Jacq

|
K, gaat morgen ook naar de Playa dan maar! Hoop wel dat ik dan zelf ook nog mag varen? (grinnik_kitesmiley) Tot morgen dan   he leon, nou wordt lastig denk, ik wil aan je kite hangen en robert wil je board gebruiken. Weet niet wat Mick van je wil, maar misschien beter dat je dat nog niet weet  . Het zou ook nog Schellinkhout kunnen worden ivm testen Nemesis, maar dat is voor jou geen optie zeker?
|
|
|
michiel v geel

|
K, gaat morgen ook naar de Playa dan maar! Hoop wel dat ik dan zelf ook nog mag varen? (grinnik_kitesmiley) Tot morgen dan   he leon, nou wordt lastig denk, ik wil aan je kite hangen en robert wil je board gebruiken. Weet niet wat Mick van je wil, maar misschien beter dat je dat nog niet weet .Het zou ook nog Schellinkhout kunnen worden ivm testen Nemesis, maar dat is voor jou geen optie zeker? +1 jacq heel strak
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik zie het morgen allemaal wel (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
Kreeg namelijk net te horen dat Mick, mijn steamer wil uitproberen morgen, dus tja!
|
|
|
Nick van Kampen

|
Wie heeft er nog een plekje vrij morgen, maakt niet uit waarheen...
Gr. Nick ( 0616900143 )
|
|
|
R@bert

|
K, gaat morgen ook naar de Playa dan maar! Hoop wel dat ik dan zelf ook nog mag varen? (grinnik_kitesmiley) Tot morgen dan   he leon, nou wordt lastig denk, ik wil aan je kite hangen en robert wil je board gebruiken. Weet niet wat Mick van je wil, maar misschien beter dat je dat nog niet weet  . Het zou ook nog Schellinkhout kunnen worden ivm testen Nemesis, maar dat is voor jou geen optie zeker? Volgens de weerberichten gaat t ook in t noorden harder waaien of...??
|
|
|
|
R@bert

|
hey boy's and girl lekker rippen morgen (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) veel plezier morgen  He Hans....had begrepen dat de Nemi morgen te testen valt by boardsports op Schellinkwood !!
|
|
|
R@bert

|
Oh ja....hoe laat gaan we allemaal luitjes !!!?? 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
ja ja willem is er met de 2008 waroo en de nemesis  ga zelf ook effe lekker rippen met m'n 10 nemesis vandeweek op muiderberg kon ik net varen maar morgen gaat het dak eraf (grinnik_kitesmiley) 
|
|
|
R@bert

|
Hoelaat is Willem er?
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hij is er volgens mij ook vroeg maar ik ben er ook dus je kan altijd effe varen
|
|
|
michiel v geel

|
Wie heeft er nog een plekje vrij morgen, maakt niet uit waarheen...
Gr. Nick ( 0616900143 )
mischien handig dat je zegd waar vandaan je komt
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Het zou ook nog Schellinkhout kunnen worden ivm testen Nemesis, maar dat is voor jou geen optie zeker?
Nope!
|
|
|
Nick van Kampen

|
Nouja dit is het topic omgeving Leiden/Den Haag dus spreekt voor zichzelf toch  Maar is misschien wel handig om het er even bij te zetten inderdaad, bij deze: Hillegom, ligt dus vlakbij Leiden... Gr.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nouja dit is het topic omgeving Leiden/Den Haag dus spreekt voor zichzelf toch  Maar is misschien wel handig om het er even bij te zetten inderdaad, bij deze: Hillegom, ligt dus vlakbij Leiden... Gr. In mijn geval niet helemaal, maar doe net of ik er beetje bij hoor? Ze zijn niet heel erg moeilijk overigens (grinnik_kitesmiley) er posten zelfs wel eens mensen die helemaal uit Amsterdam komen?
|
|
|
Nick van Kampen

|
Aha òke  Nouja voorlopig ben ik nog steeds wild opzoek... anders word het op me fietsie een half uur tegen de wind in trappen !
|
|
|
michiel v geel

|
nou ik woon bijna in leiden en als ik met mick mee wil moet ik ook nog naar de dichtsbijzijnde homo-ontmoetingsplek
dus zo makkelijk gaat het ook nog niet
|
|
|
Micky

|
Sinds ik de hoofdprijs heb gewonnen wordt ik hier uitgemaakt voor van alles en nog wat (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) Maar ach, als ik morgen die rode loper op loop dan zal ik nog wel even aan jullie denken....  (grinnik_kitesmiley) Helaas morgen voor mij ff niet varen....heb een proeverij waar ik niet onder uit kan... (angry_kitesmiley) en ik moet natuurlijk mijn smoking ff oppoetsen... (tong_kitesmiley) Dinsdag waarschijnlijk Wijk met mijn doffertje. Woensdag playa of Katwijk...wind lijkt inmiddels wel weer iets aan te trekken. Voor allen die morgen gaan, have fun..  Ps: Leon, wil je na het varen morgen je steamer aub niet omspoelen, wassen of whatever... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Goedemorgen!!!! Het doet Woeien! Dus op naar het strand! Veel plezier iedereen, En Mick zal mijn pak niet uitwassen, op voorwaarden dat je dit niet op een publiek forum zet! Je krijgt dan namelijk al snel weer zo, n naam he (grinnik_kitesmiley) 
|
|
|
Lex

|
Je was snel weg leon! Wel nog met Hester uit Leiden gesproken...is dat een bekende van jullie? Komt net uit Cumbucoo (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Je was snel weg leon! Wel nog met Hester uit Leiden gesproken...is dat een bekende van jullie? Komt net uit Cumbucoo (grinnik_kitesmiley)
Vond ik ook Lex, komt omdat ik effe een leuke klapper gemaakt hebt. Stuurde mijn kite niet helemaal lekker in. Na een back-roll kiteloop roteerde ik wat meer door dan gewild, en kwam vol uit de lucht vallen. Stond meteen stil, wist even niet waar mijn kite was, maar daar kwam ik snel achter toen ik even stukje meegeslingerd werd en vol op mijn rug terecht kwam. Daarna zag ik even sterretjes, maar ging wel weer na verloop van tijd. Op gegeven moment had ik wel flink last van hoofdpijn, en ben gestopt. Niks ging meer! Maarre al met al wel lekker even bezig geweest toch? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lex

|
aai dat is minder mijn ridder! 'Gelukkig' is het bij hoofdpijn gebleven....
|
|
|
R@bert

|
Vandaag naar Schellinkhout geweest met Jacq...stond genoeg wind voor de 9m, was alleen rete-druk...druk genoeg iig voor een paar lachwekkende momenten. Heb wel ff met de Best Nemesis HP 10m gevaren...beviel me goed! Heel erg stabiel staat ie in de lucht, goede upwind eigenschappen, iets meer bardruk dan de Waroo naar mijn mening...wel goede lift en hangtime !!
|
|
|