait Heb ik wat gewonnen??? Is dan de eerste keer in mijn leven.... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Jacq, nog plannen voor volgende week? Ik kan dinsdag en donderdag en vrijdag en woensdag moet ik nog ff ruilen... (hangloose_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Rob, ook zin in een dagje playa? We hebben roosters nodig hier...
|
|
|
Micky
|
Hey Mick, Gefeliciteerd met het winnen van het kaartje van Close Up...Hopelijk merk je binnen niet dat het buiten waait Hahahha LOL. Ik dacht echt dat je mij zat te stangen! Ik win echttttt nooitttt wat! Moet ik in smoking
|
|
|
R@bert
|
Hey Mick, Gefeliciteerd met het winnen van het kaartje van Close Up...Hopelijk merk je binnen niet dat het buiten waait Heb ik wat gewonnen??? Is dan de eerste keer in mijn leven.... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Jacq, nog plannen voor volgende week? Ik kan dinsdag en donderdag en vrijdag en woensdag moet ik nog ff ruilen... (hangloose_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Rob, ook zin in een dagje playa? We hebben roosters nodig hier... Ben van de partij op Playa op zondag !!! Volgende week heb ik allemaal vroege diensten, dus dat wordt wsl allemaal Katwijk !!! Leon, ben je er ook zondag? Wil je schatje ff testen.....
|
|
|
Jacq
|
Weet niet wat jullie met Robert gedaan hebben vorige week, maar hij stelde gewoon uit zichzelf voor om zondag naar Playa te gaan . Kan ik weer ff rustig inkomen na een maand niks te hebben gedaan. Ik heb ook vroege diensten t/m woensdag, dus dan wordt t voor mij ook Katwijk wsl. Ga je dan met ons mee Mick? En Leon, ik mocht jouw schatje ook nog een keer uitproberen he? Dus je moet zondag ook gezellig mee!
|
|
|
Jacq
|
Hey Mick, Gefeliciteerd met het winnen van het kaartje van Close Up...Hopelijk merk je binnen niet dat het buiten waait Hahahha LOL. Ik dacht echt dat je mij zat te stangen! Ik win echttttt nooitttt wat! Moet ik in smoking Zou ik toch nooit doen (grinnik_kitesmiley). Gefeliciteerd joh
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
Wie gaan er zondag nog naar man of the dam @ brouwersdam??
|
|
|
R@bert
|
Wie gaan er zondag nog naar man of the dam @ brouwersdam??
Ik(we) gaan naar Playa...wel id buurt iig...op Sluf kan je de nieuwe Nobile's testen. Brouwersdam wordt te druk denk...
|
|
|