spoetnik
|
Sorry aan iederen die ik vandaag in de weg lag in Scheveningen. Ik ben weer een ervaring rijker! Niet heel veel gevaren, was pas de tweede keer op Scheveningen, en de bakken kwamen hard binnen. Viel niet mee....
|
|
|
michiel v geel
|
zolang je maar net doet alsof het perongelijk was is het ok
|
|
|
JorritPi
|
ahahahaaa....idd. met 5 meters kom je idd een heel eind. minder dan 9m heb ik niet anders ging ik mee Gelukkig was ik optijd weg vanmiddag...... @ Mick, morgen sta ik om 10:00 klaar op station Voorburg..... ready for action!!
|
|
|
|
JorritPi
|
He Mick, ben je nu al klaar met werken?
|
|
|
Micky
|
He Mick, ben je nu al klaar met werken? Kwestie van het kiten strak inplannen... en delegeren....
|
|
|
R@bert
|
yo dudes.... Was lachen @ Roompot. Veel kites te testen waaronder: Waroo '08 Nemisis HP F-one Bandit Advance Kaiman Takoon volgens mij ook Aan de Nemi en Waroo gehangen, wilde nog aan de Kaiman hangen, vond m mooi staan in de lucht en zag er in die kleur (zwart) echt top uit. Het zag er iig heel stabiel uit, mooie hangtime en lift....werd ruig mee ge-loopt iig!! Verder de warme douches op loopafstand is echt walhalla
|
|
|
Micky
|
Klinkt goed... Hoe was het dan met de wind? Goed te doen of..... erg vlagerig? Heeft Kaiman nou de Delta van F-one gejat of andersom... ps: jij en jacq morgen ook playa?
|
|
|
Jacq
|
Hey guys! Was een vreemd dagje wel. Mega veel wind in de buien, geen wind na de buien. Opletten was t dus. Heb zelf even aan de Nemi 7m en de Waroo 9m gehangen. Moet eigenlijk nog terug voor de F-one Bandit en de Advance Kaiman. Willen jullie morgen niet gezellig naar Zeeland? Er zijn warme douches
|
|
|
Micky
|
Hey guys! Was een vreemd dagje wel. Mega veel wind in de buien, geen wind na de buien. Opletten was t dus. Heb zelf even aan de Nemi 7m en de Waroo 9m gehangen. Moet eigenlijk nog terug voor de F-one Bandit en de Advance Kaiman. Willen jullie morgen niet gezellig naar Zeeland? Er zijn warme douches Ik neem wel een fles warm water voor je mee....
|
|
|
Micky
|
Mogge, ik ga om half 10 rijden. Ro en Jacq, komen jullie ook of gaat het Roompot worden? Nu tussen de 28 en 34 kn....
|
|
|
JorritPi
|
't was weer een lekker daggie!!
|
|
|
|
Lex
|
jaaaa ik wil ook op de foto
|
|
|
Jacq
|
Vandaag weer even bij de Roompot wezen kijken..tja die douches he..echt een feestje..haha.. Wilden graag die Kaiman testen, maar helaas vond iemand anders m ook erg leuk en is ie gister verkocht. Ander keertje weer terug dus. Wel lekker gevaren met de nieuwe Waroo 7m en Robert heeft de Nemi 7m nog een keer flink aan de tand gevoeld.
Zaterdag heb ik een late dienst. Jammer, had graag weer een keer met de clan samen gevaren!!
|
|
|
JorritPi
|
Vandaag weer even bij de Roompot wezen kijken..tja die douches he..echt een feestje..haha.. Wilden graag die Kaiman testen, maar helaas vond iemand anders m ook erg leuk en is ie gister verkocht. Ander keertje weer terug dus. Wel lekker gevaren met de nieuwe Waroo 7m en Robert heeft de Nemi 7m nog een keer flink aan de tand gevoeld.
Zaterdag heb ik een late dienst. Jammer, had graag weer een keer met de clan samen gevaren!!
Gezellig hoor! En wij maar bijna alleen op Oostvoorne! maar was een super dagje. Erg hoog water met vlakke poolen waar we op topsnelheid doorheen knalden. Mick weer last van zijn rip na een kiteloopactie. Ik hoop voor 'm dat, dat gauw weer over is. @ Jacq, hoe was de Waroo? en @ R@bert, hoe was de Nemi. Ik ben erg benieuwd!!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hij was lekker, Jorrit P ook ontmoet Was alleen nar anderhalf uur bevroren en kapot. Heel de dag pijn van mijn buikspier gehad. Kiteloop went wrong ofzo:S
|
|
|
Micky
|
Auw... :'(
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Auw... :'(
Hoe gaat het nu? In ieder geval beterschap.
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Morgen nog iemand?
|
|
|
michiel v geel
|
ik heb eigenlijk wel zin om morgen in noordwijk fototjes te gaan schieten
morgenmiddag is dat dan is er dan nog iemand van jullie?
|
|
|
Jacq
|
Ik vond de Waroo wel lekker varen. Het was idd super vlagerig, voelde het wel, maar werd goed opgevangen. Vond m lekkerder dan de Nemi, maar die had ik de dag ervoor getest in veel minder wind, dus niet echt goed te vergelijken dan.
Morgen gaat t volgens mij wel heel erg hard waaien, veel buien met hagel en onweer, weet niet of dat nou echt een lekker dagje gaat worden. Moet sowieso eerst werken.
Hoe is het verder met iedereen? Lees over verrekte spieren, zere ribben????
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben even naar Blokkendam geweest. Hoge golven, en zeer zware vlagen buien met hagel enz.
|
|
|